Konec novembra sva se s punco preselila v Radomlje in na moje veselje ugotovim, da je tu prisotna optika

Po pregledu ponudbe se odločim naročiti T-2 storitve in sicer samo internet (ker telefona in televizije ne potrebujem) preko Telekomove optike.
Pokličem na 6464, kjer preverijo možnosti in ugotovimo, da brez problema dobim 100/100. Rečem "Odlično, naročam!". Dobim naročilnico, jo izpolnem in jo odnesem direkt na T-2, da pohitrim malo postopek.
Čez tri dni dobim klic od prijazne T-2jevke, ki mi pove, da so ugotovili, da je potreben priklop neke škatlice s strani Telekoma preden pride njihov tehnik in me vklopi v medmrežje. Da pa bo to malo trajalo in da najprej lahko pridejo k meni šele čez 16 dni oz. 16.12.. Ker delam od doma (imam s.p. in se ukvarjam z spletnimi stranmi, oblikovanjem ipd.) mi je internet še kako pomemben, ampak si mislim bom že potrpel (povem strankam, da me nekaj časa ne bo zaradi selitve) s kakšnim mobilnim internetom.
Prejšnji teden (mislim da v petek) dobim SMS od T-2, da potrjujejo in pridejo ob 8:30 v ponedeljek 16. vse skupaj priklopit. Doma vse pripravim (rutarje, naprave ipd.) in povem strankam, da bom nadaljeval z delom.
V ponedeljek ob 10:00 uri še ni nobenega. Pokličem na T-2 in mi povejo, da se je tehnik zadržal pri drugi strankl. Čez 5 min me pokliče še tehnik in pove, da je na poti.
Ko prispe ugotovi, da seveda Telekomovcev sploh še ni blo in da me ne more priklopiti. Da pa bi oni morali priti isti dan pred njim. Ker ni mogel nič naredit, je tehnik prijavil napako in dal zadevo na urgentno ter mi predlagal naj pokličem na Telekom in ugotovim kaj dogaja. Dal mi je še svojo mobilno številko, da lahko direktno njega pokličem, ko se Telekomu zljubi prit.
Kličem na Telekom (kot ponavadi čakam cca 30 min, da dobim zvezo), jim razložim situacijo in vprašam kje so njihovi tehniki in zakaj jih še ni? Me gospa na drugi strani vzvišeno poduči,

Na drugi strani ostane tišina in čez trenutek prekinjena zveza........

Nato kličem nazaj na T-2, kjer mi vsaj prijazno razložijo, da vse poteka preko pogodb in da na Telekomovi pomoči res nimajo pojma in da tam ne morem iskati pomoči. Da pa je v T-2jevem sistemu zabeležena urgentna napaka.

Na moje začudenje me čez kako uro res pokliče nek tehnik iz Telekoma, da so prejeli sporočilo o napaki in da sicer ne morejo priti isti dan, ampak da pridejo naslednji dan v torek (včeraj) oz. najkasneje v sredo (če bo kaka gužva).
Včeraj seveda ni bilo nobenega tehnika ali klica...

Danes tudi ne...

Zato spet začnem malo klicati, najprej na T-2 (kjer spet prijavijo napako), mi povejo da naj malo pokličem na Telekom



Najhuje pa je, da ne morem nobenemu težit. T-2 ne more nič drugega kot očitno prijavljat urgentne napake (taka je očitno Telekomova pogodba), Telekom pa z mano noče imet opravka, ker nisem njihov naročnik. Jaz pa naj lepo čakam...

Kje iskat pomoč v takih primerih ostaja uganka...