voyager2 napisal/-a:Hevidi napisal/-a:Izvedba preklica naročniškega razmerja - Tle gre za povsem dejanske stroške, ki jih je T-2 do sedaj očitno subvencioniral; že samo če pogledamo stroške izklopa parice boš videl, da mora T-2 TSju plačati več kot ta strošek, potem je tle še pobiranje opreme, itd... skratka, to je minimaln strošek izvedbe preklica.
Kakorkoli gledam in poskušam razumet tole postavko se mi zdi podn, da jo bo T-2 zaračunaval na tak način. To je sedaj bolj očitno narejeno zaradi bojazni pred begom naročnikov, jest si to drugače ne znam predstavljat. Verjamem da ima T-2 stroške tudi z odklopi, pa naj zaračuna priklop in tja prišteje tudi ta znesek. Takih in podobnih trikov smo vajeni pri bankah in elektru, torej pri bolj pohlepnih.
Pri optiki pa TS ne igra vloge, torej tam je pa kaj 20 EUR za gorivo, da se pripelje tehnik, če opreme kar naročnik sam ne vrne.
To je stacionarni del, kaj pa mobilni. Tam je 10 EUR SIM kartica. Kaj se zgodi če imam naročen mobilni internet 2 meseca, potem odjavim in po mesecu dni zopet naročim? Zopet 10 EUR za SIM?
Se strinjam, da je to precej sporno. Ali to pomeni, da bodo v primeru črnega scenarija - blackouta zaradi stečaja - potem vsem odhajajočim strankam na podlagi tega pobrali še 20 EUR? Sicer ne gre za nek velik denar, pač pa za princip in dejstvo, da noben od glavnih konkurentov tega nima - niti
SiOL niti
Amis niti
Telemach niti
Tuš. Torej gre za nekaj novega in precej nenavadnega. Verjamem, da ima T2 hudo finančno borbo, ampak če bo šla zadeva proti nesrečnemu koncu, upam da bodo tako fer in pravočasno sporočili uporabnikom, da ne bo kakšnih množičnih mrkov.
Še nekaj glede primerjave cen. Tako kot se plača zavarovalna premija za avto ali požar v hiši, je trenutno žal treba pri cenah storitev T2 upoštevati povsem realno možnost, da podjetje v roku nekaj mesecev ne bo več v stanju ponujati storitev. Kredibilnih informacij na to temo s strani podjetja je žal relativno malo - glede na to, da so izjave za javnost v precejšnjem razkoraku s postopki na sodišču in bilancami v letnem poročilu (s tako količino dolgov in nelikvidnim premoženjem je preveč podobnosti z Vegradom, Istrabenzom in podobnimi). Tako si mora vsak uporabnik pri sebi narediti oceno koliko je pripravljen mesečno plačevati, da se izogne možnemu črnemu scenariju. To vrednost potem prišteje novim cenam in nato primerja s konkurenco. Nisem namreč prepričan, da je v tem primeru T2 še vedno najcenejši. Jaz si ravno v teh dneh ogledujem tudi kakšen EUR dražjo konkurenco, da si s tem kupim mirnejši spanec.
Upam, da ni izpadlo, da hočem T2 kaj slabega. Sem že nekaj časa zadovoljen uporabnik in mi ni všeč, da se obetajo pretresi na tem področju. Ampak sem dovolj realen, da se pri odločitvah ne oziram na sentimentalnost in ugodnost storitev, ki sem jih do zdaj užival. Naloga potrošnika je, da najde najboljšo storitev za svoj denar, naloga podjetja pa, da doseže čim večji dolgoročni dobiček. T2 ima smolo, da svoje naloge ne izpolnjuje najbolje, hkrati pa je z ugodnimi cenami nase "navlekel" veliko potrošnikov, ki s(m)o relativno dobri poznavalci trga in fleksibilni pri menjavah operaterjev.