![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Namreč :namrec:](./images/smilies/talk.gif)
Se opravičujem..bom raje tiho kot ostale ovce in se pustil strižti s strani t-2, ker take uporabnike potrebujejo mar ne? tihe in ubogljive in s poravnanimi obveznosti za 3 mesece naprej če se le da..če ti pa slučajno kaj ni všeč, pa pritožb in jamranja ne sprejemamo-pojdi k drugemu operaterju.KoMar napisal/-a:Zanimivo, torej raje jamraš še 3 mesece, kot da bi menjal ponudnika, če ti je res toliko do tega kanala?
niti enkrat nisem poklical na helpdesk, niti enkrat napisal karkoli na FB, edino na tem forumu sodelujem, in glede na to koliko jamrate, da mora neka oseba vsakih 5 minut odgovarjat na isto vprašanje, in da sproti ne morete brisati komentarjev na FB profilu, očitno nisem edini. in nikoli nisem rekel da se prilagodi meni osebno shemo, pač pa tej množici, ki vas toliko moti ker se pritožuje in jo tako veselo pošiljate konkurenci..in s tem ne mislim na T-2 pač pa vas "neuradnike", ker koliko berem na HD-ju še nobenega uporabnika niso pošiljali konkurenci, pravtako ne verjamem da je to storil kak "uradnik"...MrTwelveTrees napisal/-a:naj uredijo programsko shemo po tvojem okusu, si mislil napisati ?
KoMar napisal/-a:Zanimivo, torej raje jamraš še 3 mesece, kot da bi menjal ponudnika, če ti je res toliko do tega kanala?
KoMar napisal/-a:pravim, da pojdi od besed k dejanjem..