Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabnik12
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 21. Apr 2009 ob 11:40
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a Uporabnik12 » 21. Apr 2009 ob 12:12

Dober dan,

Naj povem, da kar se tiče storitev in delovanja sem zadovoljem, problem pa je njihov odnos do strank.
V začetku sem imel naročnino na TV in internet 4-1 (35,5 Eur), kasneje sem se naročil na brezčasni VDSl ker je 50 centov dražji vsebuje pa hitrejši internet 10-2. Ker nisem prevzel SIM kartic za mobilni telefon (SIM kartici sta tudi del paketa) sem dobil račun za 42,5 Eur (posebaj so mi zaračunali TV in internet paket 10-2). Oglasil sem se na njihovem sedežu na Brnčičevi kjer je njihova uslužbenka preverila moje stanje, ugotovila da imam sklenjeno razmerje za brezčasni VDSL in da so mi napačno izstavili račun, napisala reklamacijo, ki jo je poslala naprej. Na vprašanje če je to možno zaradi tega ker nisem prevzel SIM kartic mi je odgovorila da to nima nobene veze in zato SIM kartic tudi takrat nisem prevzel. Čez par dni dobim opomin za neplačan račun in dva dni kasneje odgovor iz njihovih financ, da so preverili in naredili vse pravilno in ker nisem prevzel SIM kartic, da so mi poslali ločen račun. Še enkrat sem preveril podpisano pogodbo za brezčani VDSL, kjer ni nikjer omenjeno, da pogodba začne veljati ob prevzemu SIM kartic (oz kakor so mi na help desku dejali ob aktivaciji sim kartic), preveril sem tudi na internetu in na koncu ugotovil da me na noben način niso obvestili in da imam z njimi sklenjeno veljavno pogodbo za brezčasni VDSL. (vmes sem dobil nov račun za 42,5 EUR). Napisal sem jim novo pritožbo z vsemi dejstvi in zahtevo naj mi obračunajo znesek ki je sklenjen po pogodbi, dobil sem odgovor da možno da bo trajalo nekaj časa da preverijo zadevo. Čez približno en teden sem poslal zahtevek za odpoved vseh njihovih storitev, čez par dni dobim priporočeno pismo z dvema SIM karticama in z dopisom da so ugotovili da nisem prevzel SIM kartic, (o pritožbi oz denarnih zneskih nobenega obvestila ) po slabih 10 dneh sem klical kaj je z mojo zahtevo za prekinitev storitev in mi sporočijo da je v teku.

Skratka res je kar pravijo njihove reklame za brezčasni VDSL da dobite vse za 36 EUr, brez drobnega tiska, saj drobnega tiska sploh ne rabijo ker si oni po svoje razlagajo podpisane pogodbe. Največja žalost je, da sem bil z njihovimi storitvami zadovoljen in sem jih celo priporočal prijateljem, seveda se to več ne bo zgodilo.

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a kekoke » 21. Apr 2009 ob 12:35

:plosk:
v imenu uporabnikov, ki jih je T-2 že nategoval in se niso upali iti po tvoji poti, se ti zahvaljujem za izraženo nezaupanje.
Upam da dobiš operaterja, ki te ne bo nategoval.
Nenehno iskanje količine nategovanja, ki ga potrošniki še prenesejo s strani operaterjev mi gre na penis.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

mali-40
Legenda
Prispevkov: 1222
Pridružen: 26. Apr 2006 ob 08:40
T-2: Še nimam
Paket: FTTH 20/20 T1
Kraj: koroška

Re: Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a mali-40 » 21. Apr 2009 ob 12:49

Zdaj zakaj nisi vzel sim kartic mi mi jasno ,ker bi jih moral vzet pa če tudi bi ti ležale v predalu,kot drugo bi lahko z temi simkami klical na t-2 brezplačno,tako da v nobenem primeru ne bi bil na slabšem,kot si sedaj.Poskusi se zmenit z NN ali kom drugim od t-2 jevcev če je možna zaustavitev postopka da prekineš razmerje z t-2 operaterjem,ker če si bil z delovanjem zadovoljen je brez veze da greš drugam razen če greš na bolje kar pa dvomim če ni možnost optike.

Uporabnik12
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 21. Apr 2009 ob 11:40
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a Uporabnik12 » 21. Apr 2009 ob 13:38

Živjo

Ja, kartice sem tudi enkrat nameraval prevzeti, samo ko mi je njihova uslužbenka na Brnčičevi rekla, da jih pač ne rabim sem se odločil da jih pustim pri njih. (enkrat sem imel birokratične probleme zaradi tretje avtomobilske tablice, ki je pri selitvi neznano-kam odhitela, tako da stvari ki jih ne rabim raje ne prevzamem-če ni nujno )

axi
Znanec
Prispevkov: 85
Pridružen: 14. Jan 2009 ob 12:05
T-2: Že imam
Paket: VDSL2 10/2 + 2×IPTV + 1×TEL
Kraj: Komenda

Re: Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a axi » 21. Apr 2009 ob 16:06

Meni se je zgodilo podobno. Razen, da so mojo reklamacijo korektno rešili in navedli, da je verjetno razlog napačnega obračuna, da SIM kartic nismo prevzeli.
Kljub zagotovilu in mojem pozivu, da naj za naslednji mesec upoštevajo Brezčasni paket, se je ta mesec zgodilo enako, napačen račun in ponovna reklamacija. Na rešitev še čakam.

Problem je samo v tem, da ni nihče pri T-2 ju opozoril, da bi SIM kartici moral dvigniti, v nasprotnem primeru da se bo obračunavalo napačno. Sicer je moje mnenje, da nima veze ali SIM kartice dvigneš ali ne, obračunano bi moralo biti glede na POGODBO, ki jo skleneš in ne na to, če dvigneš SIM kartici.

Upam, da bo od sedaj dalje pravilno obračunano, saj sem prevzel SIM kartici.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 21. Apr 2009 ob 17:31

Uporabnik12 napisal/-a:Živjo

Ja, kartice sem tudi enkrat nameraval prevzeti, samo ko mi je njihova uslužbenka na Brnčičevi rekla, da jih pač ne rabim sem se odločil da jih pustim pri njih. (enkrat sem imel birokratične probleme zaradi tretje avtomobilske tablice, ki je pri selitvi neznano-kam odhitela, tako da stvari ki jih ne rabim raje ne prevzamem-če ni nujno )
Če rabiš kakšno pomoč glede česarkoli kar se tiče T-2, ti lahko probam pomagati - podatke mi daj na Zasebna in bom urgiral, da se uredi (kar je pač odprto).
Optika 100/10

Uporabnik12
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 21. Apr 2009 ob 11:40
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a Uporabnik12 » 18. Maj 2009 ob 09:56

...seveda pa se zgodba tukaj na konča, dobil sem odgovor na reklamacijo, da sem sam kriv ker nisem prevzel sim kartic in da so oni pravilno zaračunali zneske. Danes pa dobim račun za april (sredi meseca aprila sem prekinil vse pogodbe) kjer so mi zopet zaračunali vse posebaj, samo da je tokrat zraven še 2x naročnina na mobilni telefon (kartice so mi priporočeno poslali po tem ko sem prekinil pogodbo) in če sem sedaj končno imel tudi sporne kartice, da bi mi lahko po njihovem prvič zaračunali brezčasni paket jim to zopet ni uspelo. A so res taki kreteni al jim to slučajno samo vsak mesec rata.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 18. Maj 2009 ob 10:04

Lahko mi daš naslovne podatke na Zasebna sporočila. Tu gre za napako.
Optika 100/10

Odgovori