![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
p.s. Z bolj transparentnim delovanjem, bi T-2 te ljudi lahko pridobil.
p.p.s. na žalost pa v KP ne priklapljajo na optiko, čeprav so vlakna v hiši.
![Namreč :namrec:](./images/smilies/talk.gif)
Pa kaj ti še vedno ne razumeš, da bo T2 samo zaračunal stroške, ki jih ima z odhodom stranke, pa še to ne vse?!?!(glejte, da nas ne zapustite, ker boste to še drago plačali).
Še bi razumel, če bi to pomenilo nek denar, ki bi rešil T-2 finančnih problemov. Pa ni in gre za nepomemben drobiž.
Dj prosim spoznaj, da je to samo varovalka pred zlorabami, ki se dogajajo. Danes prijavi, 3 dni po vklopu odjavi, čez 2 tedna prijavi, za vikend na morju odjavi, itd. Stalnega uporabnika ta strošek prav nič ne bremeni in to je bil cilj, čim manj bezat v zadovoljnega naročnika.Fry napisal/-a:Ne gre za vsoto, še manj pa za večino, ki nas itak ostaja na T-2, ker smo itak zadovoljni (no s podražitvami malo manj), pač pa za napačen signal, ki ga T-2 pošilja uporabnikom (glejte, da nas ne zapustite, ker boste to še drago plačali
).
Še bi razumel, če bi to pomenilo nek denar, ki bi rešil T-2 finančnih problemov. Pa ni in gre za nepomemben drobiž.
No, če se motim, bosta dva vesela. Samo, da jih ne bo čakalo ponovno razočaranje v poslovalnici.SM9/125 napisal/-a:Se motiš! pravim za zadnjo postavko
No, s tem se pa absolutno strinjam.Če bi T-2 imel resničen namen zajeziti zlorabe s priklopi in odklopi, bi lahko tudi formuliral stroške odklopa ustrezno. Npr zaračuna se odklop če ni preteklo 3 mesece od priklopa. A pravzaprav je t-2 ravno to reklamiral (danes priklopiš, jutri odklopiš) .....
Praksa kaže, da je teh, ki ne zmorejo plačevati položnic manj kot tistih drugih z izigravanjem (pretekla formulacija je dobesedno privabljala vse take z vnaprej znanim trajanjem razmerja, ki pa so če smo objektivni za podjetje samo strošek).Fry napisal/-a:Z "odklopnino" bo T-2 najbolj prizadeli tiste, ki ne zmorejo več plačevati položnic in se pač morajo odpovedati "nepotrebnim" rečem.