Napačen obračun - tretjič zapored

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Djuro
Znanec
Prispevkov: 53
Pridružen: 4. Nov 2007 ob 17:08
T-2: Že imam
Paket: brezčasni

Napačen obračun - tretjič zapored

Odgovor Napisal/-a Djuro » 15. Apr 2009 ob 21:36

Zdravo!

Sedaj pa res ne vem, kaj je vaši računovodski službi. Po dveh napačnih obračunih (teme malce spodaj), dobim predvčerajšnjim spet kar en račun.
Tokrat obračunani samo pogovori prek GSM, nikjer pa postavke za brezčasni vdsl.
A se hecate, al ste me nagradil z enim mesecem zastonj, al kaj?

Sorry, to je pa že mal too much. Da ne rečem, da je obračun v stacionarna omrežja spet narejen po neki povprečni ceni v klicana stacionarna omrežja. To je popolnoma nesprejemljivo. Postavke MORAJO biti takšne kot na ceniku, ali pa eksplicitno napišite zraven, da je cena minute povprečje ne-vem-česa. S tem jasno izgine vsa transparentnost in si potemtakem lahko v računovodstvu izmislijo neko ceno (na nerealnih postavkah). In tak račun bi lahko kratkomalo zavrnil.

Dajte se prosim zresnit, ker tole je šalabajzerstvo na kubik.
Dobim torej še račun za 36€, ali pač plačam samo tisto, kar ste mi poslali?

aleshh
Uporabnik
Prispevkov: 48
Pridružen: 22. Maj 2008 ob 22:12
T-2: Že imam
Paket: T4 preko Siol optike

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Odgovor Napisal/-a aleshh » 21. Apr 2009 ob 21:22

Ne sekiraj se! Tudi pri meni je že bilo tako, pa so potem lepo naredili poračun in mi (tudi na moje začudenje) preplačilo nakazali na račun preko katerega imam urejen trajnik. Predlagam ti, da stopiš do T-2 poslovalnice, tam bodo napisali reklamacijo, ti jo podpišeš in po nekaj dneh ti bodo poslali odgovor.
SlikaFTTH

Djuro
Znanec
Prispevkov: 53
Pridružen: 4. Nov 2007 ob 17:08
T-2: Že imam
Paket: brezčasni

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Odgovor Napisal/-a Djuro » 21. Apr 2009 ob 21:41

Ma na one-ta mi gre, da moram vsak mesec nekaj pizdakat. Kot da mam cajt vsakič v poslovalnico hodit in razlagat. Še štacnarka v lokalni štacuni, k ma narejeno OŠ, pa mogoče še kakšen letnik srednje, mi zna pravilno zaračunat kruh ki ga kupim. Pa more na roke v blagajno vtipkat. Tu, kjer naj bi bilo vse super-duper avtomatizirano pa že tri mesece zapored dobivam en šrot.
Kolikor sem zadovoljen s samo storitvijo interneta in telefona (tukaj nimam pripomb), pa nikakor nisem zadovoljen z njihovim računovodstvom. Zastopim, da se enkrat zmotijo. Če se trikrat zapored, so totalno nesposobni.

Mah škoda besed. Sem poklical na 000000 in bodo kao uredili.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 21. Apr 2009 ob 21:45

Če ti ne uredijo, sem tu še jaz, ki pomagam poštimati, če bo treba. :namrec:
Optika 100/10

Djuro
Znanec
Prispevkov: 53
Pridružen: 4. Nov 2007 ob 17:08
T-2: Že imam
Paket: brezčasni

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Odgovor Napisal/-a Djuro » 21. Apr 2009 ob 21:52

Sej če je res kaj takega se obrnem tu na forum.
Ampak Nimda, predvidevam da nisi sam zaposlen v firmi, imaš (upam vsaj) tudi zaseben lajf. Naj pač te zadeve poštimajo ljudje, ki so plačani za to.
Ker to me spominja na moje prejšnje delovno mesto, kjer sem bil leta deklica za vse in odnašal rit marsikomu. Ne privoščim tega nikomur.

No, kakorkoli, bom počakal, če je moj klic padel na plodna tla.

tklemenc
Novinec
Prispevkov: 15
Pridružen: 22. Okt 2006 ob 21:28
T-2: Že imam
Paket: 100/10

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Odgovor Napisal/-a tklemenc » 23. Apr 2009 ob 14:33

Tudi jaz sem imel podoben primer. Dobil sem tri napačne račune, vsakič tudi dobropise, četrti je bil v redu, peti pa spet napačen. zaračunali so mi brezčasni vdsl, 4x TeleingMaxi in 4x prostor v snemalniku. Seveda sem spet reklamiral. Zadevo so popravili, dobil sem dobropis za 4x Teleing in 4x prostor na snemalniku, hkrati pa so mi spet zaračunali 1x prostor na snemalniku - kar je OK - in še 1x Teleing. Sledila je ponovna reklamacija, rezultata pa še ni.
Slika

lp
Tine

Odgovori