fedolin napisal/-a:verjamem da ne vedo, saj tehnik ni niti enkrat samkrat klical da bi preveril.
Pet minut dela ima za menjavo switca pr men in na central.
Vprasanje pa je, kje on sluzi kruh?
Temu bom cetudi prek odgovornega prisel do dna za neodzivnost zaposlenega.
Minilo je 72 ur popolne prekinitve. V tem casu bi mi lahko ze aktivirali VDSL.
Prijatu ti to napako zelo površno ocenjueš z samo " zamenjat switch" switch ti lahko zamenja vendar verjamem 200% da ni problem v njem .
Lahko pa je počena vrvica na delilniku v telekomovi kolokaciji počen kabel od HO do zvojega priključka v stanovanju ali pa počena vrvica do switcha .
switch lahko menja tehnik T2 napako na vrvici menja lahko samo telekom napako na liniji lahko odgkrije T2 tehnik odpravi pa telekom nako od HO do tvojega stanovanja lahko odkrije T2 tehnik odpravi telekom ampak iz izkušenj ko posreduje možno napako T2 tehnik telekomu jo oni vzamejo z rezervo zakaj vprašaj njih ne se piz... na T2 če ni vse v njihovi domeni vem da se napake na T2 optiki rešujejo prej kot v 24 urah tudi iz izkušenj govorim.Upma da sem te razsvetlil kako to približno poteka vem na žalost pa tebe ne briga sam bi rad da ti dela res je jaz pa bi da ne pizdite čez T2 in tehnike ker bodi siguren da se vsi trudijo po svojih močeh .
Ok sem napisal preden sem prebral da je rešeno ampak vseno za bodoče .
lp