tudi meni ni vseeno če moram lesti nekam zapisalno mizo ter resetirati zadeve ... sicer to res ni velikokrat .. pa vendarSlowhand napisal/-a:Kakorkoli si že vesel,da ti je zadeva uspela - resetiranje opreme ni normalno dejanje - pa naj s t-2 majstri protestirajo kolikor hočejo..
žal se bojo moral še mal pomatrat...
Nedelovanje določenega programa (staro)
- Balonar
- Guru
- Prispevkov: 990
- Pridružen: 20. Avg 2006 ob 21:17
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1, 2x IP TV, IP Telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
- satellite
- Novinec
- Prispevkov: 21
- Pridružen: 5. Okt 2006 ob 13:13
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL 10/2, TV, telefon
- Kraj: Maribor
Sem predvideval, da si ti tehnična pomoč oz. da tehnična pomoč spremlja ta forum.Malkec napisal/-a:Če pa sem jaz tehnična pomočMe veseli da deluje!
EDIT: s kom si to govoril, da ti je povedal da je generalna napaka? Kero telefonsko si klical? 059000000?
Seveda sem klical 0590 00002 in po pravilu vedno dobim dugo osebo na telefon. Vsakemu sem moral zgodbo opisati od začetka (kaj je probelm in kaj sem že probal). Potem spet dobim novo navodilo s pripombo, če ne bo pomagalo pokličite. In spet novi tehnik, novo navodilo.
Čez čas se je moje nezadovoljstvo slišalo po telefonu in dobival sem naslednje odgovore :
- generalna napaka,
- poznamo problem - rešujemo,
- še delamo, saj vam ne bo trebati plačati TV za te dni nedelovanja (!!!)
- se tudimo, ampak moram razumeti da tehniki med prezniki niso delali,
- itd.
Da ne pokvarim srečne zgodbe - sedaj mi vse dela. Sevede tudi mene moti, da je potrebno opremo resetirati, najbolj pa me moti 'neroden' pristop tehnikov, ki si me podajajo kot vroč kostanj. Namesto, da bi me tehnik A spremljal od začetka do konca problema oz. do trenutka, ko je potrebna fizična prisotnost tehnika.
Pa še to - na 0590 00002 ne kličemo zadovoljni uporabniki. Vsaj za sebe lahko trdim, da ne kličem kar tako. Ampak, ko pokličem pričakujem strokovno in učinkovito pomoč, ne pa da me čimprej odpravite s telefona.
- Steni
- Model
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 26. Okt 2006 ob 19:32
- T-2: Že imam
- Paket: OranžniDiamant
- Kraj: Ravne na Koroškem
To so besede!satellite napisal/-a:Pa še to - na 0590 00002 ne kličemo zadovoljni uporabniki. Vsaj za sebe lahko trdim, da ne kličem kar tako. Ampak, ko pokličem pričakujem strokovno in učinkovito pomoč, ne pa da me čimprej odpravite s telefona.
Podobno je z številko 0590 00000.
Ta citat bi morali imeti na obeh helpdeskih obešen tako, da bi ga imeli vedno pred očmi.
-
Frenky
- Faca
- Prispevkov: 140
- Pridružen: 12. Nov 2006 ob 21:37
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 GIGA - Optika
- Kraj: Ljubljana
Predlagam , da se tehniki učijo in izpopolnjujejo preko tega FORUMA in marsikdaj ne bi streljali mimo. Imeli bi velikokrat drugačen pristop pri odpravi napak. Tudi jaz nimam lepega mnenja o njih.
Drugače je pa s tistimi , ki sodelujejo na forumu in popravljajo ugled firme, pa še plačani niso za to. Te bi lahko firma kdaj nagradila, recimo za te praznike. Žal se morajo zadovoljiti z našim "HVALA TI ZA REŠITEV PROBLEMA".
LP Frenky
Drugače je pa s tistimi , ki sodelujejo na forumu in popravljajo ugled firme, pa še plačani niso za to. Te bi lahko firma kdaj nagradila, recimo za te praznike. Žal se morajo zadovoljiti z našim "HVALA TI ZA REŠITEV PROBLEMA".
LP Frenky
- janj2006
- Znanec
- Prispevkov: 68
- Pridružen: 20. Avg 2006 ob 08:50
- T-2: Že imam
- Paket: T4 Optika
- Kraj: Ljubljana
Nedelovanje programa Bloomberg EU
Že nekaj dni ne dela program Bloomberg EU. Kdaj se bo kaj porihtal? 
-
DixieFlatline
- Navdušenec
- Prispevkov: 640
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 09:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 Mbps FTTH,IPTV,VOIP
- Kraj: Kranj





1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007