
Ker:
- če sveti, in storitve ne delujejo potem si res na napačnem portu na eni strani
- če ne sveti, je možnost da si na napačnem portu na drugi strani, ali pa je napaka druge narave
Zmanjšaj paket hitrosti na 4/512, ali pokliči tehnično in prijavi napako na tehnično pomoč, da ti preverijo interno inštalacijo.borchi napisal/-a:Včeraj dopoldne me je T-2 obvestil, da smo priklopljeni in res... SMO!![]()
Sicer je speed test (3725kbs/661kbs) malo nizek za paket 4M/1M in na telefon še nismo dosegljivi (ven lahko kličemo), ampak ok, za prvo silo je...
Je pa šlo za minute.Namreč po 5 dnevnem je****u sem se v ponedeljek vdal in sem popoldne pri SiOLU dal zahtevo za priklop. Ženska mi je takrat sicer rekla, da traja kake 2-3 dni, da preverijo, če je priklop na moji lokaciji mogoč, a me je klicala že naslednji dan in že začela pisat podatke za pogodbo. Na njeno žalost je poklicala par minut za T-2, ki mi je sporočil, da smo priklopljeni...