Že dva meseca opažam, da imam dosti manjši prenos, kot pa imam v pogodbi. Namreč naročeno imam 10/2, meni pa na merilcu pokaže maksimalno 3/2. Kontaktiral sem že T-2, bili so že pri nas, toda brez uspeha. Rekli so mi, da je težava na strani Telekoma. Ko sem klical tehnično podporo, mi je neki fant z imenom Denis, obljubil, da bodo prišli, ter mi zamenjali neko strojno opremo, da mi bo do odprave napake ta zadeva dvignila hitrost prenosa. Toda to se ni zgodilo. Ko kličem ponovno, si kao neki napišejo, obljubujejo, toda... Nevem več, na koga se lahko človek obrne, če ima omenjene težave. Logično bi bilo, da ponudnik storitev naredi vse za svojega naročnika.
Danes bom spet poklical na T-2, ter jih malo povprašal, kako je z mojim primerom. Če ne bo rešitve, bom pač primoran iti k konkurenci, kar pa mi ni najbolj v interesu, saj sem pri T-2 že od vsega začetka.
Prosim moderatorja, če mi lahko kako pomaga, kajti sam ne morem nič.

LP
P.S. Položnico imam pa kot da je vse OK, se pravi polno.