[Naročil sem] 10/10 t2 optika
[Naročil sem] 10/10 t2 optika
Lep pozdrav.
V začetku 7. meseca sem poslal pogodbo z prikljucitev na opticni kabel. Hiter odziv T2 in v 3 dneh je bila zadeva ze zmontirana in modem v stanovanju, čakal sem samo se priključitev v centrali. Po 7 dneh, kolikor mi je bilo obljubljeno da bo trajala priključitev, zadeva še vedno ni delovala. Zato sem poklical na T2, obljubljeno mi je bilo da se bo zadeva uredila. Počakal sem se 1 teden in še enkrat poklical na T2, seveda mi je bilo ponovno obljubljeno da bodo danes prisli in da me bo nekdo poklical, da se zadeva uredi. 29.7.2010 so me poklicali in povedali da sem v centrali priključen, ampak da je težava na optičnem kablu, ter da bodo mi prišli nasledji dan zadevo uredit. Danes smo 3.8.2010! Na podjetje T2 pokličem enkrat na teden ter povprašam kaj se dogaja. Vsakič mi je rečeno, da se z zadevo ukvarjajo in da bodo zadevo naslednji dan prišli pogledat na teren. Enkrat mi je celo operater rekel da imajo zadevo v "nalogu" da pridejo tisti dan. Seveda se mi je zadeva zdela že smešna! Ali mi lahko kdo svetuje kaj naj sploh naredim? Ali naj zadevo odjavim? Grem v eno od poslovalnic? Zadeva je res smešna. Je tako težko poslati nekoga da pogleda kje je napaka? Ali jim je preprosto vseeno?
Lep pozdrav
V začetku 7. meseca sem poslal pogodbo z prikljucitev na opticni kabel. Hiter odziv T2 in v 3 dneh je bila zadeva ze zmontirana in modem v stanovanju, čakal sem samo se priključitev v centrali. Po 7 dneh, kolikor mi je bilo obljubljeno da bo trajala priključitev, zadeva še vedno ni delovala. Zato sem poklical na T2, obljubljeno mi je bilo da se bo zadeva uredila. Počakal sem se 1 teden in še enkrat poklical na T2, seveda mi je bilo ponovno obljubljeno da bodo danes prisli in da me bo nekdo poklical, da se zadeva uredi. 29.7.2010 so me poklicali in povedali da sem v centrali priključen, ampak da je težava na optičnem kablu, ter da bodo mi prišli nasledji dan zadevo uredit. Danes smo 3.8.2010! Na podjetje T2 pokličem enkrat na teden ter povprašam kaj se dogaja. Vsakič mi je rečeno, da se z zadevo ukvarjajo in da bodo zadevo naslednji dan prišli pogledat na teren. Enkrat mi je celo operater rekel da imajo zadevo v "nalogu" da pridejo tisti dan. Seveda se mi je zadeva zdela že smešna! Ali mi lahko kdo svetuje kaj naj sploh naredim? Ali naj zadevo odjavim? Grem v eno od poslovalnic? Zadeva je res smešna. Je tako težko poslati nekoga da pogleda kje je napaka? Ali jim je preprosto vseeno?
Lep pozdrav
Re: [Naročil sem] 10/10 t2 optika
Dvomim, da jim je vseeno... so pa neorganizirani in podhranjeni, vendar to tebe kot uporabnika nima kaj za brigat. Mogoče se te bo sedaj nekdo usmilil, ko si pojamral še po forumu (ker po uradnih kanalih si naletel na izvrstni firewall)!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! 

- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1068
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: [Naročil sem] 10/10 t2 optika
@Porto, verjetno zadeva ni tako enostavna, ker praviloma se take napake odpravi takoj. Daj mi prosim podatke na ZS, da pogledam za več detajlov.

Re: [Naročil sem] 10/10 t2 optika
Načeloma nisem zatežen pa da tečnarim, to tudi povem ko kklicem, da kličem informativno. Ampak zgleda, da bi moral začet težit, da bi dosegel učinek. Res nevem zakaj je težko poslat nekoga, da pogleda zadevo?!
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1068
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: [Naročil sem] 10/10 t2 optika
Delovni nalog za jutri pri monterju... v tvojem rajonu je zelo pestro zarad stadiona Stožice in je precej gužva... upam, da jutri spedenata.

Re: [Naročil sem] 10/10 t2 optika
hvala upam da bodo ju3 zadevo resili..
Re: [Naročil sem] 10/10 t2 optika
Se enkrat bi se ti zahvalil!! In seveda pohvalil fanta kateri je porihtal zadevo! Hvala!!!