[Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
[Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Prej smo bili pri Amisu (internet, TV, telefon).
V četrtek ob 8. odklopijo Amis, tehnik priklopi modem in reče da bo zadeva začela delovati verjetno šele ob 9., ker so me na Telekomu priklopili na napačen port. Štiri (4) dni kasneje sem še vedno na napačnem portu. Je pa viden napredek, T-2 rešuje situacijo, sedaj mi na helpdesku rečejo, da bo mogoče čez kak dan, dva, ampak da nič ne obljubijo. Ko jim rečem, da naj mi dajo kontakt na Telekomu, da se osebno pozanimam kje se je zataknilo, mi odvrnejo, da ni potrebe.
NI POTREBE!!??
Očitno je na T-2 običajno, da te pustijo kak teden brez interneta, tv, televizije...
Priceless!
V četrtek ob 8. odklopijo Amis, tehnik priklopi modem in reče da bo zadeva začela delovati verjetno šele ob 9., ker so me na Telekomu priklopili na napačen port. Štiri (4) dni kasneje sem še vedno na napačnem portu. Je pa viden napredek, T-2 rešuje situacijo, sedaj mi na helpdesku rečejo, da bo mogoče čez kak dan, dva, ampak da nič ne obljubijo. Ko jim rečem, da naj mi dajo kontakt na Telekomu, da se osebno pozanimam kje se je zataknilo, mi odvrnejo, da ni potrebe.
NI POTREBE!!??
Očitno je na T-2 običajno, da te pustijo kak teden brez interneta, tv, televizije...
Priceless!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Lahko mi jutri daš podatke na Zasebna sporočila in bom dal preveriti in probala pomagati pospešiti. Podatkov od Telekoma ne boš dobil, saj je T-2 najemnik parice.
Optika 100/10
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Sem dal podatke na ZS. Hvala!
Ja, malo čudno sem napisal. Na T-2 heldesku se jim ne zdi potrebno, da bi preverili kje na Telekomu se je zataknilo. Kaj šele, da bi mi dali številko zahtevka, ki je romal na Telekom, da potegnem veze pri Telekomu... Če sploh je T-2 poslal zahtevek na Telekom. Ker na T-2 helpdesku mi vsak natvezi svojo zgodbo...
Ja, malo čudno sem napisal. Na T-2 heldesku se jim ne zdi potrebno, da bi preverili kje na Telekomu se je zataknilo. Kaj šele, da bi mi dali številko zahtevka, ki je romal na Telekom, da potegnem veze pri Telekomu... Če sploh je T-2 poslal zahtevek na Telekom. Ker na T-2 helpdesku mi vsak natvezi svojo zgodbo...
-
- Starešina
- Prispevkov: 1524
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
To ni točno. T-2 ima uradne kanale za stike s TS. Ti kanali seveda niso za stranke.
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
> To ni točno. T-2 ima uradne kanale za stike s TS. Ti kanali seveda niso za stranke.
jaz pa T-2 helpdesku zaman dopovedujem, da jim ti "kanali" ne delujejo in naj stvar preverijo! na helpdesk sva z ženo klicala verjetno ene 10x. vsakič sem dobil drugačen odgovor. torej očitno Telekom v ta kanal ne daje nobenih informacij (in jaz mislim, da bi moral T-2 preveriti zakaj!!! ali pa pustiti, da jaz uredim, če T-2 noče.), ali pa nam helpdesk laže. drugih možnosti praktično ni...
jaz pa T-2 helpdesku zaman dopovedujem, da jim ti "kanali" ne delujejo in naj stvar preverijo! na helpdesk sva z ženo klicala verjetno ene 10x. vsakič sem dobil drugačen odgovor. torej očitno Telekom v ta kanal ne daje nobenih informacij (in jaz mislim, da bi moral T-2 preveriti zakaj!!! ali pa pustiti, da jaz uredim, če T-2 noče.), ali pa nam helpdesk laže. drugih možnosti praktično ni...
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Četudi je TS bil tisti ko je napačno zadevo priklopil imajo ko jim mi prijavimo določen čas da zadevo vzspostavijo in ta čas skoraj vedno si tudi vzamejo,
T-2 je zadevo javil TS takoj ko smo napako dobili v obdelavo, da pa ti ne moremo dati kontaktov od TS pa mislim da je razumljivo glede na to da ne komuniciramo ravno preko klicnih centrov med sabo.
T-2 je zadevo javil TS takoj ko smo napako dobili v obdelavo, da pa ti ne moremo dati kontaktov od TS pa mislim da je razumljivo glede na to da ne komuniciramo ravno preko klicnih centrov med sabo.
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Ta "določen" čas je predpisan s pogodbo!!! In v pogodbi med T-2 in Telekomom ne more pisati "nekje od 3 do 5 dni" kot mi je natvezil eden na helpdesku. NE MORE! Ampak, ker me T-2 helpdesk ne spusti do nikogar, ki ima vsaj malo pojma, peti dan po tem, ko mi je T-2 odklopil vse storitve, še vedno ne vem kdaj bo stvar urejena.Četudi je TS bil tisti ko je napačno zadevo priklopil imajo ko jim mi prijavimo določen čas da zadevo vzspostavijo in ta čas skoraj vedno si tudi vzamejo
No, sicer pa smo že "nekje 5. dan" po tem ko ste od Telekoma zahtevali rešitev problema. Torej je danes pa RES samo še stvar parih minut in se bo stvar uredila. Razen, če me je na helpdesku spet nekdo nalagal.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Ta določen čas je žal pogodbeno določen, in TS se tega drži do tolko pa tolko delovnih dni imajo časa,
in redko naredijo karkoli hitreje.
in redko naredijo karkoli hitreje.
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Dovolj žalostno, da vaši uporabniki ne morejo zvedeti koliko točno je "tolko pa tolko delovnih dni", dovolj žalostno, da nihče na helpdesku (niti vodja helpdeska) še ni videl te pogodbe, dovolj žalostno...n TS se tega drži do tolko pa tolko delovnih dni imajo časa
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Popravici povedano ne vem ker nisem nikoli pozanimal,
sem zato šel zdaj do osebe ko to mora vedet,
ko prijavi T-2 napako TSu ima leta 3 delovne dni časa da napako obravnava in reši. Pogodbe med TS in T2 pa dvomim da ima na ogled vsakemu ko dela na T2
sem zato šel zdaj do osebe ko to mora vedet,
ko prijavi T-2 napako TSu ima leta 3 delovne dni časa da napako obravnava in reši. Pogodbe med TS in T2 pa dvomim da ima na ogled vsakemu ko dela na T2
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Glede na to, da je v pogodbi, ki smo jo podpisali s T-2 zapisan člen, ki pravi, da mora Telekom tehnične težave, ki so na njihovi strani, rešiti v pogodbenih rokih, pomeni, da MORA T-2 dati to informacijo tudi končnemu uporabniku.Pogodbe med TS in T2 pa dvomim da ima na ogled vsakemu ko dela na T2
Sedaj sta mi tako Navadni Nimda in ti, te roke povedala. Pravim, da je dovolj žalostno, da sem govoril vsaj s petimi različnimi ljudmi na helpdesku in mi NOBEN ni hotel tega povedati...
Danes je tako 3. delovni dan po prijavi napake in tako ni več nobene pogodbene možnosti, da stvar ne bi začela delovati...

Navadni Nimda sicer navaja malo drugačne roke, ampak, ker mi je tehnik, ki je prišel priklopit opremo zatrdil, da je odprava napake stvar petih minut (priklop na napačen port), imam torej uradno informacijo, da ne gre za hujšo napako...
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Koliko sem jaz sodeloval s TSom, je bila zaradi okvare porta potrebna menajva in TS si je vzel 12 delovnih dni, kot imajo za prestavitev porta in ne kot težka napaka 
ne vem včasih kak si to oni sploh definirajo.

ne vem včasih kak si to oni sploh definirajo.
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
hi, hi... NORO!
po dvanajstih dneh, kolikor jih TS potrebuje, da me prestavi na drug port, imam spet 50:50 možnost, da so me ponovno dali na napačen port in potem spet 12 dni, da ponovimo "vajo"... medtem pa T-2 vse skupaj spremlja kot da se ga ne tiče...

grem jaz rajši kar danes popoldne k mobitelu po mobilni internet in pa v štacuno po sobno anteno. mogoče bodo potem kaj pospešili tempo, ko jim pošljem račun za te stvari...
po dvanajstih dneh, kolikor jih TS potrebuje, da me prestavi na drug port, imam spet 50:50 možnost, da so me ponovno dali na napačen port in potem spet 12 dni, da ponovimo "vajo"... medtem pa T-2 vse skupaj spremlja kot da se ga ne tiče...

grem jaz rajši kar danes popoldne k mobitelu po mobilni internet in pa v štacuno po sobno anteno. mogoče bodo potem kaj pospešili tempo, ko jim pošljem račun za te stvari...
-
- Starešina
- Prispevkov: 1524
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Ne zavajaj. T-2 dela vse, kar lahko.medtem pa T-2 vse skupaj spremlja kot da se ga ne tiče..
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: [Naročil sem] 4M/1M internet + telefon + TV
Vem kak noro je to, kljub temi da si pošiljamo maile ali se kličemo pa vseeno je stanje takšno kot je 
neradi karkoli gredo na roko

neradi karkoli gredo na roko