Mislim pa, da bi vseeno moral T2 začet razmišljati v tej smeri, da dodeli uporabnikom mobilne felefonije nekakšna gesla s katerimi bi dokazovali identiteto in bi s pomočjo tega gesla, lahko urejali podobne zaplete preko telefona.
Simobil ima to lepo urejeno in je ta opcija ponujena vsem njihovim uporabnikom in seveda s tem geslom lahko praktično urediš vse stavari povezane z naročniškim razmerjem.
Dokler T2 ni začel ponujat mobilne telefonije so takšni dogodki bili skoraj nemogoči in ni bilo potrebe po hitrem posredovanju. Izgubiti internet ali IPTv je nemogoče, ter da bi s tem imel dodatne stroške.
Fiksna telefonija je že bolj vrjetna, če uporabljaš prenosni telefon in zasejaš slušalko nekje na dvorišču pred hišo (blokom) ali da ti jo kdo odtuji. Vendar v tem primeru bi moral biti nepridiprav v dometu telefona, pa ti lahko takoj, ko ugotoviš ga onemogočiš z fizičnim izklopom aparata, da bi ti s klicanjem povzročal škodo.
Popolnoma druga zgodba pa je mobilna telefonija. Sploh, če se še nahajaš kje v tujini in ti lahko nepridiprav, oziorma tvoja nesreča zaradi izgube, naredi velike stroške in si sam osebno pri tej stvari ne moreš pomagat.
Tako, da T2jevci posredujte problem in predloge odgovornim in poskrbite, da ostanemo uporabniki zadovoljni tako kot smo do zdaj!
lp,Ika13