@Hevidi
Razumem, da ravno pljuvat ne moreš po podjetju v katerem si zaposlen, vendar pisanje na pamet o % in podobnih jajcih je nesmiselno (če je podatek čisto točen se opravičujem).
Zanima me, kakšen je pravilni postopek za reklamacijo, ko ti pošljejo preveliko položnico?
Drugače pa grem jaz na konkretn primer, katerega sem opisal par postov više.
Ker so starši 50+ pomeni, da je računalnik bolj za kakšne novičke, ki jih najdeš na različnih portalih, ki jih TV oglašuje, kakšna spletna igrca, youtube,...pa še kakšna malenkost.
Pomeni reklamacija preko emaila odpade, pa kolko vem rabiš vsepovsod lastoročn podpis. Preko pošte je vprašanje kaj se zgodi, ko boš čez 2 dni klical na HD, da si reklamiral zadevo pa te zanima kako daleč je. Seveda odgovor, da nič ne vedo za to in da nima zabeleženo. Pošiljanje s povratnico spet dodatni strošek.
Potem je najboljša varianta, da se vsedeš v avto in v poslovalnico z vsemi pogodbami in preveliko položnico. Seveda spet stroški (bencin, čas,....).
Tam ti rečejo naj plačaš to položnico, sproži se postopek reklamacije in ti bodo naslednji mesec odšteli (dobropis).
V konkretnem primeru bo T2 en mesec obračal 41€, ker je bila položnica dvojno zaračunana. Pri vas velja pravilo "Prvo plati pa se onda žali"
No in sedaj sem pa nazaj pri tistem tvojem napisanem 1%, res me zanima kolko je to uporabnikov in kakšen je to znesek
V vsakem primeru smo uporabniki tisti, ki smo oškodovani zaradi šlamparije.
lp,Ika13
p.s.: obstajajo pa taki, ki čakajo na denar (dobropis), ki jim je bil zaračunan za prenos tel. št....... in kolko je meni znano že dlje kot en mesec!