T2 na Telekom (TS) optiki (LLU)
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Re: T2 na TS optiki
Osebna izkušnja:
- zadeve deluje super in ni težav, dokler ni "težave" na optičnem vodu
- T-2 se odzove hitro in naredi prijavo na TS
- TS ima običajno 2 do 3 delovni dni časa za odpravo napake
- če TS razglasi "težko" napako lahko odprava napake traja v nedogled
- kot T-2 stranka na optičnem vodu TS lahko hitro padeš v med-operaterske "škarje"
Glavna težava nastopi, da kot stranka T-2 enostavno ne moreš priti do točnih informacij: kakšna je napaka, kako se odpravlja napaka in kdaj bo dejansko odpravljena napaka. Klicni center T-2 samo pošilja "urgence" na TS in razlaga stvari, ki so zapisane v CRM programu "težka napaka" ali ugotavlja, da je nekdo "kopal z bagrom"!?!?! ter da sem v zvezi s to zadevo klical že en dan prej.
V mojem primeru se vleče izpad optičnega voda že dejansko od 2.5.2014 (mogoče še kakšen dan prej, ker sem bil v tujini) dalje.
Me zanima koliko časa bo še potrebovala tehnična podpora T-2, da bo prepričala TS, da bo dejansko začela odpravljati napako. Prav tako bi bilo lepo, da bi T-2 podpora naredila kakšen telefonski klic o poteku reševanja ali vsaj poslala SMS o stanju.
V glavnem stopam v 12 dan brez interneta ...
Pozdrav,
Letherhosen
- zadeve deluje super in ni težav, dokler ni "težave" na optičnem vodu
- T-2 se odzove hitro in naredi prijavo na TS
- TS ima običajno 2 do 3 delovni dni časa za odpravo napake
- če TS razglasi "težko" napako lahko odprava napake traja v nedogled
- kot T-2 stranka na optičnem vodu TS lahko hitro padeš v med-operaterske "škarje"
Glavna težava nastopi, da kot stranka T-2 enostavno ne moreš priti do točnih informacij: kakšna je napaka, kako se odpravlja napaka in kdaj bo dejansko odpravljena napaka. Klicni center T-2 samo pošilja "urgence" na TS in razlaga stvari, ki so zapisane v CRM programu "težka napaka" ali ugotavlja, da je nekdo "kopal z bagrom"!?!?! ter da sem v zvezi s to zadevo klical že en dan prej.
V mojem primeru se vleče izpad optičnega voda že dejansko od 2.5.2014 (mogoče še kakšen dan prej, ker sem bil v tujini) dalje.
Me zanima koliko časa bo še potrebovala tehnična podpora T-2, da bo prepričala TS, da bo dejansko začela odpravljati napako. Prav tako bi bilo lepo, da bi T-2 podpora naredila kakšen telefonski klic o poteku reševanja ali vsaj poslala SMS o stanju.
V glavnem stopam v 12 dan brez interneta ...
Pozdrav,
Letherhosen
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: T2 na TS optiki
Težko ti je karkoli svetovat, brez poznavanja situacije, prosim če mi podaš na ZS podatke o naročniku.
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Re: T2 na TS optiki
Nadaljevanje zgodbe:
Danes smo že 18. dan brez interneta ... v glavnem obupujem. Klici na 080 64 64 so postali že duhomorni. Dobil sem celo telefonski klic dispečerja, ki mi je obljubil sprotno obveščanje o reševanju problematike.
Dejstva:
- TS trdi, da je bil pri nas 9.5 in da je vse OK >> ne duha ne sluha o kakšnem obisku serviserja TS, niti mi ni jasno, kako so laho preverili hišni priključek v zaklenjeni hiši ...
- v petek 16.5 nas je ponovno obiskal T-2 serviser [fant na mestu, zadeve se je ponovno lotil sistematično, pohvala]
- ugotovil je izključen optični kabel v centrali [!?!?] in prekinitev optičnega kabla med centralo in hišnim priključkom
- podal je ponovno prijavo na TS
- po 72 urah na klicnem centru T-2 ne vedo nič novega in bodo že spet poslali "urgenco"...
V raziskovanju:
- ugotovil sem tudi, da je TS verjetno 28.4.2014 šaril po komunikacijski omarici, zadevo še preverjam na TS, ker se ni nihče najavil >> omarica je na privatnem ozemlju in je moral serviser plezati čez ograjo, ko smo bili odsotni ...
Pozdrav,
Letherhosen
Danes smo že 18. dan brez interneta ... v glavnem obupujem. Klici na 080 64 64 so postali že duhomorni. Dobil sem celo telefonski klic dispečerja, ki mi je obljubil sprotno obveščanje o reševanju problematike.
Dejstva:
- TS trdi, da je bil pri nas 9.5 in da je vse OK >> ne duha ne sluha o kakšnem obisku serviserja TS, niti mi ni jasno, kako so laho preverili hišni priključek v zaklenjeni hiši ...
- v petek 16.5 nas je ponovno obiskal T-2 serviser [fant na mestu, zadeve se je ponovno lotil sistematično, pohvala]
- ugotovil je izključen optični kabel v centrali [!?!?] in prekinitev optičnega kabla med centralo in hišnim priključkom
- podal je ponovno prijavo na TS
- po 72 urah na klicnem centru T-2 ne vedo nič novega in bodo že spet poslali "urgenco"...
V raziskovanju:
- ugotovil sem tudi, da je TS verjetno 28.4.2014 šaril po komunikacijski omarici, zadevo še preverjam na TS, ker se ni nihče najavil >> omarica je na privatnem ozemlju in je moral serviser plezati čez ograjo, ko smo bili odsotni ...
Pozdrav,
Letherhosen
letherhosen napisal/-a:Osebna izkušnja:
- zadeve deluje super in ni težav, dokler ni "težave" na optičnem vodu
- T-2 se odzove hitro in naredi prijavo na TS
- TS ima običajno 2 do 3 delovni dni časa za odpravo napake
- če TS razglasi "težko" napako lahko odprava napake traja v nedogled
- kot T-2 stranka na optičnem vodu TS lahko hitro padeš v med-operaterske "škarje"
Glavna težava nastopi, da kot stranka T-2 enostavno ne moreš priti do točnih informacij: kakšna je napaka, kako se odpravlja napaka in kdaj bo dejansko odpravljena napaka. Klicni center T-2 samo pošilja "urgence" na TS in razlaga stvari, ki so zapisane v CRM programu "težka napaka" ali ugotavlja, da je nekdo "kopal z bagrom"!?!?! ter da sem v zvezi s to zadevo klical že en dan prej.
V mojem primeru se vleče izpad optičnega voda že dejansko od 2.5.2014 (mogoče še kakšen dan prej, ker sem bil v tujini) dalje.
Me zanima koliko časa bo še potrebovala tehnična podpora T-2, da bo prepričala TS, da bo dejansko začela odpravljati napako. Prav tako bi bilo lepo, da bi T-2 podpora naredila kakšen telefonski klic o poteku reševanja ali vsaj poslala SMS o stanju.
V glavnem stopam v 12 dan brez interneta ...
Pozdrav,
Letherhosen
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: T2 na TS optiki
Res me čudi, da je Telekom tako neodziven,
sam sem tudi povprašal zate še par-krat in dobil isti odgovor:"Nič niso še javli nazaj".
Telekom se drugače drži danih datumov zelo korektno, v tvojem primeru je moralo nekaj konkretno iti narobe.
sam sem tudi povprašal zate še par-krat in dobil isti odgovor:"Nič niso še javli nazaj".
Telekom se drugače drži danih datumov zelo korektno, v tvojem primeru je moralo nekaj konkretno iti narobe.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8649
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: T2 na TS optiki
Kako si pa to lahko TS sploh privošči glede na to, da T2 plačujem najem voda? To je tako kot, da si z elektriko na Gen-i pa bi električni vod crknil Elektro energija pa ne bi nič naredila, da bi se omrežje saniralo.
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Re: T2 na TS optiki
Nadaljevanje zgodbe:
19. dan brez Interneta in ostalih stroritev ...
Dejstva:
- v klicnem centru T-2 so mi ravnokar svetovali naj se obrnem na TS
- opozoril sem jih, da sem njihova stranka in da TS noče imeti nič z mano
- v osnovi sem že prvi teden ko TS ni naredil nič preverjal kako je z vodi na TS, pa so enostavno ugotovili, da nisem njihova stranka
- nato so mi v T-2 klicnem centru svetovali naj naredim prijavo na APEK zoper T-2 in TS?!?!
- na vprašanje zakaj T-2 ne naredi prijavo na APEK, ker ima zbrano vso evidenco in komunikacijo s TS, sem dobil odgvor: EEEEEEEEEEEEEEEEEE
- v klicnem centru so naredili že 3 "urengco" v tem tednu in osebno obvestili dispečerja
Človek se mora res potruditi, da ohrani mirno kri ...
Dodatno dejstvo čez 5 minut:
- dobil sem povratni klic iz T-2 klicnega centra, da bo napaka odpravljena do 26.6.2014, torej bo imel T-2 klicni center mir do ponedeljka 26.5.2014 do 8:32 ure, ker velja 72 urno pravilo o odpravi napake na komunikacijskem vodu s strani TS
- zaželeli so mi še prijeten dan
V osnovi je zelo neprijetno biti v škarjah med dvema operaterjema. Dejstvo je TS ponagaja, kjer se le da in da imajo za druge operaterje odzivnost mrtvega konja. Žal je tudi dejstvo, da je T-2 medel in neprepričljiv pri zastopanju interesa svojih strank. V osnovi izpade kot, da lažje požrejo 49 € mesečne naročnine, kot da bi bolj ostro nastopili proti TS.
Nagradno vprašanje za pivo:
- Ali bo TS odpravil napako do 26.5.2014 do 8:32 ure? [DA,NE]
Pozdrav,
Letherhosen
PS.
Tole se že počasi razvija v BLOG ...
19. dan brez Interneta in ostalih stroritev ...
Dejstva:
- v klicnem centru T-2 so mi ravnokar svetovali naj se obrnem na TS
- opozoril sem jih, da sem njihova stranka in da TS noče imeti nič z mano
- v osnovi sem že prvi teden ko TS ni naredil nič preverjal kako je z vodi na TS, pa so enostavno ugotovili, da nisem njihova stranka
- nato so mi v T-2 klicnem centru svetovali naj naredim prijavo na APEK zoper T-2 in TS?!?!
- na vprašanje zakaj T-2 ne naredi prijavo na APEK, ker ima zbrano vso evidenco in komunikacijo s TS, sem dobil odgvor: EEEEEEEEEEEEEEEEEE
- v klicnem centru so naredili že 3 "urengco" v tem tednu in osebno obvestili dispečerja
Človek se mora res potruditi, da ohrani mirno kri ...
Dodatno dejstvo čez 5 minut:
- dobil sem povratni klic iz T-2 klicnega centra, da bo napaka odpravljena do 26.6.2014, torej bo imel T-2 klicni center mir do ponedeljka 26.5.2014 do 8:32 ure, ker velja 72 urno pravilo o odpravi napake na komunikacijskem vodu s strani TS
- zaželeli so mi še prijeten dan
V osnovi je zelo neprijetno biti v škarjah med dvema operaterjema. Dejstvo je TS ponagaja, kjer se le da in da imajo za druge operaterje odzivnost mrtvega konja. Žal je tudi dejstvo, da je T-2 medel in neprepričljiv pri zastopanju interesa svojih strank. V osnovi izpade kot, da lažje požrejo 49 € mesečne naročnine, kot da bi bolj ostro nastopili proti TS.
Nagradno vprašanje za pivo:
- Ali bo TS odpravil napako do 26.5.2014 do 8:32 ure? [DA,NE]
Pozdrav,
Letherhosen
PS.
Tole se že počasi razvija v BLOG ...
letherhosen napisal/-a:Nadaljevanje zgodbe:
Danes smo že 18. dan brez interneta ... v glavnem obupujem. Klici na 080 64 64 so postali že duhomorni. Dobil sem celo telefonski klic dispečerja, ki mi je obljubil sprotno obveščanje o reševanju problematike.
Dejstva:
- TS trdi, da je bil pri nas 9.5 in da je vse OK >> ne duha ne sluha o kakšnem obisku serviserja TS, niti mi ni jasno, kako so laho preverili hišni priključek v zaklenjeni hiši ...
- v petek 16.5 nas je ponovno obiskal T-2 serviser [fant na mestu, zadeve se je ponovno lotil sistematično, pohvala]
- ugotovil je izključen optični kabel v centrali [!?!?] in prekinitev optičnega kabla med centralo in hišnim priključkom
- podal je ponovno prijavo na TS
- po 72 urah na klicnem centru T-2 ne vedo nič novega in bodo že spet poslali "urgenco"...
V raziskovanju:
- ugotovil sem tudi, da je TS verjetno 28.4.2014 šaril po komunikacijski omarici, zadevo še preverjam na TS, ker se ni nihče najavil >> omarica je na privatnem ozemlju in je moral serviser plezati čez ograjo, ko smo bili odsotni ...
Pozdrav,
Letherhosen
letherhosen napisal/-a:Osebna izkušnja:
- zadeve deluje super in ni težav, dokler ni "težave" na optičnem vodu
- T-2 se odzove hitro in naredi prijavo na TS
- TS ima običajno 2 do 3 delovni dni časa za odpravo napake
- če TS razglasi "težko" napako lahko odprava napake traja v nedogled
- kot T-2 stranka na optičnem vodu TS lahko hitro padeš v med-operaterske "škarje"
Glavna težava nastopi, da kot stranka T-2 enostavno ne moreš priti do točnih informacij: kakšna je napaka, kako se odpravlja napaka in kdaj bo dejansko odpravljena napaka. Klicni center T-2 samo pošilja "urgence" na TS in razlaga stvari, ki so zapisane v CRM programu "težka napaka" ali ugotavlja, da je nekdo "kopal z bagrom"!?!?! ter da sem v zvezi s to zadevo klical že en dan prej.
V mojem primeru se vleče izpad optičnega voda že dejansko od 2.5.2014 (mogoče še kakšen dan prej, ker sem bil v tujini) dalje.
Me zanima koliko časa bo še potrebovala tehnična podpora T-2, da bo prepričala TS, da bo dejansko začela odpravljati napako. Prav tako bi bilo lepo, da bi T-2 podpora naredila kakšen telefonski klic o poteku reševanja ali vsaj poslala SMS o stanju.
V glavnem stopam v 12 dan brez interneta ...
Pozdrav,
Letherhosen
- atepej
- Starešina
- Prispevkov: 4721
- Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: T2 na TS optiki
Recimo (kok poznam TS) da NE, bi pa bil presenečen, če bi to popravli.
Re: T2 na TS optiki
kitl napisal/-a:Kako si pa to lahko TS sploh privošči glede na to, da T2 plačujem najem voda? To je tako kot, da si z elektriko na Gen-i pa bi električni vod crknil Elektro energija pa ne bi nič naredila, da bi se omrežje saniralo.
Ne Elektro energija, Elektro Ljubljana bo pravo podjetje. EE samo prodaja elektriko, isto kot Gen-I, Elektro Ljubljana ima pa omrežje. Včasih je bilo to eno isto, sedaj pa so morali elektro distribucije ločiti prodajni del v hčerinsko firmo. EU pač...
Samo čakamo kdaj bo omrežje preneseno na GVO, Telekom pa bo prodajal samo storitve.
Pa oprostite za OT.
Če se ti zdijo moje trditve napačne ali meniš drugače, si vzemi čas in pod njimi napiši, kar se tebi zdi prav.
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Re: T2 na TS optiki
Po mojem mnenju je bila zgodba sledeča:slow_slow napisal/-a:Res me čudi, da je Telekom tako neodziven,
sam sem tudi povprašal zate še par-krat in dobil isti odgovor:"Nič niso še javli nazaj".
Telekom se drugače drži danih datumov zelo korektno, v tvojem primeru je moralo nekaj konkretno iti narobe.
- ponedeljek 28.4.2014, ko smo bili v tujini, so na sosednjem dvojčku izvajali priključitev novega uporabnika - soseda
- sosed je tudi je vzel T-2 preko optike TS
- po navedbah soseda so imeli težavo z optičnimi kabli iz njegove komunikacijske omarice
- zato so se odpravili do komunikacijske omarice, ki je na naši strani hiše
- TS monter je preplezal ograjo in dostopil preko naše parcele do komunikacijske omarice na naši strani hiše
- TS monter nas ni obvestil o dostopu, ker nas ni bilo doma [dobro je to, da smo imeli oba psa s sabo na dopustu ]
- TS monter je verjetno nekaj "poškodoval" ali "izključil" v omarici in od takrat zveza ne deluje
- TS nikor noče podati informacije, kaj so delali 28.4.2014 na naši strani hiše
TS verjetno nima nekega interesa urediti povezavo:
1. ker je sosed tudi na T-2 preko TS in bodo čakali verjetno 45 dni za preklop
2. ker so dostopili na parcelo brez predhodne najave
3. ker bodo naredili "cover up" svoje napake
Verjetno je bil tudi razlog, da je TS namenoma izključil kabel, ki poteka iz T-2 switcha v centrali do našega hišnega priključka ...
Zgodbe žal ne morem potrditi, ker T-2 klicni center niti info@t-2.net mi še ni uspel sporočil na podlagi LOGa, kdaj se prišlo do prekinitve zveze me T-2 in domačim switchem.
Lp.
Letherhosen
- nemo
- Starešina
- Prispevkov: 1591
- Pridružen: 30. Avg 2007 ob 15:58
- T-2: Že imam
- Paket: t4 tera na optiki
Re: T2 na TS optiki
Če je tole s plezanjem prek ograje vsaj približno res, bi jaz riskiral par deset € in se posvetoval z odvetnikom o prijavi na policijo. Mogoče bi se pa potem zmigali.
T2 pa ima spet težave s skrbjo za svoje naročnike. V takem primeru pač morajo imeti procedure, ki zagotovijo, da bo TS uredil, kar je treba, pa četudi mora zato direktor t2 osebno na Cigaletovo. Lahko da TS nagaja, ampak stranke t2 tega ne smejo čutiti. Vsekakor ne tri tedne.
T2 pa ima spet težave s skrbjo za svoje naročnike. V takem primeru pač morajo imeti procedure, ki zagotovijo, da bo TS uredil, kar je treba, pa četudi mora zato direktor t2 osebno na Cigaletovo. Lahko da TS nagaja, ampak stranke t2 tega ne smejo čutiti. Vsekakor ne tri tedne.
Plačaš 100, dobiš 90.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9338
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: T2 na TS optiki
mislim da mora imeti TS dostop do njihove omare ker je njihova last,
lahko pa da so prevarili napačno vlakno ? ugibam, res ne vem
lahko pa da so prevarili napačno vlakno ? ugibam, res ne vem
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: T2 na TS optiki
Ni čist tako,
res da je v Telekomovi lasti omarica vendar se morajo vseeno z lastniki okolice dogovoriti kako se zadevi streže...
Tudi elektro ne more kar po tvoji parceli hodit.
res da je v Telekomovi lasti omarica vendar se morajo vseeno z lastniki okolice dogovoriti kako se zadevi streže...
Tudi elektro ne more kar po tvoji parceli hodit.
Re: T2 na TS optiki
Me res zanima kako se bo končalo tole.
Keep us updated.
Keep us updated.
Ocenjena maksimalna hitrost je torej enaka oglaševani hitrosti, ki jo lahko naročnik doseže pri danem paketu vsaj enkrat na dan.
Re: T2 na TS optiki
U jebeni, to je pa 4 dni pred predvidenim rokom. Kaj sploh še hočeš bolšga?