prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Splošni pogovori o T-2
Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 8. Jun 2012 ob 14:07

mogoče spada tvoja prekinitev še na 7.6 pa so pozabili še 8.6ega dodat :)

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8494
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a kitl » 8. Jun 2012 ob 23:48

kekoke kdaj pa ti pol sploh spiš?
Slika


Lp, Kitl

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a kekoke » 9. Jun 2012 ob 09:40

čist jasno, takrat ko ni nikogar na tehnični pomoči za dobit
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8494
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a kitl » 9. Jun 2012 ob 10:44

:D
Slika


Lp, Kitl

Uporabniški avatar
Ella
Uporabnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 9. Jul 2008 ob 18:31
T-2: Že imam

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a Ella » 11. Jun 2012 ob 20:12

SoLoR, zakaj pa potrebuje moje ime, ko pa še ne ve, kakšno tehnično napako javljam? To, kar sem želela prijaviti (zmešani podnapisi) ni vezano na lokacijo. Ali pa na tehnični pomoči mislijo, da bodo klicali kakšni norci, ki se bodo lažno predstavljali za naročnike in ne vem kaj zganjali?
Še enkrat: uporabniki pomagamo T 2 s tem, ko sporočamo napake..no, smo sporočali, jaz več nam. S tem zmanjšujemo nezadovoljstvo pri drugih uporabnikih (ki morebiti na napako še niso nabasali in v kolikor jo t2 popravi preden jo opazijo, tudi nikoli ne bodo) in pomagamo, da storitev poteka bolj kvalitetno.

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3980
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a KoMar » 11. Jun 2012 ob 20:42

Imaš point, ampak če majo policy, da se najprej izve podatke o naročniku in da vsako prijavljeno napako vodijo v obliki support ticketa, potem je treba to upoštevat.

xtasy
Model
Prispevkov: 273
Pridružen: 13. Jun 2010 ob 16:55
T-2: Še nimam

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a xtasy » 11. Jun 2012 ob 20:55

kot je komar zapisal + verjela ali ne, lahko je tudi na lokacijo vezano ;)

roCkY
Legenda
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22. Mar 2006 ob 10:52
T-2: Že imam
Paket: Optika 2x (90/20, 9.6/10)

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a roCkY » 11. Jun 2012 ob 21:51

Je pa nenazadnje tudi kanček bontona, da se predstaviš.
Da pa se klicočega zaradi tega ali onega (internega) razloga/pravila linka privzeto na priključek pa tudi ni nič spornega.

Uporabniški avatar
nathanhund
Guru
Prispevkov: 854
Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
T-2: Še nimam
Paket: migriral na A1
Kraj: Poljčane

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a nathanhund » 12. Jun 2012 ob 10:41

no pa beseda *gestapo* je tudi mal kruto, pa če si še tako jezna, saj vsi vemo vsaj starejši kaj pomeni :namrec:
LP Robert

Uporabniški avatar
Ella
Uporabnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 9. Jul 2008 ob 18:31
T-2: Že imam

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a Ella » 13. Jun 2012 ob 20:21

Verjamem, da je marsikaj lahko na lokacijo vezano, ampak ni me vprašal po lokaciji, ampak imenu naročnika.
Seveda sem se predstavila (sicer le z imenom, ne pa tudi priimkom...mami bi bila ponosna) :), ampak ni hotel mojega imena (priimka predpostavljam tudi ne), ampak od NAROČNIKA.
Komar, strinjam se tudi, da pač včasih helpdesk SW vodi skozi postopke, ampak če je postopek butast, pač spremeni SW..no, ali pa živi s tem, da ti uporabniki več ne bodo sporočali tehničnih napak, ampak potrpeli, kolikor se jim bo pač dalo, potem pa svoj biznis preselili kam drugam.

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a Krypto » 13. Jun 2012 ob 21:00

No za naslednjič. Poveš pač ime naročnika, oziroma lahko poveš samo ID številko stranke pa bo vse v najlepšem redu

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a dal » 14. Jun 2012 ob 12:56

Ella napisal/-a:Komar, strinjam se tudi, da pač včasih helpdesk SW vodi skozi postopke, ampak če je postopek butast, pač spremeni SW..no, ali pa živi s tem, da ti uporabniki več ne bodo sporočali tehničnih napak, ampak potrpeli, kolikor se jim bo pač dalo, potem pa svoj biznis preselili kam drugam.
Brez skrbi, če gre za splošno napako, jo bo prijavil tudi kakšen uporabnik, ki je pripravljen zaupati svoje podatke / lokacijo.

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3980
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči

Odgovor Napisal/-a KoMar » 14. Jun 2012 ob 13:01

Zaklepam, ker sem moral brisat določene zmerljivke. Itak smo vse razčistili.

Zaklenjeno