Odgovor
Napisal/-a peterp » 15. Dec 2009 ob 12:05
Glede PR se strinjam, tehnik ne more biti PR in obratno. In recimo, če je na T-2 zaposlenih 150 ljudi, pa menda ja imajo vsaj enega človeka za PR, ali nimajo prav nobenega? Na bizi.si je sicer zabeleženo, da je število zaposlenih na T-2 100 do 149. Domnevam da je torej 100 redno zaposlenih, 49 pa študentov za helpdesk (lahko pa so tudi po poslovalnicah). V redu, imajo pač toliko ljudi kot jih pač imajo. Pa vseeno, kdo jim pa pripravlja oglase? Jumbo plakate? Plakate in drugo reklamo? Lahko jim to dela zunanja firma, ni problema. Pa tudi če nimajo prav nobenega zaposlenega za PR, pa vseeno ima gotovo kdo od tistih 150 tudi kakšno žilico za te zadeve, in bi vseeno lahko kaj sčarali skupaj? Za leto 2008 so bili čisti prihodki od prodaje 23.120.081 EUR, čista izguba obračunskega obdobja pa -25.207.771 EUR. In ogromno investicijo v optiko. In dobrih 100.000 naročnikov (APEK pa seveda statističnih podatkov za tretji kvartal 2009 še vedno ni spacal skupaj, ne vem zakaj). Skratka, v takšni situaciji bi se mi zdelo edino logično pričakovanje, da pridobijo "zaupanje" čim večjega števila novih naročnikov. Na T-2 bi se morali vprašati, zakaj naj bi novi naročniki zaupali T-2? Pa ne verjamem, da se to sploh vprašajo... Morda T-2 ne bo preživel s 100.000 naročniki, morda bi za preživetje potrebovali 150.000 naročnikov? ali morda 130.000 naročniki? Trenutno jaz ne vidimo nobenih razlogov, zakaj naj bi novi naročniki zaupali T-2? Žal. Imam npr. kolega ki čaka na T-2 centralo v izgradnji. Pa čeprav bo verjetno drugo leto odprta, bom imel problem ga prepričat. Pa čeprav ima katastrofalno sliko na Siol-u, je mnenja da morda še ni čas za menjavo ponudnika. Morda ga bom prepričal, in trenutno eden boljših argumentov nasploh napram Siolu preprosto to, da imajo na Siolu katastrofalno sliko. Ampak kaj pa, če bodo zadeve na Siolu popravili, in ne bo niti tega argumenta za prehod na T-2? Se te možnosti na T-2 sploh zavedajo? Kako bodo pa potem pripričevali potencialne stranke? Firmi bi moralo biti v interesu, da se prikaže v kar najlepši luči, po drugi strani pa tudi z realno situacijo - ta pa mislim da vsi vemo da ni rožnata. Dejstvo je pač, da Telekom v letu 2010 ne bo delal NIČ na optiki, in če boste tudi vi objavili da ne boste zaradi finančne situacije, vam ne bo noben zameril. In če pojasnite, da imate s Smartcom-om spor zaradi škart robe (menda), lahko to objavite - saj menda to ni interna zaupna informacija, ali pač? Ker potem bi ljudje vsaj vedeli, zakaj ne plačate Smartcomu-u robe in v čem je problem. Sedaj pa ne vedo, in časniki pač špekulirajo kaj je res in kaj ne. Hočem samo reči, da imate vse možnosti da ustavite določene špekulacije, saj bi lahko na svoji spletni strani kaj objavili, ampak očitno tega ne bomo doživeli. Neobjava informacij na vaši spletni strani, ki so javne in bi zato lahko bile objavljene, bi vam lahko samo koristile, neobjava teh informacij pa vam samo škodi. Pa še zastonj bi bilo, kar tudi ni zanemarljivo. Ampak očitno nikomur na T-2 ni v interesu, da se kaj objavi, kar bi bilo v interesu firme, ali kaj? Po drugi strani pa tukaj komentirajo tehniki... kar v bistvu ni njihova naloga. Firmo bi morali zagovarjati čisto drugi ljudje, ne pa tehniki na neuradnem forumu. To je narobe, samo ne razumem da tega odgovorni na T-2 ne vidijo. Sedaj pa tehniki rešujejo dobro ime firme in pojasnjujejo, kolikor pač vedo in kolikor pač lahko povedo, spet na neuradnem forumu. Samo to je narobe pri T-2, nič drugega. Firma je po moje dolžna javnosti določene informacije in pojasnila, in teh informacij preprosto ni.