reklamacija računa
reklamacija računa
Pozdravljeni,
najprej vas vse lepo pozdravljam. Imam pa vprašanje, namreč poslala sem reklamacijo za prejejti račun in še sedaj nisem prejela odgovora. Poslali so mi 20.10.2006 prejem oz. potrdilo o prejemu reklamacije. Ko pa kličem na help desk ne zvežejo mi z računovodstvom. Tale odnos se mi ne zdi profesionalen. Večina podjetij ima reklamacijski oddelek in dosti hitreje ti rešijo reklamacijo.
Najverjetneje vas zanima zakaj sem reklamirala račun. Vzela sem paket internet s telefonijo. Imam 3 telefonske številke (smo d. o. o.). Sedaj so mi zaračunali vood (enega na reverz, enega pa moram plačati). Ne zdi se mi to prav, namreč ko sem izpolnila naročilnico in večkrat poklicala na helpdesk za nasvet so vsi trdili da je zastonj priklop in oprema. Nikjer ni pisalo, da v primeru priklopa in prenosa več telefonov (številke), da je potrebno plačati. To je zame že zavajanje naročnika! Zato sem tudi poklicala večkrat, da bi se res pozanimala. Na spletni strani piše da v primeru dodatno naročilo opreme, da je potrebno plačati. To pomeni, če bi jaz kasneje še dodatno naročila opremo, bi morala plačati!?!
Pa še nekaj - ali je tako težko naročiti isdn vmesnik? Takole, da stranka čaka na opremo, ki ji pripada, to je resnično neprofesionalno!
Drugače sem zadovoljna s storitev, vendar nezadovoljna z organizacijo podjetja - to da vsi klici gredo čez helpdeska, kajti operaterji nič ne vejo, in ne znajo svetovati - predvsem pri naročilo storitev.
Moje vprašanje - ali je že kdo reklamiral račun, kako dolgo je čakal na odgovor in kako je bila rešena reklamacija (pozitivna ali negativna)?
prosim za odgovor!
Sonja
najprej vas vse lepo pozdravljam. Imam pa vprašanje, namreč poslala sem reklamacijo za prejejti račun in še sedaj nisem prejela odgovora. Poslali so mi 20.10.2006 prejem oz. potrdilo o prejemu reklamacije. Ko pa kličem na help desk ne zvežejo mi z računovodstvom. Tale odnos se mi ne zdi profesionalen. Večina podjetij ima reklamacijski oddelek in dosti hitreje ti rešijo reklamacijo.
Najverjetneje vas zanima zakaj sem reklamirala račun. Vzela sem paket internet s telefonijo. Imam 3 telefonske številke (smo d. o. o.). Sedaj so mi zaračunali vood (enega na reverz, enega pa moram plačati). Ne zdi se mi to prav, namreč ko sem izpolnila naročilnico in večkrat poklicala na helpdesk za nasvet so vsi trdili da je zastonj priklop in oprema. Nikjer ni pisalo, da v primeru priklopa in prenosa več telefonov (številke), da je potrebno plačati. To je zame že zavajanje naročnika! Zato sem tudi poklicala večkrat, da bi se res pozanimala. Na spletni strani piše da v primeru dodatno naročilo opreme, da je potrebno plačati. To pomeni, če bi jaz kasneje še dodatno naročila opremo, bi morala plačati!?!
Pa še nekaj - ali je tako težko naročiti isdn vmesnik? Takole, da stranka čaka na opremo, ki ji pripada, to je resnično neprofesionalno!
Drugače sem zadovoljna s storitev, vendar nezadovoljna z organizacijo podjetja - to da vsi klici gredo čez helpdeska, kajti operaterji nič ne vejo, in ne znajo svetovati - predvsem pri naročilo storitev.
Moje vprašanje - ali je že kdo reklamiral račun, kako dolgo je čakal na odgovor in kako je bila rešena reklamacija (pozitivna ali negativna)?
prosim za odgovor!
Sonja
Pozdravljeni,
reklamacijo sem poslala pisno.
Na en vood imam eno številko, na drugi vood imam pa dve številki.
Pri naročilu sem napisala kaj želim in kaj potrebujem.
Saj pravim, morda sem sama kriva, da nisem izpolnila naročilnico pravilno (obkljukila sem internet in željeni hitrost, pri telefoniji pa nisem razumela, zato sem opisala poožaj), poklicala helpdesk za nasvet.
Marsikdo ne ve kaj je to isdn vmesnik! In pogoji in ceniki na spletni strani - morali bi jih spremeniti in bolj jasno napisati, kajti tam res ne piše, da je potrebno plačati za opremo ob naročilu večjo število telefonov. Pa nisem samo enkrat klicala - večkrat, pa so mi vsi zagotovili, da je vse brezplačno.
Že zaradi čakalne dobe za priklop na T-2 (skoraj 1 leto!!!) bi morali imeti malo več posluha in potrpljenja oz. dobrevolje za ohranitev dobrih poslovnih odnosov.Mislim, da je to lekcija zame in za T-2 d. o. o.
sonja
reklamacijo sem poslala pisno.
Na en vood imam eno številko, na drugi vood imam pa dve številki.
Pri naročilu sem napisala kaj želim in kaj potrebujem.
Saj pravim, morda sem sama kriva, da nisem izpolnila naročilnico pravilno (obkljukila sem internet in željeni hitrost, pri telefoniji pa nisem razumela, zato sem opisala poožaj), poklicala helpdesk za nasvet.
Marsikdo ne ve kaj je to isdn vmesnik! In pogoji in ceniki na spletni strani - morali bi jih spremeniti in bolj jasno napisati, kajti tam res ne piše, da je potrebno plačati za opremo ob naročilu večjo število telefonov. Pa nisem samo enkrat klicala - večkrat, pa so mi vsi zagotovili, da je vse brezplačno.
Že zaradi čakalne dobe za priklop na T-2 (skoraj 1 leto!!!) bi morali imeti malo več posluha in potrpljenja oz. dobrevolje za ohranitev dobrih poslovnih odnosov.Mislim, da je to lekcija zame in za T-2 d. o. o.
sonja
Račun sem prejela 12.10.2006 in poslala reklamacijo v roku 3 dneh. Potrdilo o prejemu reklamacije sem prejela 20.10.2006.mitja_i napisal/-a:Reklamacije se obdelujejo pisno, ne po telefonu. Rok za odgovor na prejeto pisno reklamacijo je 15 delovnih dni.
Me pa zanima, zakaj omenjaš 2 vooda in isdn vmesnike? Kakšne telefonske vmesnike ste pol naročili?
Pri naročanju telefoniji nisem razumela, zato sem pustila polje prazne in sem raje opisala svojo situacijo. (da želim 3 telefonske številke prinesti).
Oni bodo že znali naročiti opremo na osnovi podanih podtkov.
Kako lahko imate en vood za toliko telefonov? Jaz imam Vood 142.
Ali to pomeni, da nas "vturajo" opremo, ki jo dejansko ne potrebujemo?
Saj pravim, nisem tehnik, ne spoznam se na te stvari, vendar zaradi tega ni treba človeka "nategniti"
Trenutno sem zelo jezna in razočarana, kajti sama sem takšna da želim človeku pomagati in ne "nategniti".
sonja
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Čaki mal, pritožuješ se, ker ne razumeš? Ja res, prisilili so te, da ne smeš poklicat na info številko... 0590 00 000, ki ni praktično nikjer napisana...
A ni tako, da se najprej pozanimaš PREDEN nekaj podpisuješ? Kako naj ti pomagajo, če pa nočeš niti poklicati preden podpišeš pogodbo, ki je ne razumeš? Lahko bi tudi tukaj kaj povprašala...
A ni tako, da se najprej pozanimaš PREDEN nekaj podpisuješ? Kako naj ti pomagajo, če pa nočeš niti poklicati preden podpišeš pogodbo, ki je ne razumeš? Lahko bi tudi tukaj kaj povprašala...
Pozdravljeni,
počakajte malo! Napisala sem, da sem večkrat poklicala, kar sem tudi.
Prosila sem jih za pomoč, nasvet. Nisem napisala, da so mi silili v karkoli. Mislim, da pri telefoniji je skoraj vsaka situacija drugačna,kar se opaža pri opremi. Po mojem bi morali imeti svetovalca, ki bi vsako situacijo priučil in tako svetoval. Stranke bi bile zadovoljne, monterje pa tudi, ker bi imeli ta pravo opremo pri roki.
sonja
počakajte malo! Napisala sem, da sem večkrat poklicala, kar sem tudi.
Prosila sem jih za pomoč, nasvet. Nisem napisala, da so mi silili v karkoli. Mislim, da pri telefoniji je skoraj vsaka situacija drugačna,kar se opaža pri opremi. Po mojem bi morali imeti svetovalca, ki bi vsako situacijo priučil in tako svetoval. Stranke bi bile zadovoljne, monterje pa tudi, ker bi imeli ta pravo opremo pri roki.
sonja
Pozdravljeni,
citriram iz interneta:
Oprema za telefonijo
Brezplačna telefonska oprema je naročniku dodeljena glede na zahtevane storitve v naročniški pogodbi.
Dodatna oprema
Dodatna oprema, ki jo naročite naknadno, je plačljiva in jo je potrebno doplačati po naslednjem ceniku:
Cenik dodatne opreme
Naprava Cena z DDV Cena v EUR
IP telefon 15.000 SIT 62,59
CPE naprava (omrežno stikalo) z ISDN vmesnikom in napajalnikom 30.000 SIT 125,19
CPE naprava z enim PSTN/FAX vmesnikom 15.000 SIT 62,59
CPE naprava z dvema PSTN/FAX vmesnikoma 30.000 SIT 125,19
Opomba: Cene v EUR so informativne in izračunane po CPT 1 EUR = 239,640 SIT.
Objavljeno: 1.6.2006, 00:04; dopolnjeno: 5.7.2006, 11:10
vir:http://www.t-2.net/?ctxID=000766&funcID=1
Na osnovi tega sem sklepala, da je ob naročilu vsa oprema zastonj, če bi se kasneje kaj namislila je pa treba doplačati.
No, bomo videli, kaj bodo odgovorili na T-2.
Saj pravim, če bo treba bom plačala, čeprav se ne strinjam s tem.
Kje ste moderatorji? Ali res kje piše na internetu in sem spregledala?
lp sonja
citriram iz interneta:
Oprema za telefonijo
Brezplačna telefonska oprema je naročniku dodeljena glede na zahtevane storitve v naročniški pogodbi.
Dodatna oprema
Dodatna oprema, ki jo naročite naknadno, je plačljiva in jo je potrebno doplačati po naslednjem ceniku:
Cenik dodatne opreme
Naprava Cena z DDV Cena v EUR
IP telefon 15.000 SIT 62,59
CPE naprava (omrežno stikalo) z ISDN vmesnikom in napajalnikom 30.000 SIT 125,19
CPE naprava z enim PSTN/FAX vmesnikom 15.000 SIT 62,59
CPE naprava z dvema PSTN/FAX vmesnikoma 30.000 SIT 125,19
Opomba: Cene v EUR so informativne in izračunane po CPT 1 EUR = 239,640 SIT.
Objavljeno: 1.6.2006, 00:04; dopolnjeno: 5.7.2006, 11:10
vir:http://www.t-2.net/?ctxID=000766&funcID=1
Na osnovi tega sem sklepala, da je ob naročilu vsa oprema zastonj, če bi se kasneje kaj namislila je pa treba doplačati.
No, bomo videli, kaj bodo odgovorili na T-2.
Saj pravim, če bo treba bom plačala, čeprav se ne strinjam s tem.
Kje ste moderatorji? Ali res kje piše na internetu in sem spregledala?
lp sonja
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Bine, ne želim si pinponga...
Sklepam pa, da uporablja 3 navadne telefone s PSTN vmesniki (zato tudi dva vooda), ti pa zgleda da uporabljaš VoIP telefone, kar lahko razširiš z vsakim switchem za 3.000 SIT.
Sklepam pa, da uporablja 3 navadne telefone s PSTN vmesniki (zato tudi dva vooda), ti pa zgleda da uporabljaš VoIP telefone, kar lahko razširiš z vsakim switchem za 3.000 SIT.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
Kakšen pingpong?
Tudi jaz ne vem, kako ima narejeno in zgolj ugibam(o) lahko.
Zato pa sem vprašal, a ne?
(Mimogrede: mi imamo IP Centrex.)
Glede na to, da ima firmo, tudi dvomim, da bi imela 3 telefone in en računalnik... ergo, ima zagotovo v bajti neko mrežo, itd,itd... - skratka: poanta mojega pisanja je, da ne razumem, zakaj so ji dostavili dva vooda.
Pa to niti ni toliko vprašanje zanjo, ampak za T-2 .
Tudi jaz ne vem, kako ima narejeno in zgolj ugibam(o) lahko.
Zato pa sem vprašal, a ne?
(Mimogrede: mi imamo IP Centrex.)
Glede na to, da ima firmo, tudi dvomim, da bi imela 3 telefone in en računalnik... ergo, ima zagotovo v bajti neko mrežo, itd,itd... - skratka: poanta mojega pisanja je, da ne razumem, zakaj so ji dostavili dva vooda.
Pa to niti ni toliko vprašanje zanjo, ampak za T-2 .