Težave
Težave
Hej,
Še ena nova tule z velikim problemom.
Bom razložila zgodbo, mogoče pa mi tule lahko kdo pomaga; na tehnični podpori slabo kaže...
Kakšni 2 leti bo že, odkar smo prešli na optiko, na začetku je bilo vse kul, zadnja 2 meseca pa slabo kaže. V t2 omrežje imamo priklopljeni 2 tv in internet 10/10.
Kar na lepem se je začelo dogajat, da cca 2krat na teden ni delalo nič. Pa smo klicali na tehnično podporo in mogli pač vse izklopit in nazaj vklopit in v naslednjih minutah je bila zadeva rešena. Zadnje 3 tedne se je pa situacija spremenila. Ker spet en dan (ponavadi je bila to nedelja) ni delovalo nič, sem klicala na podporo in so rekli, da iz naše strani prihaja do nekih čudnih sprememb v mreži (nekaj je bilo povišano, se ne spomnim) in, da nam zaradi tega ne dela net pa tudi tv. Stvar po nekem času začne spet delovat...
Kličem naslednjo nedeljo in mi rečejo, da imamo neke viruse na računalnikih, ki motijo delovanje t2 in, da naj uredimo najprej pri seb... nas začasno odklopijo, dokler ne rešimo....ok, pregledamo zadevo in potrdilo, da je računalnik čist, nesem na poslovalnico. Skoraj, da se mi tam začnejo smejat plus to, da še omeni, da kljub kakršni koli naši napaki bi pa tv vseeno lahko delovala...ampak ni? ne vem, a niso hotli priklopiti nazaj?? zvečer začne spet vse normalno delovati (spet je bilo potrebno vse izklopiti po stanovanju) evo, spet nedelja (takrat je bil petek) in nam spet nič ne dela? halo?? kako ne? spet kličem na podporo, kot že 1000 krat, razlagam zgodbo, ker se pač vsakokrat oglasi nekdo drug in vprašam v čem je problem, da smo pač prinesli potdilo? Tehnik pove, da je v našo omrežje prijavljen en hp-jev računalnik...halo? ni mogoče? nimamo niti brezžičnega modema, računalnik (sicer res hp) je bil takrat pa še v avtu. Skoraj, da znorim, ker me hoče prepričat, da to drži. čez par minut hočem spet tega gospoda na telefon, a se mi niti ne javi več....?? V podpori še enkrat razložim situacijo in preidemo spet v izklapljanje in vklapljanje takšnih in drugačnih kablov. Nakar tehnik ugotovi, da, če pač že ni problem v "virusih" ali pa routerju, je pa problem v enemu od amino vmesniku... oddaja neke čudne signale in ga naj izklopimo... ok izklopimo en amino in zadeva začne spet delovati? sicer ne vem kako dolgo (še) bo?? vprašam, ja kako pa zdaj s tem vmesnikom, kdaj dobim novega, ga pridem sama iskat? in odgovor: ne vem, urejamo....kako dolgo bo trajalo? odgovor: ne vem, urejamo....?? in prekine.
To je blo pa že 2 much... še zdaj ne vem v čem je problem pa kje ga sploh iskat? Niti tam ne vejo....na dom pa nihče noče prit... če še enkrat kličem tja, bom res znorela. Rada bi tv, a zadevo "urejajo"...
Če kdo prepozna problem, sem tule...
Še ena nova tule z velikim problemom.
Bom razložila zgodbo, mogoče pa mi tule lahko kdo pomaga; na tehnični podpori slabo kaže...
Kakšni 2 leti bo že, odkar smo prešli na optiko, na začetku je bilo vse kul, zadnja 2 meseca pa slabo kaže. V t2 omrežje imamo priklopljeni 2 tv in internet 10/10.
Kar na lepem se je začelo dogajat, da cca 2krat na teden ni delalo nič. Pa smo klicali na tehnično podporo in mogli pač vse izklopit in nazaj vklopit in v naslednjih minutah je bila zadeva rešena. Zadnje 3 tedne se je pa situacija spremenila. Ker spet en dan (ponavadi je bila to nedelja) ni delovalo nič, sem klicala na podporo in so rekli, da iz naše strani prihaja do nekih čudnih sprememb v mreži (nekaj je bilo povišano, se ne spomnim) in, da nam zaradi tega ne dela net pa tudi tv. Stvar po nekem času začne spet delovat...
Kličem naslednjo nedeljo in mi rečejo, da imamo neke viruse na računalnikih, ki motijo delovanje t2 in, da naj uredimo najprej pri seb... nas začasno odklopijo, dokler ne rešimo....ok, pregledamo zadevo in potrdilo, da je računalnik čist, nesem na poslovalnico. Skoraj, da se mi tam začnejo smejat plus to, da še omeni, da kljub kakršni koli naši napaki bi pa tv vseeno lahko delovala...ampak ni? ne vem, a niso hotli priklopiti nazaj?? zvečer začne spet vse normalno delovati (spet je bilo potrebno vse izklopiti po stanovanju) evo, spet nedelja (takrat je bil petek) in nam spet nič ne dela? halo?? kako ne? spet kličem na podporo, kot že 1000 krat, razlagam zgodbo, ker se pač vsakokrat oglasi nekdo drug in vprašam v čem je problem, da smo pač prinesli potdilo? Tehnik pove, da je v našo omrežje prijavljen en hp-jev računalnik...halo? ni mogoče? nimamo niti brezžičnega modema, računalnik (sicer res hp) je bil takrat pa še v avtu. Skoraj, da znorim, ker me hoče prepričat, da to drži. čez par minut hočem spet tega gospoda na telefon, a se mi niti ne javi več....?? V podpori še enkrat razložim situacijo in preidemo spet v izklapljanje in vklapljanje takšnih in drugačnih kablov. Nakar tehnik ugotovi, da, če pač že ni problem v "virusih" ali pa routerju, je pa problem v enemu od amino vmesniku... oddaja neke čudne signale in ga naj izklopimo... ok izklopimo en amino in zadeva začne spet delovati? sicer ne vem kako dolgo (še) bo?? vprašam, ja kako pa zdaj s tem vmesnikom, kdaj dobim novega, ga pridem sama iskat? in odgovor: ne vem, urejamo....kako dolgo bo trajalo? odgovor: ne vem, urejamo....?? in prekine.
To je blo pa že 2 much... še zdaj ne vem v čem je problem pa kje ga sploh iskat? Niti tam ne vejo....na dom pa nihče noče prit... če še enkrat kličem tja, bom res znorela. Rada bi tv, a zadevo "urejajo"...
Če kdo prepozna problem, sem tule...
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Težave
Lp
Tisti amino ki je sedaj izklopljen, je povzročal velike težave (verjetno je okvarjen). Se težave pojavljajo tudi takrat, ko je ta amino izklopljen? Vidim pa, da v tem trenutku dela TV.
Tisti amino ki je sedaj izklopljen, je povzročal velike težave (verjetno je okvarjen). Se težave pojavljajo tudi takrat, ko je ta amino izklopljen? Vidim pa, da v tem trenutku dela TV.
Re: Težave
Amino je od včeraj izklopljen. So rekli, da ga ne smem nazaj vklopit, tako, da nisem niti poskusila. Zaenkrat vse deluje normalno (razen 1 tv)
Če je res to krivo, bi rada nov amino, ampak tam se zadeva kao rešuje...ne vem kaj zdaj? položnico je pa vseeno treba plačat za oba vmesnika...
Če je res to krivo, bi rada nov amino, ampak tam se zadeva kao rešuje...ne vem kaj zdaj? položnico je pa vseeno treba plačat za oba vmesnika...
Re: Težave
Lahko reklamiraš tudi samo del računa. Seveda poskrbi, da bo T-2 jasno obveščen o tem, ker sicer lahko tudi čez pol leta fašeš opomin...
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Težave
Se zgodi, vmesnik se pač pokvari. Glavno da se je ugotovilo da je tole problem. Bom pogledal zjutraj če je prijavljena napaka in pri monterju (da tole zamenja).
Re: Težave
super, hvala!
Čist razumem, da se vmesnik pokvari, saj sem ga nonstop izklapljala....se mu pač zmeša. Res upam, da je v tem problem, da ni pač karkoli v zvezi z "virusi"
Lep dan
Čist razumem, da se vmesnik pokvari, saj sem ga nonstop izklapljala....se mu pač zmeša. Res upam, da je v tem problem, da ni pač karkoli v zvezi z "virusi"
Lep dan
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Težave
V samo podrobnost težave ne morem it, ampak mislim da je bil vmesnik kriv. Napaka je že pri monterju in bo tole prišel zamenjat. 

Re: Težave
Te so najbolše ja... Tudi mi smo že bili tam, na HD-ju trdili da pošiljamo SPAM pa vsega f..a, FW log (outgoing) pa čist ko suza.
In enako na Siolu...
Drugi standard ki ga doživiš pa je: "A ste že izklopili modem?"
Mal dlje je treba razlagat pa bit vztrajen pa je... Jebat ga, majo pač protokol po katerem delajo...
In enako na Siolu...
Drugi standard ki ga doživiš pa je: "A ste že izklopili modem?"
Mal dlje je treba razlagat pa bit vztrajen pa je... Jebat ga, majo pač protokol po katerem delajo...
- NoName
- Administrator
- Prispevkov: 2160
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL T4 KING + HDTV
Re: Težave
mnja, ce ste se znasl na kaki blacklisti, naceloma helpdeskovci klicejo okol in o tem obvestijo stranko...
na strani
mxtoolbox.com > blacklists
lahko preverite, ce so vasi ipji na kaki blacklisti...
na strani
mxtoolbox.com > blacklists
lahko preverite, ce so vasi ipji na kaki blacklisti...
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
Re: Težave
Imam avto preverjanje za vse 4 mailserverje...
Sej ni bil problem v našem mailerju. Problem je bil kao v našem internem networku, češ da pošiljamo spam... Težko verjetno oz. nemogoče, port 25
je za outgoing dovoljen samo iz ene mašine, je pa tudi SMTP promet logiran in se ni nič nenavadnega dogajalo...
Eh sej nima veze ne smem teme hijackat

Sej ni bil problem v našem mailerju. Problem je bil kao v našem internem networku, češ da pošiljamo spam... Težko verjetno oz. nemogoče, port 25
je za outgoing dovoljen samo iz ene mašine, je pa tudi SMTP promet logiran in se ni nič nenavadnega dogajalo...
Eh sej nima veze ne smem teme hijackat

Re: Težave
Tud pr nas je bil na začetku kao ta problem, da oddajamo neke čudne signale, pač v zvezi z modemom.
Za ipije bom preverla.
Hvala vsem za inf. in moderatorju (Malkec) za pošpešitev zadeve...
Za ipije bom preverla.
Hvala vsem za inf. in moderatorju (Malkec) za pošpešitev zadeve...
Re: Težave
Nely, tehnično ti ne morem pomagat, lahko pa sočustvujem s tabo. Ne sam da si trpela 2 meseca motnje in si se mogla zelo aktivno vključit v njihovo reševanje, bit ponižana samo zato, ker si upoštevala navodila kekcev iz helpdeska, ki sploh ni nujno da so kekci, ampak so kekci zato, ker jih sistem naredi kekce. Če bi ti lahko razlagala problem enemu in istemu tehniku, bi problem verjetno hitro odkrili. Ne, to ni bilo dovolj. Po dveh mesecih ti uspe nekdo iz T-2 celo neuradno podati opažanje
res, globoko sočustvujem, upam da ti kdo danes prinese delujoči amino, da se ti za ves tvoj trud uspe vsaj opravičiti in predlaga razumno kompenzacijo tvojih naporov in stroškov. Tist kar boš z običajno reklamacijo dobila itak ni nič vredno. (Verjetno bodo iz tvojih prijav ugotovili, da ti en (dodatni) vmesnik ni delu 5 dni v dveh mesecih in ti dali 10 centov)
To bi morali ugotoviti, ko je uporabnica prvič poklicala, da ima motnje. Ampak nekomu kar noče bit jasno, da nimamo storitev T-2 naročenih zato, ker uživamo v reševanju takih in drugačnih težav njihove opreme.Glavno da se je ugotovilo da je tole problem
res, globoko sočustvujem, upam da ti kdo danes prinese delujoči amino, da se ti za ves tvoj trud uspe vsaj opravičiti in predlaga razumno kompenzacijo tvojih naporov in stroškov. Tist kar boš z običajno reklamacijo dobila itak ni nič vredno. (Verjetno bodo iz tvojih prijav ugotovili, da ti en (dodatni) vmesnik ni delu 5 dni v dveh mesecih in ti dali 10 centov)
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Težave
kekoke, celega ozadja zgodbe ne poznam, ampak če se je opazilo da ob izklopu tega aminota storitve delujejo bp, niti ni bil potreben moj komentar. Pač je malce dlje trajalo, da se je ugotovilo da je ravno v tem aminotu problem.
Re: Težave
sem se že velikokrat obregnil ob tvoje pisanje, pa nima učinka. In lahko dajem banalne primerjave, pa ne štekaš. Nekateri so celo mnenja, da se ne spodobi kritizirat vašega dela tukaj, pa vseeno:
Bi bil Kecmal zadovoljen, če bi si uspel ostriči lase šele 2 meseca po tem ko je prvič prišel v edini vaški salon? Taprvič so mu zaračunal in zabeležil njegove želje, tadrugič je bila prevelika vlaga v zraku za striženje njegovih las, tatretjič je bil prehud veter, četrtič so se mu sam mal zasmejal k tok zaraščen okrog hod, tapetič niso mel tapravih škarij za njegove lase, tašestič so ravno vse glavnike imel polomljene. In ko se Kecmal odloči, da ima dosti in napiše svojo zgodbo v deželno glasilo, se popolnoma neuradno javi v komentarju frizerski pomočnik Malkec, da je vse kul, ker zdej pa res vedo kaj Kecmal hoče in ga bodo jutri zares ostrigl. Mislm, da bi bil Kecmal opravičeno jezen tudi nad odnosom frizerskega pomočnika.
Pe ne mi kako je IT čist drugač kot frizerstvo. Oboje je storitev. V obeh primerih je na ponudniku storitve, da zagotavlja storitev. In tudi v obeh primerih je v domeni ponudnika, da organizira delo tako, da bo odpravjanje napak ažurno. Recimo to, da je imel frizer vsak dan drugega pomočnika, ki je sprejemal stranke ne more bit razlog za neuspešno striženje. Ne dvomim, da potem ko stvar pride do pravega človeka znate napako odpravt. Ampak to, da ni stvar že prvi dan prišla do pravega človeka ni napaka uporabnika ampak napaka vašega sistema. Enake kolobocije se vam dogajajo pri administraciji, pa ne zarad nesposobnih ljudi ampak vam očitno sistem ne deluje.
Torej če ne zmoreš napisat, sori nely, zajebal smo, bom probu spremenit postopke, da se to ne bo več dogajal, teb bom pa danes preko vrste poslal monterja, pol je pomoje bolj konstruktivno, da ne napišeš nič.
Seveda je drugače, če pri nely redijo majske hrošče in je njihov nedeljski virus iz terarija preskočil na vašo opremo. Lahko je krivda tudi na strani uporabnika, verjamem da ne smete razkriti identitete vsakega virusa, samo če na krivdo na strani uporabnika ne morete pokazati, potem sprejmite vašo odgovornost, da , tudi vi kot neuradni predstavniki podjetja na tem forumu.
Bi bil Kecmal zadovoljen, če bi si uspel ostriči lase šele 2 meseca po tem ko je prvič prišel v edini vaški salon? Taprvič so mu zaračunal in zabeležil njegove želje, tadrugič je bila prevelika vlaga v zraku za striženje njegovih las, tatretjič je bil prehud veter, četrtič so se mu sam mal zasmejal k tok zaraščen okrog hod, tapetič niso mel tapravih škarij za njegove lase, tašestič so ravno vse glavnike imel polomljene. In ko se Kecmal odloči, da ima dosti in napiše svojo zgodbo v deželno glasilo, se popolnoma neuradno javi v komentarju frizerski pomočnik Malkec, da je vse kul, ker zdej pa res vedo kaj Kecmal hoče in ga bodo jutri zares ostrigl. Mislm, da bi bil Kecmal opravičeno jezen tudi nad odnosom frizerskega pomočnika.
Pe ne mi kako je IT čist drugač kot frizerstvo. Oboje je storitev. V obeh primerih je na ponudniku storitve, da zagotavlja storitev. In tudi v obeh primerih je v domeni ponudnika, da organizira delo tako, da bo odpravjanje napak ažurno. Recimo to, da je imel frizer vsak dan drugega pomočnika, ki je sprejemal stranke ne more bit razlog za neuspešno striženje. Ne dvomim, da potem ko stvar pride do pravega človeka znate napako odpravt. Ampak to, da ni stvar že prvi dan prišla do pravega človeka ni napaka uporabnika ampak napaka vašega sistema. Enake kolobocije se vam dogajajo pri administraciji, pa ne zarad nesposobnih ljudi ampak vam očitno sistem ne deluje.
Torej če ne zmoreš napisat, sori nely, zajebal smo, bom probu spremenit postopke, da se to ne bo več dogajal, teb bom pa danes preko vrste poslal monterja, pol je pomoje bolj konstruktivno, da ne napišeš nič.
Seveda je drugače, če pri nely redijo majske hrošče in je njihov nedeljski virus iz terarija preskočil na vašo opremo. Lahko je krivda tudi na strani uporabnika, verjamem da ne smete razkriti identitete vsakega virusa, samo če na krivdo na strani uporabnika ne morete pokazati, potem sprejmite vašo odgovornost, da , tudi vi kot neuradni predstavniki podjetja na tem forumu.
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Težave
Mislim da si narobe interpretiraš mojo vlogo in vlogo ki jo imam tule na forumu. Ne delam v klicnem centru, tako da bo kdo drug povedal kdo je "zajebal" po tvoje. Jaz sem samo ponudil svojo pomoč uporabnici, vaše pisanje in natolcevanje glede težav T-2 me ne gane več, kot tudi ne drugih T-2jevcev in se zato sploh ne oglašamo več. Naše mnenje NE odraža uradnega stališča T-2, je pa vsakemu popolnoma jasno kaj želiš povedat, ampak žal glede teh stvari nekateri nimamo besede.
Dovol offtopica.
Dovol offtopica.