Mogoče še moja izkušnja, ki samo nakazuje, da je administracija oz. računovodstvo T-2 totalno nesposobno.
Pred približno pol leta sem šel v poslovalnico in spremenil prejemanje računov: izbral sem E-Račun v spletno banko.
Prvi mesec sem dobil račun prav in normalno tako, kot mora bit in kot prejemam vse ostale e-račune.
Drugi mesec sem dobil enak račun - torej račun za prejšnji mesec.
Tretji mesec sploh nisem dobil računa
Četrti mesec sem dobil račun z zamudo - po urgenci na helpdesku
Naslednji mesec računa zopet nisem dobil.
...
Vedno pokličem na helpdesk... in vedno ponovno razlagam, kaj in kako in potem sledi... bomo posredovali računovodstvu... in nato "vse tiho je bilo". No, enkrat me je celo poklicala neka gospa in me vprašala, če res hočem nazaj na papirnat račun - pa sem ji odgovoril, da sem to helpdesku omenil kot alternativo, če ne bodo zagotovili pravilnega prejemanja e-računov. Uganite, kaj je bilo ta mesec

(ni računa)
Ker se zadeva vleče že več mesecev lahko samo ugotovim, da je T-2 popolnoma nesposoben zagotoviti ustrezen servis. Mislim, da bom zahteval prehod nazaj na papirnat račun.
lp, Vili