Če je zgodba resnična, potem je lahko resnica samo ena.Vsaka zgodba ima dve plati. Resnica je ponavadi nekje vmes.
Ta pa je, pomanjkljiva komunikacija tako kot je običaj na T-2.
In očitno gre tu tudi za katastrofalno pomanjkljivo komunikacijo znotraj T-2 birokracije:
Kako lahko T-2 zaračuna televizijo brez vmesnika?
Če vmesnika ni, potem tudi stranka najbrž ni podpisala da ga je sprejela
Če je vseeno podpisala, je bila zavedena, kar bi moral nekdo odgovarjati
Pa ne se sedaj zgovarjati, da vse to informacijski sistem sam naredi...
Če bi tisti, ki vnaša podatke vsaj malo pogledal, kaj vpisuje, se to ne bi smelo zgoditi.
Nadaljevanje zgodbe je znan: dobropis, pri naslednjem računu še vedno napaka, pritožba, ponoven dobropis, čakanje, .......
Vsekakor pa jezen uporabnik.
Se pa sprašujem, zakaj T-2 obljublja uporabnikom HD vmesnike, ko pa že vsi vemo, da je z njimi "kriza" že nekaj časa.
Zakaj se pošteno ne pove: Nimamo jih in ne vemo kdaj bodo prišli! (saj ni potrebno strankam razlagati, da je problem finančne narave!)