Odgovor
Napisal/-a DownTaker » 9. Okt 2012 ob 12:28
T2 si malo sam jamo koplje
začeli so zelo dobro, pobrali dober del trga
zdaj pa je treba it še naprej in se ne kr ustavit
gotovo obstaja strategija in cilji do kam in kdaj si želijo
za zdaj je videt da poleg vseh sodobnih storitev je potrebno imeti tudi nek magnet za gledalce
siol ima dobro razvejano optiko in solidno tv shemo
telemach ima super programsko shemo
t2 ima super časovni zamik, odnos do uporabnikov, cena...
ampak manjkajo vsebine, ki pritegnejo in so v bistvu nadgradnja za vse te sodobne storitve sploh televizije
torej t2 more poiskat svoj magnet s katerim bo pritegnili še več naročnikov
večinoma pa ljudje danes zbiramo ponudnika na podlagi ponudbe in cene
pogosto pa ponudba odtehta svoje
kot sem že napisal, sem prepričan da če bi imel t2 recimo tako tv shemo kot jo ima telemach, bi bil njihov tržni delež dosti dosti večji, in verjamem da bi vsi vložki odtehtal svoje...
malo offtopic ampak je tudi povezano s SK prime, ker je to neke vrste naložba, enako kot vsi programi ki si jih uporabniki želimo
eni so že leta v ponudbi eni malo manj eni pa še prihajajo
se pravi zgrabite (t2) možnosti v naložbo...
p.s. ne delam na nobeni tv postaji ali pri kakem ponudniku tv storitev