![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
30.09.2010 so me klicali iz naslednje tel.št: 059002286 z namenom priklopa. Dogovorili smo se za 14.10.2010 ob 12:00. Ob tem sem sogovornika najmanj 5x vprašal, če bo tehnik prav tako prišel ta dan/uri in postoril vse kar je potrebno, saj bom moral [ker ni šlo drugače] vzeti dopust. Odgovor je bil pritrdilen.
14.10. ob 09:00 pade internet ter telefon. Ok. Ura 12, 13, 14 in nikjer nikogar? Nobenega telefonskega klica. Pokličem na HD, kjer mi zagotovijo, da bo tehnik prišel do 16:00 ure. Če ne bo, naj še enkrat pokličem HD. Ker se nič ni zgodilo, kličem še enkrat HD, kjer mi prijazna gospodična pove drugo info., namreč, da so nas odklopili ob 12:00 in da bo priklop izvršen v največ 24h ter da naj pričakujem tehnika naslednji dan. Zopet nič.
Ko sem sklepal pogodbo sem osebje na T-2 najmanj 10x vprašal ali bom med [po] preklopom za dalj časa ob internet ter telefon in odgovor je bil seveda ne[24ur]. Bilo bi pošteno, da stranki povedo, da preklop lahko traja dalj časa, da se človek lahko vsaj pripravi.
Tako, to je to, brez telefona, interneta, enega dneva dopusta sem od 14.10. dalje
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Edit: Kakšen je ponavadi postopek v praksi?
je problem v drobnem tisku?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lp