Napačen mobitel

Splošni pogovori o T-2
Bart3x
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 19. Apr 2012 ob 17:17
T-2: Že imam
Paket: t4

Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Bart3x » 19. Apr 2012 ob 17:28

V torek je oče odšel v poslovalnico T2 na brnčičevi po 2 mobitela, zase in za mami.
Ker sta bolj 'lesene' sorte kar se tiče sodobne tehnologije sta se z posvetovala z mano kateri mobitel bi bil primeren za njiju (za vsakega posebej) da ga vzameta.
Ko smo stvar predebatirali sem očetu na listek napisal firmi in tipa obeh telefonom s katerim je on naslednji dan odšel telefona tudi iskat.

Ko je prišel domov sem takoj videl da je en telefon (ki je bil za mami) napačen, bil je sicer nokia ampak nepravi model.
On pač tega na žalost ni opazil (ker je 'lesen' pa še slabo vidi).

Najprej smo poizkusili poklicati v poslovalnico, v kateri se nam ni nihče javil...
tako da sem danes odšel osebno tja, kjer pa so me skenslali po hitrem postopku: Niče se ne da narediti, pogodba je podpisana, Mi se definitivno nismo zmotili... FFS



Tako da, Bravo in čestitke!!!!

voyager2
Legenda
Prispevkov: 1001
Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
T-2: Že imam
Paket: T4 300/100 Telekom GPON
Kraj: Ljubljana

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a voyager2 » 19. Apr 2012 ob 18:05

Škoda ker v torek nisi šel ti z očetom zadevo uredit. Tako, da bi čestitke lahko tudi tebi podelili. Lahko pa si telefonček prešlatal in si premislil. Če starša nista vešča telefončkov si verjetno sim kartice ti tlačil vanje in bi še preden bi telefon odprl videl napako? Tako da tu si ti oz. starša vsaj toliko kriva za ta problem kot T-2, če so očetu res dali napačen telefon.

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3980
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a KoMar » 19. Apr 2012 ob 18:34

1. Delno je napaka na strani T-2, če jim je oče pokazal na listku napisane oznake modelov.
2. Delno je pa krivda na očetu, ki je podpisal prevzem in ni pogledal, kaj piše na embalaži.

Bart3x
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 19. Apr 2012 ob 17:17
T-2: Že imam
Paket: t4

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Bart3x » 19. Apr 2012 ob 20:40

No meni čestitke zaman :)
ker telefona nisem niti odpiral ampak sem že na škatli vidu da je napačen in v istem trenutku odločil da bom poizkusil telefon zamenjati.

Ker pač nisem iz Ljubljane in je v torek bila ura že več kot 6, sem v sredo poizkusil s telefonskim klicem, ki je bil po vsaj 10ih poizkusih neuspešen (se pač ni noben javil), tako sem se danes (z originalno zapakiranim telefonom) odpravil tja.

Se strinjam da je krivda na strani obeh!

Kaj pa 7 dnevna, kupčeva 'nezadovoljna' reklamacija, ali kako bi to poimenoval.
a to za njih ne velja ( odgovor je bil: mi nismo trgovina)...? morda kakšen nasvet?

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3980
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a KoMar » 19. Apr 2012 ob 20:52

Hmm, če je res še originalno zapakiran, upam, da ti bo kateri od T-2jevcev tu na forumu lahko pomagal.

Kar se tiče rokov vračila, pa zakon tega za nobeno fizično trgovino ali T-2 ne določa. Velja zgolj za nakupe prek interneta, kjer izdelek dobiš po pošti.

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9160
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 19. Apr 2012 ob 21:12

kateri model piše na papirju, kateri pa je na/v škatli ?

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3148
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Mark » 19. Apr 2012 ob 21:34

Če kupiš na spletu lahko vrneš izdelek brez razloga, če pa kupiš fizično pa ne oz. v zakonu ni nikjer to zapisano, da mora prodajalec sprejet nazaj brezhiben izdelek. Odvisno pač od poslovne prakse. Zato se je glede morebitnega vračila brezhibnega izdelka vedno dobro najprej pozanimati pred nakupom pri prodajalcu. Bolje z nakupom kakšen dan počakati in kupiti pravo stvar, kot pa da pride do nesporazuma.

Zakon namreč določa, da mora proizvajalec vzeti nazaj fizično kupljeno blago samo v primeru, če ima le to napako (stvarna napaka) oz. ni takšen, kot bi moral biti. Vse pravice so tudi navedene na kupoprodajni pogodbi.

Alien8
Znanec
Prispevkov: 93
Pridružen: 16. Sep 2008 ob 06:46
T-2: Še nimam
Paket: Vesoljski

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Alien8 » 20. Apr 2012 ob 06:27

KoMar napisal/-a:Hmm, če je res še originalno zapakiran, upam, da ti bo kateri od T-2jevcev tu na forumu lahko pomagal.

Kar se tiče rokov vračila, pa zakon tega za nobeno fizično trgovino ali T-2 ne določa. Velja zgolj za nakupe prek interneta, kjer izdelek dobiš po pošti.
No, no...

Velja tudi za nepošteno oglaševanje, zavajajočo prodajo itd. Tukaj imaš izsek iz uradnega lista... tebi pride še najbolj prav člen 37. točka 4.
http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154

Če je prodajalec nepismen, ne more potem biti kupec kriv za njegovo izobrazbo!

Bart3x
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 19. Apr 2012 ob 17:17
T-2: Že imam
Paket: t4

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Bart3x » 20. Apr 2012 ob 09:55

Na pogodbi in v škatli sta enaka modela, zato imam tudi zvezane roke.

hvala za nasvete!

Uporabniški avatar
manic
Nadebudnež
Prispevkov: 393
Pridružen: 25. Maj 2009 ob 12:17
T-2: Že imam
Paket: 2x ORANŽNI Diamant HBO
Kraj: Maribor

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a manic » 20. Apr 2012 ob 13:10

Imaš še listek z modeli katere si sam napisal? Pa povej tud že 1x za katere modele se točno gre.

Skorc
Legenda
Prispevkov: 1488
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Skorc » 20. Apr 2012 ob 19:36

Bart3x napisal/-a:ker telefona nisem niti odpiral ampak sem že na škatli vidu da je napačen in v istem trenutku odločil da bom poizkusil telefon zamenjati.
[...]
Na pogodbi in v škatli sta enaka modela, zato imam tudi zvezane roke.
Skratka, ni tak model telefona, kot je zapisan na "plonk listku", katerega je imel oče s seboj. Kot je že Komar zapisal, formalno sta obe strani krivi. Če pa vpoštevamo, da je oče "šibkejša" stranka v postopku, bi po moje bilo poslovno modro, da T-2 prevzame odgovornost ter izgladi nevšečnosti. Preklic obstoječe pogodbe ni znanstvena fantastika in nima za posledico velikih stroškov izvedbe postopka. Nenazadnje je tudi pakunga nepoškodovana. Da ne govorimo, da bo stranka (stranke) po ugodni razrešitvi problema občutila, da T-2 resnično skrbi za zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Lep pozdrav,
Škorc

Slika

Bart3x
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 19. Apr 2012 ob 17:17
T-2: Že imam
Paket: t4

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Bart3x » 22. Apr 2012 ob 16:47

Ja mislim da ga oče še vedno troga seboj v denarnici.

Šlo je za Nokio X3-02, Dobil je pa Nokio C2-01

Uporabniški avatar
manic
Nadebudnež
Prispevkov: 393
Pridružen: 25. Maj 2009 ob 12:17
T-2: Že imam
Paket: 2x ORANŽNI Diamant HBO
Kraj: Maribor

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a manic » 22. Apr 2012 ob 23:27

To pa je kr vlka razlika. Jaz bi šel v poslovalnico in zahteval tisto kaj se je nameravalo kupit. Kaj je te človek v poslovalnici nepismen al kak? Tomu se bi gladko lahko reklo nateg.

d0nd3vil
Faca
Prispevkov: 128
Pridružen: 21. Okt 2008 ob 19:07
T-2: Že imam

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a d0nd3vil » 23. Apr 2012 ob 06:43

Pa je oče v poslovalnici pokazal listek, ali je samo razlagal v stilu "ja tisto nokio, neke črke pa številke so še zraven, ne vem točen kako, pa tudi slabo vidim" ?

Bart3x
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 19. Apr 2012 ob 17:17
T-2: Že imam
Paket: t4

Re: Napačen mobitel

Odgovor Napisal/-a Bart3x » 26. Apr 2012 ob 18:24

Oče je v poslovalnici 'prebral z listka'.

No kakor koli, stvar se je uspešno razrešila! :)

Odgovori