10.2. sem naročil dodatno TV. V dopisu sem tudi navedel, da sem pripravljen spustiti internetno hitrost, če bo to potrebno..
3.3. so me priklopili na VDSL2 ter prekonfigurirali modem, da mi stvar dleuje..
12.3. prinesli novo opremo in dodaten tv vmesnik.. Delalo cca 6 ur.. nato mrk vsega..
13.3. klical na hd, javil napako, dali naprej..
Danes je 16.3. in še vedno nič ne dela, nobenega feedbacka ali sploh kaj rešujejo? No, vmes sem klical večkrat, ampak itak vedno isto..
Stvar je taka, da če odklopim modem in ga nazaj priklopim stvar deluje cca 15 minut, potem pade..
Zakaj me nihče ne pokliče in reče, da bi recimo moral zmanjašti internetno hitrost in na koliko?
Zakaj ne pridejo menjat novi modem, ker sumim nanj.. prej je vse delalo..
Zakaj imam občutek, da se sploh ni še nihče zmigal?..
Stvar je pa taka, da sem poizkusil že različne kombinacije.. Fizično sem odklopil tudi oba STB-ja in pustil samo internet.. ista zgodba.. dela 15 minut, nato mrk..
S strani T-2 se mi ne zdi ne poslovno, ne etično, da uporabnika pustijo že 4 dni brez interneta, televizije in telefona.. Res ni lepo..
Žal že resno razmišljam o konkurenci, čeprav dvomim, da bi šel na boljše.. ampak tak lazy odnos "bo treba počakat".. Počakat na kaj? Halo? Prepričan sem, da, če nekomu nič ne dela je to prioriteta..
![Jao :jao:](./images/smilies/wallbash.gif)