Prenos številke iz T-2 nazaj na Telekom
Prenos številke iz T-2 nazaj na Telekom
Zanima me, kakšen je postopek, da se številko, ki je bila prenešena s Telekoma na T-2, prenese nazaj na Telekom... A se to da narest, ker doma resno razmišljamo, da bi šli nazaj na Telekom.
Zagotavljali so nam, da na optiki bo pa telefon delal normalno, pa so zadnje čase same težave...
Zagotavljali so nam, da na optiki bo pa telefon delal normalno, pa so zadnje čase same težave...
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Pri nas je na optiki en mesec še kar dobro delalo. Zadnja dva tedna so pa stalno neke težave...Malkec napisal/-a:Kake probleme pa imate s telefonom? In katerega imate? Malo bolj podrobno vse opiši.
Največkrat se dogaja to, da, ko z nekom govoriš, on tebe sliši normalno, ti pa njega skoraj nič ne slišiš, ker vmes stalno prekinja in se zatika, da slišiš samo pol besede ali pol stavka namesto celega...
- Slowhand
- Navdušenec
- Prispevkov: 691
- Pridružen: 10. Nov 2006 ob 02:04
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10+TV+VoIP
ja je mal megle,pa se kabli mal rosijo in signal ne vid čez...
al se ja fibr mal stisnu zarad mraza,pa pretok podatkov ni glih tak,kt bi mogu bit...
resno - zgleda da so res neke težave pri telefoniji...
bi bla mogoče rešitev,da bi bili optično in "bakreno" omrežje ločeni zadevi - vsaj do sedaj se vsaka posodobitev vsaj na optiki odraža s poslabšanjem signalov
al se ja fibr mal stisnu zarad mraza,pa pretok podatkov ni glih tak,kt bi mogu bit...
resno - zgleda da so res neke težave pri telefoniji...
bi bla mogoče rešitev,da bi bili optično in "bakreno" omrežje ločeni zadevi - vsaj do sedaj se vsaka posodobitev vsaj na optiki odraža s poslabšanjem signalov
Heca ni več !
Se strinjam... vsakič, ko imajo neka vzdrževalna dela, potem tudi na optiki telefon slabše dela. Bojim se samo, da ne bodo še kaj interneta in televizije razštelali, ker sedaj delata v redu...Snowhand napisal/-a:resno - zgleda da so res neke težave pri telefoniji...
bi bla mogoče rešitev,da bi bili optično in "bakreno" omrežje ločeni zadevi - vsaj do sedaj se vsaka posodobitev vsaj na optiki odraža s poslabšanjem signalov
Imam pa občutek, da je tale VOIP tehnologija na splošno še v eksperimentalni fazi in da bo vse skupaj delovalo šele čez kakšni dve leti. Do takrat se bodo pa učili in eksperimentirali na uporabnikih...
Pri nas doma bomo najbrž še kakšen mesec potrpeli. Če pa tudi potem telefon ne bo delal normalno, bomo šli pa nazaj na Telekom, ker se bo drugače moji matki zmešalo, ker ne more normalno uporabljati telefona.
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3496
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
nimda jaz mislim da ce clovek slisi tvojo vsako 10 besedo pa se to na pol, zame pomeni da telefonija ne deluje, razn ce se smatra pod delovanje da se clovek sam z sabo pogovarja glede nato da je prijateljica u kranju na optiki in se ji to dogaja pol dvomim da bo tudi pri nas kaj bolje ko bo optika,
Zadnjič spremenil madpanter, dne 28. Dec 2006 ob 07:52, skupaj popravljeno 1 krat.
- DrM007
- Model
- Prispevkov: 309
- Pridružen: 7. Avg 2006 ob 16:04
- T-2: Že imam
- Paket: Optika: 200/20, IPTV, VoIP =)
- Kraj: Kranj
Meni se zdi precej nesramno in tudi neprofesionalno, da skoraj vsak večer (takrat ko grem pozno spat) in skoraj vsako jutro (ko vstajam za na šiht) na telefonu gori rdeča lučka in piše PRI.STREZNIK. Včasih tudi sredi dneva.
Telefon sicer uporabljam zelo malo a vseeno lahko pričakujem 24/7 storitev. Bolj bi razumel, če bi mi padal net (travme iz dial-up časov).
Kvaliteta zvoka med pogovorom je večkrat slaba, jakost pa tudi precej niha, dohodni klici ob dvigu slušalke včasih prekinejo.
Večkrat sem že poudaril, da sem izredno zadovoljen z ostalima storitvama od T-2 a telefon je resnično najšikejši člen.
Če moti mene, ki sem prejšnji mesec za pogovore po telefonu plačal 32 sit, potem si ne morem predstavljati kako besni so tisti, ki telefon pogosto uporabljajo.
Tisti, ki so pri T-2 vzeli samo telefon morajo imeti zelo slab vtis o T-2 in si ne upajo vzeti drugih storitev, saj se bojijo da bodo tudi tam imeli težave.
Telefon sicer uporabljam zelo malo a vseeno lahko pričakujem 24/7 storitev. Bolj bi razumel, če bi mi padal net (travme iz dial-up časov).
Kvaliteta zvoka med pogovorom je večkrat slaba, jakost pa tudi precej niha, dohodni klici ob dvigu slušalke včasih prekinejo.
Večkrat sem že poudaril, da sem izredno zadovoljen z ostalima storitvama od T-2 a telefon je resnično najšikejši člen.
Če moti mene, ki sem prejšnji mesec za pogovore po telefonu plačal 32 sit, potem si ne morem predstavljati kako besni so tisti, ki telefon pogosto uporabljajo.
Tisti, ki so pri T-2 vzeli samo telefon morajo imeti zelo slab vtis o T-2 in si ne upajo vzeti drugih storitev, saj se bojijo da bodo tudi tam imeli težave.