atepej napisal/-a:kot je napisal g33k - naj kdo proba ki ima v60-u
200/20 je 190/20.
atepej napisal/-a:kot je napisal g33k - naj kdo proba ki ima v60-u
Opažam, da čakaš na moj odzivg33k napisal/-a:
Pozdravljeni se enkrat,
> tokrat bi vas prosil za obrazlozitev, zakaj na ENAKI opremi lahko preko
> protokola IPv6 dosegam POLNO NAROCENO hitrost, preko IPv4 pa skromnih 90%
> le-te? Prilagam sliki.
Razlike med IPV6 in IPV4 protokolom praktično ni zato je težje
> natančno opredeliti težavo. Ker gre za samo postavitev na omrežju in
> posebne konfiguracije, pri tem kot kaže pride do manjšega odstopanja.
> Natančnih tehničnih podatkov žal ni možno podati vendar lahko v obeh
> primerih prihaja do manjših procentualnih odstopanj. Uporabnikom tako
> nudimo hitrosti do naročene in ne natančno tolikšno hitrost.
>
> Odstopanje je lahko odvisno od večih dejavnikov zato hitrost ne bo vedno
> maksimalno dosežena.
>
> Za pomoč pri uporabi storitev ali kakršen koli nasvet, se lahko vedno
> obrnete na našo tehnično podporo na številki 0806464.
> Tehniki vam bodo z veseljem svetovali.
Pozdravljeni,
- "Razlike med IPV6 in IPV4 protokolom praktično ni.", ce bi to bilo res, zakaj bi potem definirali nov (IPv6) protokol? Ste zal se ena, ki nima pojma o cem govori.
- "Ker gre za samo postavitev na omrežju in posebne konfiguracije, pri tem kot kaže pride do manjšega odstopanja.", prvi del stavka spet ne pove nic in je odraz vasega neznanja, kar se pa tice manjsega odstopanja, 10% oz. 10Mbit je za vas manjse odstopanje?
Cudno zakaj je to manjse odstopanje navzdol, zakaj ni navzgor na 110Mbit? Lahko potem pride tudi pri placilu racuna do manjsega (10%) odstopanja?
Po tem mailu me je naslednji dan poklical tehnik, ce lahko naredim speedtest in zadeva je cudezno zacela delovat s polno hitrostjo. Ko sem vprasal v cem je bil problem, mi je rekel, da nekaj ni bilo nastavljeno v profiluSpoštovani,
dovolite, da se vam najprej iskreno opravičimo za nevšečnosti.
Radi bi vas obvestili, da smo zadevo predali višji tehnični službi, ki bo podrobneje preverila težavo. Glede odprave težave vas bodo
v kratkem tudi kontaktirali na vašo mobilno številko.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
Danes dopoldne sem še enkrat poskusil "srečo" in hotel še enkrat prijaviti napako na HD,ko sem komaj začel govoriti,mi je takoj rekel: kaj 47 Mb/s DL,to je uredu pa na optiki ste pa podobne koz....je,ampak zanimivo vsakič drugačen odgovor,kot ,da imajo več scenarijev pripravljenih,pogovor poteka v sproščenem duhu nakar jaz še vedno vztrajam naj zabeleži napako na mojem priključku,odgovor je bil :žal gospod ne bom prijavil napake,ker je vse uredu,mislim halo,kaj se pa gre zdej ta T-2,ponovno ga vprašam zakaj pa ne,odgovor 47 Mb/s je uredu,nekateri še toliko nimajo,pa ne moreš si dovoliti ,da stranki rečeš to halo,če stranka želi ,da se napaka zabeleži in posreduje naprej tehnični službi ,narediš to brez debate,pika,stranka je kralj-aja pardon pri T-2 je to pač izjema kot pravilo .Tempus fugit napisal/-a:RobertM,lahko od tebe v kratkem pričakujem odgovor,včeraj zvečer sem klical na HD,ker ne dela NICKELODEON HD,otrok ga gleda,sem mu preklopil na SD,obenem pa želel tretjič "ponovno" prijaviti napako zaradi nedoseganja hitrosti interneta(ker prejšnje dve prijavljene enkrat na HD,drugič na info@-sploh niso bile zabeležene), mi je sogovornik na drugi strani "prijazno" obrazložil,da mora delati internet do 45Mb/s,kar je manj je pa potem napaka,želel da prekapljam utp kable direktno iz stikala v računalnik in podobne že ponovno slišane kozlarije,mu povem, da meni pa dela nekje do 47Mb/s,odgovor je bil: ja, gospod to je čisto uredu,ker se teh 5-10% zgubi na utp kablu,ki gre iz vašega stikala,pa sej ste na optiki,kar je čisto uredu,ter ni potrebe po prijavi napake, in to je bil zaključek najinega pogovora!