prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
mogoče spada tvoja prekinitev še na 7.6 pa so pozabili še 8.6ega dodat
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
čist jasno, takrat ko ni nikogar na tehnični pomoči za dobit
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
SoLoR, zakaj pa potrebuje moje ime, ko pa še ne ve, kakšno tehnično napako javljam? To, kar sem želela prijaviti (zmešani podnapisi) ni vezano na lokacijo. Ali pa na tehnični pomoči mislijo, da bodo klicali kakšni norci, ki se bodo lažno predstavljali za naročnike in ne vem kaj zganjali?
Še enkrat: uporabniki pomagamo T 2 s tem, ko sporočamo napake..no, smo sporočali, jaz več nam. S tem zmanjšujemo nezadovoljstvo pri drugih uporabnikih (ki morebiti na napako še niso nabasali in v kolikor jo t2 popravi preden jo opazijo, tudi nikoli ne bodo) in pomagamo, da storitev poteka bolj kvalitetno.
Še enkrat: uporabniki pomagamo T 2 s tem, ko sporočamo napake..no, smo sporočali, jaz več nam. S tem zmanjšujemo nezadovoljstvo pri drugih uporabnikih (ki morebiti na napako še niso nabasali in v kolikor jo t2 popravi preden jo opazijo, tudi nikoli ne bodo) in pomagamo, da storitev poteka bolj kvalitetno.
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Imaš point, ampak če majo policy, da se najprej izve podatke o naročniku in da vsako prijavljeno napako vodijo v obliki support ticketa, potem je treba to upoštevat.
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
kot je komar zapisal + verjela ali ne, lahko je tudi na lokacijo vezano
-
- Legenda
- Prispevkov: 1369
- Pridružen: 22. Mar 2006 ob 10:52
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 2x (90/20, 9.6/10)
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Je pa nenazadnje tudi kanček bontona, da se predstaviš.
Da pa se klicočega zaradi tega ali onega (internega) razloga/pravila linka privzeto na priključek pa tudi ni nič spornega.
Da pa se klicočega zaradi tega ali onega (internega) razloga/pravila linka privzeto na priključek pa tudi ni nič spornega.
- nathanhund
- Guru
- Prispevkov: 854
- Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
- T-2: Še nimam
- Paket: migriral na A1
- Kraj: Poljčane
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
no pa beseda *gestapo* je tudi mal kruto, pa če si še tako jezna, saj vsi vemo vsaj starejši kaj pomeni
LP Robert
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Verjamem, da je marsikaj lahko na lokacijo vezano, ampak ni me vprašal po lokaciji, ampak imenu naročnika.
Seveda sem se predstavila (sicer le z imenom, ne pa tudi priimkom...mami bi bila ponosna) , ampak ni hotel mojega imena (priimka predpostavljam tudi ne), ampak od NAROČNIKA.
Komar, strinjam se tudi, da pač včasih helpdesk SW vodi skozi postopke, ampak če je postopek butast, pač spremeni SW..no, ali pa živi s tem, da ti uporabniki več ne bodo sporočali tehničnih napak, ampak potrpeli, kolikor se jim bo pač dalo, potem pa svoj biznis preselili kam drugam.
Seveda sem se predstavila (sicer le z imenom, ne pa tudi priimkom...mami bi bila ponosna) , ampak ni hotel mojega imena (priimka predpostavljam tudi ne), ampak od NAROČNIKA.
Komar, strinjam se tudi, da pač včasih helpdesk SW vodi skozi postopke, ampak če je postopek butast, pač spremeni SW..no, ali pa živi s tem, da ti uporabniki več ne bodo sporočali tehničnih napak, ampak potrpeli, kolikor se jim bo pač dalo, potem pa svoj biznis preselili kam drugam.
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
No za naslednjič. Poveš pač ime naročnika, oziroma lahko poveš samo ID številko stranke pa bo vse v najlepšem redu
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Brez skrbi, če gre za splošno napako, jo bo prijavil tudi kakšen uporabnik, ki je pripravljen zaupati svoje podatke / lokacijo.Ella napisal/-a:Komar, strinjam se tudi, da pač včasih helpdesk SW vodi skozi postopke, ampak če je postopek butast, pač spremeni SW..no, ali pa živi s tem, da ti uporabniki več ne bodo sporočali tehničnih napak, ampak potrpeli, kolikor se jim bo pač dalo, potem pa svoj biznis preselili kam drugam.
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Zaklepam, ker sem moral brisat določene zmerljivke. Itak smo vse razčistili.