V zadnjem času opažamo povečano število nedostavljenih sporočil na T-2 poštne strežnike zaradi slabo skonfiguriranih pošiljateljevih poštnih strežnikov - le-ta namreč ne upoštevajo določil
RFC 2821, natančneje
točke 4.1.1.1, ki zahteva, da se odjemalec v EHLO/HELO fazi strežniku predstavi z FQDN ali svojim IP naslovom, v kolikor PTR zapis ne obstaja.
Strežnik se povečini predstavi kot neko izmišljeno ime, recimo
exchange.lan, mail.domena.lan, mail.domena.local, linux.domena.lan linux.lan, test.com, streznik.lan, streznik.local.. pač.. kaj takega...
V kolikor ima še kdo težave s tem, predlagam, da preveri, kako se strežnik predstavi (če ne gre drugače, v konzoli natipka
strežnik pa bi v začetni fazi skoraj zagotovo odgovoril z 220, kateremu ponavadi (ne vedno) sledi skonfigurirano polno ime strežnika, recimo
če strežnik odgovori z
Koda: Izberi vse
220 WINDOWSSERVER.LOCAL Microsoft ESMTP MAIL Service, Version: 6.0.3790.4675 ready
ali kaj podobnega, se nemudoma obrnite na skrbnika sistema (ali pa ga, v kolikor vam to dopušča položaj v podjetju - beri direktor - nemudoma odpustite
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
).
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!