tako kot (bi) mora(lo) biti
tako kot (bi) mora(lo) biti
Naročnik T-2 storitev sem že od leta 2006(internet in telefonija),leta 2010 pa sem postal tudi naročnik TV.Moram poudariti,da do pred kratkim nisem imel težav z operaterjem.Letos sem se včlanil tudi v T-2 klub in 17. maja kupil osebni računalnik ANNI na 24 obrokov po 24€ kot je bilo v ponudbi t-2 kluba.Po sedmih dneh je bil pri meni doma.Do tu tako kot mora biti.V juniju na računu ni bilo obračunanega obroka,prav tako tudi julija,navkljub telefonskim intervencijam.5. julija pa sem prejel opomin,da nisem plačal kupnine v znesku 576€,čeprav sem računalnik kupil na obroke.Po telefonskem pogovoru so mi zatrdili,da je prišlo do napake in da bom odslej plačeval obroke,kot je v pogodbi.Danes 7.avgusta ,pa sem spet prejel opomin,da dolgujem 48€,torej dva zapadla obroka,za katere pa mi niso izstavili računa.Zdaj so mi obljubili,da bom odslej plačeval obroke s posebno položnico in ne skupaj na računu za ostale t-2 storitve.Čakam na razplet z grenkim priokusom,da ni tako kot mora biti.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9516
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: tako kot (bi) mora(lo) biti
zal ti forum tukaj ne bo kaj dosti pomagal, najbolje bi bilo da se osebno oglasis na poslovalnici ali pisno.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1517
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Re: tako kot (bi) mora(lo) biti
Osebno bi izbral opcijo "pisno sporočilo" (faks ali klasična pošta - priporočena pošiljka). Namreč pri taki obliki reklamacije (dopisa) ima stranka dokazilo v roki. V nasprotnem primeru pa ni nujno, da dokaže, da je klicala dne Y.Y.Z in govorila z oseba A.B.