[Imel sem] 10/2 + VoIP + TV : polomija
-
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 4. Dec 2006 ob 16:39
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+VoIP+TV
- Kraj: Ljubljana
[Imel sem] 10/2 + VoIP + TV : polomija
Kratko in jedrnato.
Sredi oktobra sem izpolnil pogodbo, čez 14 dni so klicali da potrdijo, in res, en mesec od podpisa sem dobil T2. Potem pa se je začelo:
- Telefon so odklopili brez predhodnega obvestila
- Prišel je tehnik z opremo, jo inštaliral, ampak se router ni mogel povezati, je skomignil z rameni in rekel "bo že enkrat", in šel.
- Naslednji dan se je routerju uspelo povezati za 15 minut, toliko da je telefon (tisti ki so ga dali od T2) naložil nov firmware. Poklical sem podporo preko telefona, bilo je težko govoriti ker sem samega sebe slišal v slušalki. Potem je router spet izgubil povezavo.
- 3 dni kasneje se je routerju uspelo povezati, ponovno za 15 minut. Takrat sem sprobal televizijo. Vsakič ko sem premaknil kanal, je na enkranu izpisal neko napako, in si moral potem pritisnit "OK" da si lahko spet premaknil kanal. Kmalu po tem je router spet izgubil povezavo.
- Odziv strokovne pomoči je nesprejemljiv. V petek popoldne zaključijo, torej če se ti v petek pokvari karkoli, potem imaš najprej šanso naslednji ponedeljek, v resnici pa še kakšen teden več. (tisti na telefonski številki so tam 24/7, ampak tisti ki dejansko lahko kej pomagajo so pa samo med tednom)
In potem sem zaključil to nesrečo:
- Prvi ponedeljek sem poklical, da naj nujno pridejo uštimat internet, ker ne deluje.
- Drugi ponedeljek kličem ponovno, prijazna gospa je rekla da ne vejo kdaj bodo, mogoče že ta teden, mogoče čez 3.
- Po drugem ponedeljku v sredo sem šel osebno tja, nesel opremo in podpisal odjavnico.
- Tretji ponedeljek kliče serviser, kdaj imam čas da pride izmerit signal. Sem rekel da nismo več naročniki...
Pa še kako nazaj spravit v prvotno delujoče stanje (PSTN):
- najprej odjavit na T2
- ponovno prijavit na telekom
- Čakat 3 tedne da pri telekomu ponovno priključijo
Kaj sem pridobil
- živčnega,
- 15 tisoč tolarjev višji račun pri mobitelu,
- 1 mesec če ne dlje brez telefona
- treba plačat 9600 sit pri telekomu za ponovno vključitev PSTN (kar bom posredoval naprej T2)
Torej, resno premislite če želite it na T2. Enim sicer vredu dela, ampak je to loterija. Če nimaš te sreče, dobiš honorarno službo klicanja po klicnih centrih operaterjev.
Sredi oktobra sem izpolnil pogodbo, čez 14 dni so klicali da potrdijo, in res, en mesec od podpisa sem dobil T2. Potem pa se je začelo:
- Telefon so odklopili brez predhodnega obvestila
- Prišel je tehnik z opremo, jo inštaliral, ampak se router ni mogel povezati, je skomignil z rameni in rekel "bo že enkrat", in šel.
- Naslednji dan se je routerju uspelo povezati za 15 minut, toliko da je telefon (tisti ki so ga dali od T2) naložil nov firmware. Poklical sem podporo preko telefona, bilo je težko govoriti ker sem samega sebe slišal v slušalki. Potem je router spet izgubil povezavo.
- 3 dni kasneje se je routerju uspelo povezati, ponovno za 15 minut. Takrat sem sprobal televizijo. Vsakič ko sem premaknil kanal, je na enkranu izpisal neko napako, in si moral potem pritisnit "OK" da si lahko spet premaknil kanal. Kmalu po tem je router spet izgubil povezavo.
- Odziv strokovne pomoči je nesprejemljiv. V petek popoldne zaključijo, torej če se ti v petek pokvari karkoli, potem imaš najprej šanso naslednji ponedeljek, v resnici pa še kakšen teden več. (tisti na telefonski številki so tam 24/7, ampak tisti ki dejansko lahko kej pomagajo so pa samo med tednom)
In potem sem zaključil to nesrečo:
- Prvi ponedeljek sem poklical, da naj nujno pridejo uštimat internet, ker ne deluje.
- Drugi ponedeljek kličem ponovno, prijazna gospa je rekla da ne vejo kdaj bodo, mogoče že ta teden, mogoče čez 3.
- Po drugem ponedeljku v sredo sem šel osebno tja, nesel opremo in podpisal odjavnico.
- Tretji ponedeljek kliče serviser, kdaj imam čas da pride izmerit signal. Sem rekel da nismo več naročniki...
Pa še kako nazaj spravit v prvotno delujoče stanje (PSTN):
- najprej odjavit na T2
- ponovno prijavit na telekom
- Čakat 3 tedne da pri telekomu ponovno priključijo
Kaj sem pridobil
- živčnega,
- 15 tisoč tolarjev višji račun pri mobitelu,
- 1 mesec če ne dlje brez telefona
- treba plačat 9600 sit pri telekomu za ponovno vključitev PSTN (kar bom posredoval naprej T2)
Torej, resno premislite če želite it na T2. Enim sicer vredu dela, ampak je to loterija. Če nimaš te sreče, dobiš honorarno službo klicanja po klicnih centrih operaterjev.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 4. Dec 2006 ob 16:39
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+VoIP+TV
- Kraj: Ljubljana
Hvala komar.
Nisem mislil kot provokacijo, samo želim posredovat mojo izkušnjo.
Kot router smatram tisto napravo na kateri piše gor T2, ima 1 telefonski vtikač, 4xEthernet pa še nek "console"... ima pa vgrajen switch, je res.
Torej kot je serviser montiral, iz telefonske vtičnice gre kabel v ta modem-switch, potem gre pa naprej na računalnik, telefon, televizijo (kabel za tv Amilo škatlico gre v 4. vtikač).
Se opravičujem če je sporočilo koga vznemirilo, želim si da bi bila moja zgodba lepša.
Sicer pa sem priklopljen preko Ljubljanskega kabla in Arnesa, 2/512.
Nisem mislil kot provokacijo, samo želim posredovat mojo izkušnjo.
Kot router smatram tisto napravo na kateri piše gor T2, ima 1 telefonski vtikač, 4xEthernet pa še nek "console"... ima pa vgrajen switch, je res.
Torej kot je serviser montiral, iz telefonske vtičnice gre kabel v ta modem-switch, potem gre pa naprej na računalnik, telefon, televizijo (kabel za tv Amilo škatlico gre v 4. vtikač).
Se opravičujem če je sporočilo koga vznemirilo, želim si da bi bila moja zgodba lepša.
Sicer pa sem priklopljen preko Ljubljanskega kabla in Arnesa, 2/512.
Škoda, ker nisi prej naletel na tale forum... najverjetneje bi se zgodba drugače razpletla, tako pa... jamrati po toči je prepozno.
T-2 ima precej dela s Telekomom (in tudi sam s sabo) in se ne more posvetiti vsakemu uporabniku s problemom v istem trenutku, ko je bila napaka tudi prijavljena.
Možno je, da je bila pri tebi kriva interna inštalacija... ADSL še nekako dela, VDSL pa ne, če interna inštalacija ni brezhibna.
T-2 ima precej dela s Telekomom (in tudi sam s sabo) in se ne more posvetiti vsakemu uporabniku s problemom v istem trenutku, ko je bila napaka tudi prijavljena.
Možno je, da je bila pri tebi kriva interna inštalacija... ADSL še nekako dela, VDSL pa ne, če interna inštalacija ni brezhibna.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! 

+Colibri a si slučajno dobil povrnjene stroške? Jaz sem v isti situaciji, s tem, da sem jim s povratnico poslal vse račune, ki sem jih imel s to avanturo, nakar mi po 1 mesecu pošljejo, "naj jim pošljem račune", po še enem mescecu pa: "prejeli smo vašo reklamacijo računa za november..." Očitno nekdo ne zna brati. Ko jih pokličem po telefonu, se pa čudijo s čim sem sploh imel stroške? Mislim, da si te stroške lahko za klobuk zataknem...
AFAIK:
Načeloma je tako, da povrnitev v prvotno stanje plača T-2 le v primeru, da storitev pri stranki iz takega ali drugačnega razloga ni mogoča. To pa mora ugotoviti terenec od T-2. Če stranka prej že sama zaradi kakršnegakoli razloga prekliče pogodbo in gre nazaj v prvotno stanje, sama nosi stroške, saj ni bilo ugotovljeno kje točno je napaka.
Načeloma je tako, da povrnitev v prvotno stanje plača T-2 le v primeru, da storitev pri stranki iz takega ali drugačnega razloga ni mogoča. To pa mora ugotoviti terenec od T-2. Če stranka prej že sama zaradi kakršnegakoli razloga prekliče pogodbo in gre nazaj v prvotno stanje, sama nosi stroške, saj ni bilo ugotovljeno kje točno je napaka.
Vsekakor, meni so po več kot pol leta naposled ugotovili, da me ne morejo priključiti, kljub temu, da je bila narejena poizvedba na Telekom, T-2 jevec je prišel in ni mogel narediti nič, nato pa so mi končno sprocesirali odgovor, da naj grem nazaj na Telekom in da mi bodo povrnili stroške ob predložitvi računov...Larifari



