Fiskalna politika je edini inštrument, ki je še ostal v domeni RS po vstopu v EU. In s tem naše vlade operirajo odkar smo vstopili v evropski hram.
Prejšnja vlada se je trudila nižati trošarino na naftne derivate, katerih cene so, ob močno povečanem povpraševanju, vzhajale kot kvas, da je brzdala inflacijo, zdajšnja pa viša trošarino, da polni državno blagajno in sproža inflacijo, s tem pa, predvidevam, upa, da bo zvišala zaposlenost. Financminister se verjetno opira na tole -
http://en.wikipedia.org/wiki/Phillips_curve
Obe vladi pa sta imeli »vrhunske« razvojne načrte in »neverjetne« nikoli izvedene reforme. Večkrat se obravnava večen problem brezposelnih diplomantov, nihče pa se ne vpraša zakaj je razpisanih ogromno mest na družboslovnih fakultetah na katerih bodo diplomirali bodoči brezposelni, medtem ko kvalitetnih naravoslovnih kadrov primanjkuje. Razpisi pa so iz leta v leto enaki. In še morje tega. Osnoven problem celotnega modernega sveta je pa kar večina smrtnih grehov
-
http://sl.wikipedia.org/wiki/Sedem_smrtnih_grehov
Da so pa trenutne cene storitev prenizke, da je problem globalen in vezan na inflacijo, pa tudi ni čisto res. Vse je odvisno od števila uporabnikov, ki jih ima posamezen operater. T-2 je dodobra pretresel trg in znižal cene, pričakoval pa je verjetno večji odliv s T1, ki ga ni v okviru pričakovanj, na drugi strani T1 kot mastodont ni bil pripravljen na takšno konkurenco. Če pustimo ob strani druge operaterje. Oba nista dosegla pričakovanj in na različne načine iščeta svoj kos potice z orehi. Kar je bilo že večkrat omenjeno, za nas uporabnike je to dobro.
Kot zadovoljen uporabnik T2 mi je v interesu, da sem zadovoljen še naprej, največ pa manjka prav pri odnosu do uporabnikov, kar je problem že od samega začetka. Moje mnenje je, da bi, v primerjavi z ostalimi ponudniki, storitve, ki jih ponuja T2 (tako kvaliteta kot cena), morale iti za med, pa nikakor ne gredo. Iz lastnih izkušenj vem, da mogoče 1 od 100 sogovornikov, ko nanese beseda v te vode, ve, da T-2 ponuja mobilno telefonijo, da ima konvergenco telefonije, da ima sekundni interval, da ima res lepo sliko na TVju, itd itd. Veliko pa jih vpraša tudi kaj je to T-2.
Mogoče se mora kdo na T-2 vprašati, zakaj povsem navadni državljani velikokrat uporabljajo ime podjetja Siol pogovorno kot sinonim za TK storitve?
P.S.: Sem prepričan, bi težko zagovarjali tezo, da se z 80€ na mesec ne da priti skozi, če bi imeli npr. fiksnih 300.000 naročnikov.