Edit: Sicer nisem računovodja... vendar menim da tam, kjer poberejo denar od fizične osebe na licu mesta, mora biti račun razčlenjen tako, da je plačniku takoj jasen, ko ga preleti (brez nepotrebnega preračunavanja)!

Izgleda skrajno neresno in neprofesionalno !Spoštovani!
Za kakršnekoli informacije smo Vam na voljo na brezplačni številki 080 64 64.
Lepo Vas pozdravljam,
Mateja
Si plačal na pravi sklic? Drugače je možno, če si plačal brez sklica itd, da ti misliš, da je plačano, ampak če ni prav poknjiženo, avtomatika smatra kot neplačano. Tista številka iz rač. je dejansko fax, tako, da zate je smiselno samo 080, dokazilo pa na 059000001.susanowoslo napisal/-a:Ja, žal tudi ne zaupam ustnim odgovorom telefonske podpore t-2, žal računovodstvo se pač ne javi, da bi tja poklical.
Za povrh sem danes dobil SMS sporočilo o neplačanih obveznosti, par dni pred tem pa so mi na tel. supportu trdili, da je ok. Kdo ima zdaj prav ?
Da ne govorim na poslane email-e (info@...), tako ali tako ne dobim odgovora, kot da jih pošiljam v prazno !