Zdravo.
Danes sem preko help deska 0590 00-002 kreiral nov e-mail (ime.priimek@t-2.net). Resetirali so mi tudi password za prijavo in dejali da bo zadeva delovala po cca. 1h (klical ob 13:00). Prvič sem preveli okrog 16:00 zadeva ni delovala, še 1x klical help desk in so mi rekli da bodo pogledali in me poklicali nazaj. So me res klicali okrog 19:00 da naj bi zadeva sedaj delovala. Se probal okrog 20:00 a zadeva še vedno ne deluje.
Nato sem ponovno klical help desk, kjer so mi rekli, da za prijavo na servisne strani vnesem št.pogodbe ?!? (dosedaj so mi rekli, da vnesem svoj e-mail račun) in da mi bodo še 1x resetirali password in ga poslali po pošti.
Potem naj bi se na servisen strani https://servis.t-2.net/ lahko prijavil preko username-a z številko pogodbe in passwrodom, ki mi ga bodo poslali in nato sam kreiral račune, itd.
Vse skupaj se je malo zakompliciralo, zato prosim, če je kak admin na forumu, ki lahko pogleda zadevo in se zadeva reši asap.
Hvala.
LP, L
Nedelovanje ustvarjenega računa preko webmaila, servisne str
-
- Novinec
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 27. Mar 2007 ob 20:38
- T-2: Že imam
- Paket: TV, Telefon, Internet
- Kraj: KR
- NoName
- Administrator
- Prispevkov: 2160
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL T4 KING + HDTV
Re: Nedelovanje ustvarjenega računa preko webmaila, servisne
daj mi privat sporoči vse naročniške podatke (ime, priimek in naslov naročnika, številka naročniške pogodbe ter, kateri email ti dela preglavice...).
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!