Svetovanje/ pomoč

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
KONEC
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 23. Jan 2009 ob 20:35
T-2: Še nimam

Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a KONEC » 28. Mar 2009 ob 16:58

Zanima me če ima T2 kake agente/ svetovalce, ki pridejo na dom in ti svetujejo, pomagajo pri izpolnjevanju pogodbe ipd.?

pier
Faca
Prispevkov: 173
Pridružen: 8. Apr 2008 ob 14:58
T-2: Že imam
Paket: FTTH 105/15
Kraj: Kranj

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a pier » 28. Mar 2009 ob 17:07

s gres lahk v poslovalnco, pa jo tam skupaj izpolnete

KONEC
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 23. Jan 2009 ob 20:35
T-2: Še nimam

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a KONEC » 28. Mar 2009 ob 17:32

ja bi šel če bi bla blizu mojega kraja. Slov. Konjice. Najbližja je menda Maribor in Velenje. :?

pier
Faca
Prispevkov: 173
Pridružen: 8. Apr 2008 ob 14:58
T-2: Že imam
Paket: FTTH 105/15
Kraj: Kranj

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a pier » 28. Mar 2009 ob 17:54

kva te pa bega, da ne ves

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a dal » 28. Mar 2009 ob 18:05

Na dom sicer ne pridejo, lahko pa se vsedeš v svoj fotelj in kadarkoli (tudi ponoči in ob vikendih) pokličeš na številko 0590 00-000 ter vprašaš. :rtmT2:

Ali pa vprašaš tukaj, kot so ti že drugi predlagali.

KONEC
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 23. Jan 2009 ob 20:35
T-2: Še nimam

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a KONEC » 28. Mar 2009 ob 19:33

pier napisal/-a:kva te pa bega, da ne ves
imam veliko vprašanj in dvomov.

KONEC
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 23. Jan 2009 ob 20:35
T-2: Še nimam

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a KONEC » 28. Mar 2009 ob 20:07

No da mal povzamem:
Imam: ADSL internet paket DUO net: 1/256 + telefonija siol
ISDN 2 telefonsa priključka in 2. telefonske številki

Naročam: T2 VDSL max. internetna povezava (trenutno je pri meni možno max. 1M)
T2 telefonijo telefonska priključka bom uporabil od ISDN-ja + 2. telefonske številke

Zj pa problemi in vprašanja pri pogodbi:

p.s. na kopijah pogodbe so označena vprašanja ki me zanimajo.

Slika
1. Jaz bi naročil če bi šlo max. 4/1 t2 mi pa obljublja samo 1/256. torej kaj naj obrožim prvo ali drugo?

Slika
1. Za odpoved tel. priključka: ker imam dva telef. priključka pri nacionalnem operaterju sem tudi napisal obe dve tel. številke. Je to OK ali moram napisati samo prvo?
2. Naročniška številka je številka ki je na računu od telekoma pod šifro kupca? XXXXXXXX
3. kako je s soglasjem za nadgradnjo obstoječega tel. priklučka? to soglasje izpolnim ali ne?

Slika
1. Nacionalna številka.. a je ta številka, telefonska številka? ali kaj drugega?
2. katero točko obkrožim tukaj? in kaj katera pomeni?

to bi blo zaenkrat vse. ;-)
hvala za pomoč in odgovore.
lp

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 28. Mar 2009 ob 20:16

Če ne dobiš zadovoljivih odgovorov do ponedeljka, me lahko kontaktiraš in bom probal urediti, da ti naši pomagajo pri iypolnjevanju.

Glede hitrosti: nad 1/256 se ne da garantirati. Če bo možno, boš lahko naročil hitrejši paket, ampak šele po priklopu.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9181
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 28. Mar 2009 ob 20:16

1) naroči 1/256, kasneje ko ti pridejo priklopit T2, lahko naredijo meritve koliko je lahko max sinhronizacija (hitrost)
kasneje lahko spremeniš paket brez problema

2) ce bos obenenm šel na skupno razvezan dostop (telefonijo prenesel na t2) potem napišeš samo prvo številko za odklop
- pri prenosu telefonske številke pa izpolniš 2 x tisti list za 2 številke

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a dal » 29. Mar 2009 ob 08:28

Soglasje za nadgradnjo obstoječega priključka - je napisano, da se izpolni le v primeru, da bo naročnik T-2 druga oseba kot trenutni naročnik PSTN/ISDN.
KONEC napisal/-a:1. Nacionalna številka.. a je ta številka, telefonska številka? ali kaj drugega?
2. katero točko obkrožim tukaj? in kaj katera pomeni?
Za vsako številko izpolniš svoj list. Ker boš vse prenesel na T-2, izbereš možnost "Zahteva za prekinitev naročniškega razmerja pri operaterju dajalcu številke". Telekomu ne boš več ničesar plačeval.

Tukaj je interaktivna pomoč, z miško se postaviš na polje in ti napiše, kaj moraš vpisati:
Prenos telefonske številke

Tik-Tak
Znanec
Prispevkov: 59
Pridružen: 1. Sep 2008 ob 20:39
T-2: Že imam
Paket: brezčasna optičarka

Re: Svetovanje/ pomoč

Odgovor Napisal/-a Tik-Tak » 29. Mar 2009 ob 20:56

KONEC napisal/-a:No da mal povzamem:
Imam: ADSL internet paket DUO net: 1/256 + telefonija siol
ISDN 2 telefonsa priključka in 2. telefonske številki

Naročam: T2 VDSL max. internetna povezava (trenutno je pri meni možno max. 1M)
T2 telefonijo telefonska priključka bom uporabil od ISDN-ja + 2. telefonske številke

Zj pa problemi in vprašanja pri pogodbi:

p.s. na kopijah pogodbe so označena vprašanja ki me zanimajo.

Slika
1. Jaz bi naročil če bi šlo max. 4/1 t2 mi pa obljublja samo 1/256. torej kaj naj obrožim prvo ali drugo?

Slika
1. Za odpoved tel. priključka: ker imam dva telef. priključka pri nacionalnem operaterju sem tudi napisal obe dve tel. številke. Je to OK ali moram napisati samo prvo?
2. Naročniška številka je številka ki je na računu od telekoma pod šifro kupca? XXXXXXXX
3. kako je s soglasjem za nadgradnjo obstoječega tel. priklučka? to soglasje izpolnim ali ne?

Slika
1. Nacionalna številka.. a je ta številka, telefonska številka? ali kaj drugega?
2. katero točko obkrožim tukaj? in kaj katera pomeni?

to bi blo zaenkrat vse. ;-)
hvala za pomoč in odgovore.
lp
Torej, sedaj imaš ADSL ter ISDN tel. priključek pri nacionalnem operaterju. Kolker te razumem, bi želel obe številki prenesti na T2 ter prekiniti naročniško razmerje pri sedanjem operaterju.

1.Na prvi strani označi zaenkrat 1/256. Če si se že pozanimal in se je preverilo oddaljenost od centrale ter druge morebitne uporabnike v tvoji bližini, in ti je bilo rečeno, da je 1/256 največ kar se predvideva, da bi šlo, potem raje za začetek označi osnovno. Več nimaš niti zdaj. Ob samem priklopu pa se z monterjem posvetuj o možnosti hitrejšega neta. Če bo šlo, napišita dopis, ne pozabi se podpisati, in to je to. Ponavadi je samo to možno že res na skrajni oddaljenosti, nad 3000m, je pa tu še faktor kvalitete same parice, pa interna inštalacija. Pa še kaj sigurno vendar je to onkraj mojega zanimanja. Držim pesti.

2. Če želiš prenos številk, potem ti ni potrebno izpolniti nobenega pooblastila na drugi strani. To boš uredil z zahtevkomk za prenos številke k drugemu operaterju. Izpolniš samo pooblastilo za odjavo obstoječega ADSL internetnega priključka, pod naročniško številko je najbolje, da napišeš svoje uporabniško ime. Če ga ne veš, ga imaš napisanega tudi na specifikaciji računa, če pa tudi tega nimaš, pa poišči pogodbo ter napiši št., ki se začne na A0. Ne pozabi se podpisati. Preveri tudi kdo je naročnik storitve pri Siolu.

3. Da bi obdržal isto telefonske številke izpolniš obrazec za prenos številk. Spet preveri kdo je sedanji naročnik. Nacionalna številka N(S)N je tvoja številka, le da jo zapišeš brez ničle. Če prenaša dve je najbolje, da izpolniš obrazec za vsako posebej. Obvezno napiši številko računa oziroma referenco iz položnice, ki ni starejša od 3 mesecev. Ker želiš obenem prekiniti naročniško razmerje pri sedanjem operaterju označiš prvi krogec. Drugi krogec bi označil v primeru, če bi želel prenos številk ter ohranitev razmerja. Ponavaadi to pride v poštev, če je še kakšna veljavna pogodbena vezava, v tem primeru še naprej plačuješ stroške mesečne naročnine, številko pa uporabljaš pri drugem operaterju, seveda pa tudi njemu plačuješ naročnino. Zato tega ne označi.

Upam, da je zdaj vse jasno. Tako izpolnjeno daš v kuverto, potem pa počakaj, da te obvestijo, kdaj bo datum preklopa. Realno, pričakuj, da bo vsa stvar trajala kak mesec. Na servisnih straneh lahko tudi spremljaš stanje tvoje vloge, uporabniško ime ter začasno geslo se nahajata na dopisu, ki ga prejmeš zraven pogodbe. Če tega slučajno nimaš, pa pokliči na v klicni center ali pa v katero od poslovalnic.
Slika

Odgovori