1) Odklop ker nisem plačal. Sem pač pozabil... jebiga. Lepo da so poslali SMS po odklopu. Lahko bi poslali še kakšno obvestilo kak dan prej, pa saj razumem da so hoteli pokasirat 10€. Priklopili so me nazaj v 5 urah nekje.
Moja pripomba? Račune dobivam po e-pošti. Opomin je prišel na klasično pošto. Vmes je prišel še en ali celo dva računa, ne spomnem se dobro. Zakaj ne more bit opomina po e-pošti če imam račune tako nastavljene?
2) Povišam hitrost interneta, to je bilo tik predno so odprli elektronski obrazec. Ni panike, dobim zadevo takoj (poslal prošnjo po e-pošti skenirano). Testiram hitrost, 10-4, oke. Nisem pa pogledal na servisno stran... napaka.
Po enem mesecu pride račun za 60€ (namesto 33). Ja 10-10 na vdsl je drag. Grem gledat kaj se dogaja, vidim 10-10. Ok, naredim speedtest 10-5 nekje... ok super. Po nekaj dneh klicarjenja dobim 10-4. NEKAJ DNI za njihovo napako.
Pa seveda potrebovali so 1+ mesec da so mi knjižili plačilo za ta mesec ki so ga oni zajebali. In nekje 10 mojih klicev in urgenc. Nisem želel tvegat odklopa in še enega meseca klicev zaradi njihove napake in sem raje pritiskal prej... pa še vseeno sem porabil kar precej impulzev za to, nimam namreč fiksne linije ker je ponavadi niti ne rabim.
Ma glavno da smo rešili na koncu
