Hevidi napisal/-a:manic napisal/-a:Jezi me, ker za konkretne odgovore je skoraj nemogoče dobit koga po uradnih poteh in to je za takšno podjetje velik minus.
In ko drugje kaj vprašaš, se uprava kar tepe in drenja kdo bi ti lahko prvi odgovoril, a?

Praviloma se z vsebino tvojih prispevkov strinjam. Tokrat si ga pa en mal pihnil

Dejstvo je, da oseba, ki je na drugi strani (pulta, "slušalke", ...) predstavlja podjetje T-2. Nihče pa ne pričakuje, da je na prvi bojni črti (HD1) visokoizobražen kader. Valda, da je čist normalno, da ta kader rešuje rutinske zadeve - podaja splošne informacije in podobno. In za take reči so študentje prav prikladni. V bolj zahtevnih primerih preda problem na višjo inštanco. Lahko je to HD2 ali pa nekdo od specialistov.
Moram priznati, da osebno nisem nikoli naletel na "steno" ali na puhle odgovore. Če sem želel zvedeti več, sem bil praviloma "prevezan" na višjo inštanco oziroma prejel telefonski klic čez določen čas. Očitno pa je nekaj oseb imelo negativno izkušnjo (statistika, verjetnosni račun

ali pa so dejansko rojeni pod nesrečno zvezdo

). Takim bi dejansko priporočil, da podajo pripombo (napako, reklamacijo, ...) v pisni obliki.