Razumem, da je treba nekaterim večkrat povedati da razumejo.Matjaz79 napisal/-a:Lej se če ti T-2 ne paše lahko greš tudi na Siol in poskusiš srečo. Jaz zase vem, da bom še vedno ostal zvest T-2.....Pa lep večer še naprej.
IPTV je storitev ki jo plačujem družbi T-2 in zato ko pritisnem na daljinec pričakujem da se pojavijo na ekranu risanke ali pa kaj drugega. Če se to ne zgodi pomeni da T-2 svojega dela pogodbe ne izpolnjuje. Zato pričakujem od T-2 da se opraviči (mogoče malo pove kaj je bilo) in mi izpad povrne (lahko v naturalijah). Iz osebnih izkušenj ti lahko povem, da mi je ponudnik kabelske TV zaradi izpada v opravičilo ponudil en mesec brezplačno razširitev športnega paketa, na katerega nisem bil naročen.
T-2 sodeč po prejšnjih izpadih se niti opravičil ne bo, kaj šele da bi ponudil en mesec časovnega zamika zastonj ali kaj podobnega.
Vsi ostali slovenski ponudniki so lahko 100x slabši, to ne spremeni obveznosti t-2 do mene.
Povej mi tole: Če sledim tvojemu predlogu in odidem k SiOL-u ali bo t-2 zahteval celotno plačilo za ta mesec (kljub neizpolnjevanju svojih obveznosti do mene)?
Ali to ne pomeni da potemtakem tudi tvoj "nasvet" ne drži saj ne morem zamenjati operaterja zaradi nezadovoljstva ne da bi sam nosil strošek svojega nezadovoljstva.