Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Pozdravljeni,
sem pišem, ker se mi zdi skoraj neverjetno, da T-2 ne more rešiti naših težav, ter da vprašam, če ima morda kdo kakšno idejo, kaj še narediti.
Starša sta naročnika T-2 mobilne telefonije in sta pred dnevi odšla na Hrvaško, kot že velikokrat prej in niti najmanj nista pričakovala kakršnihkoli težav z mobilno telefonijo oz. roamingom. Tokrat pa se nobenemu od njiju telefon ni hotel povezati v nobeno hrvaško omrežje. Seveda smo poskusili vse standardne ukrepe: preklop na roaming 1 in reset (poskusili smo tudi roaming 2, a pravilno naj bi bilo roaming 1), airplane mode on/off, reset telefona, ročna izbira omrežja (pri vseh piše prepovedano), samodejna izbira omrežja, sprememba prednostnega načina v 2G/3G.
Seveda sem klical in pisal na T-2. A vedno sem dobil nek generičen copy/paste odgovor, da jim je žal, da imamo težave in da naj poskusimo (vstavi eno ali več od zgoraj naštetega) in da če bodo še vedno težave, da naj ponovno kličemo / pišemo. Izmenjanih je bilo 16 e-mail sporočil, kjer jaz vseskozi ponavljam, da nič od predlaganega ne deluje in vsakič dobim odgovor od drugega zaposlenega (!), spet nek generični odgovor, da naj spet poskusimo to in ono. No potem je odgovorila ista oseba kot pri prvem odgovoru in ne boste verjeli, isti copy/paste odgovor kot prvič.
Po 2 dneh je staršema prekipelo in sta se odpravila iz Hrvaške v poslovalnico T-2 v Koper. V Sloveniji jima deluje vse normalno. V T-2 poslovalnici Koper so jima zamenjali SIM kartici in preverili nastavitve na telefonih. Potem sta odšla nazaj na Hrvaško. Rezultat je, da mami sedaj dela, očetu še vedno ne. Pri vseh omrežjih piše prepovedano. Za informacijo naj napišem, da je z istim telefonom v preteklosti že bil na Hrvaškem in je takrat vse delovalo OK. Seveda kličem in si dopisujem s T-2 še naprej, a še vedno samo enaki generični odgovori v nedogled, imam občutek, da se sploh ni nihče poglobil v dejanski problem, ampak gre samo za to, da te odpravijo.
Oče je že 4 dni nedosegljiv na Hrvaškem. Naj povem, da sta se že odločila za menjavo operaterja, ker to, da v 4 dneh ni mogoče ugotoviti in odpraviti težave, res ni sprejemljivo, pa vendar me zanima, kaj še lahko naredimo oziroma zakaj T-2 v tolikem času ne more ugotoviti, v čem je težava.
Hvala za mnenja in lp.
sem pišem, ker se mi zdi skoraj neverjetno, da T-2 ne more rešiti naših težav, ter da vprašam, če ima morda kdo kakšno idejo, kaj še narediti.
Starša sta naročnika T-2 mobilne telefonije in sta pred dnevi odšla na Hrvaško, kot že velikokrat prej in niti najmanj nista pričakovala kakršnihkoli težav z mobilno telefonijo oz. roamingom. Tokrat pa se nobenemu od njiju telefon ni hotel povezati v nobeno hrvaško omrežje. Seveda smo poskusili vse standardne ukrepe: preklop na roaming 1 in reset (poskusili smo tudi roaming 2, a pravilno naj bi bilo roaming 1), airplane mode on/off, reset telefona, ročna izbira omrežja (pri vseh piše prepovedano), samodejna izbira omrežja, sprememba prednostnega načina v 2G/3G.
Seveda sem klical in pisal na T-2. A vedno sem dobil nek generičen copy/paste odgovor, da jim je žal, da imamo težave in da naj poskusimo (vstavi eno ali več od zgoraj naštetega) in da če bodo še vedno težave, da naj ponovno kličemo / pišemo. Izmenjanih je bilo 16 e-mail sporočil, kjer jaz vseskozi ponavljam, da nič od predlaganega ne deluje in vsakič dobim odgovor od drugega zaposlenega (!), spet nek generični odgovor, da naj spet poskusimo to in ono. No potem je odgovorila ista oseba kot pri prvem odgovoru in ne boste verjeli, isti copy/paste odgovor kot prvič.
Po 2 dneh je staršema prekipelo in sta se odpravila iz Hrvaške v poslovalnico T-2 v Koper. V Sloveniji jima deluje vse normalno. V T-2 poslovalnici Koper so jima zamenjali SIM kartici in preverili nastavitve na telefonih. Potem sta odšla nazaj na Hrvaško. Rezultat je, da mami sedaj dela, očetu še vedno ne. Pri vseh omrežjih piše prepovedano. Za informacijo naj napišem, da je z istim telefonom v preteklosti že bil na Hrvaškem in je takrat vse delovalo OK. Seveda kličem in si dopisujem s T-2 še naprej, a še vedno samo enaki generični odgovori v nedogled, imam občutek, da se sploh ni nihče poglobil v dejanski problem, ampak gre samo za to, da te odpravijo.
Oče je že 4 dni nedosegljiv na Hrvaškem. Naj povem, da sta se že odločila za menjavo operaterja, ker to, da v 4 dneh ni mogoče ugotoviti in odpraviti težave, res ni sprejemljivo, pa vendar me zanima, kaj še lahko naredimo oziroma zakaj T-2 v tolikem času ne more ugotoviti, v čem je težava.
Hvala za mnenja in lp.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Edino kar vem s tega je da iz tujine ne dobimo "feedbacka" glede javljenih napak dlje časa. Četudi se napaka takoj javi na mednarodnega partnerja traja precej časa, da se zadeva preveri in velikokrat potem se dobi samo feed back "preverjeno", "urejeno".
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3496
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Torej še vedno niso gostovanja urejena. No meni je za čuda 14 dni na dveh cifrah delovalo b.p. na Hrvaškem, sem pa seveda pred mejo dal na avtomatsko iskanje omrežja... Sam to je pa čista caplarija s strani T-2, da to ni urejeno, pa še vega preden jo je tuš mobil kupil je delala b.p., tukaj pa čista caplarija po kolikih letih delovanja že ?!...
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 648
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Pazi, da ne bodo na koncu tudi tebe obtožili zaradi nepravilne uporabe. Mene so in to za SIM, ki je bila samo v telefonu, telefon pa že 3 mesece ugasnjen.
-
- Model
- Prispevkov: 324
- Pridružen: 12. Maj 2006 ob 12:32
- T-2: Še nimam
- Paket: FTTH GPON NEO C
- Kraj: Škofja Loka
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Če smem uporabiti tole temo - težave z gostovanjme tudi na Irskem. Telefon se poveže
V omrežje Vodafone IE, kličem lahko, podatki pa no go. Roaming1, roaming2, restart telefona,
Izbira samo 3G/2G opcije, nič od tega ne reši težav.
Podatkovno (LTE) gostovanje v Avstriji, Italiji, na Hrvaškem bp.
V omrežje Vodafone IE, kličem lahko, podatki pa no go. Roaming1, roaming2, restart telefona,
Izbira samo 3G/2G opcije, nič od tega ne reši težav.
Podatkovno (LTE) gostovanje v Avstriji, Italiji, na Hrvaškem bp.
-
- Novinec
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 23. Maj 2017 ob 13:35
- T-2: Že imam
- Paket: oranžni diamant
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Na pagu deluje vse ok.Podatki 4g,t2tgo brez problema,operater a1hrt,zaenkrat vse ok
- Mark
- T-2jevec
- Prispevkov: 3148
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
V zadnjem obdobju se je uredilo precej stvari, sploh v sosednjih državah, osebno testiral Hrvaško in Avstrijo pred kratkim in prenos podatkov deluje s primerno hitrostjo na 4G Meni je delovalo v vsakem primeru, tudi, če sem imel v SLO nastavljeno na ročno izbiro omrežja. Ko sem izgubil signal, sem dal zopet na ročno nekega HRV operaterja in je delovalo b.p. dalje. Če pa je avtomatsko, pa tak niti ne zaznaš, da bi bil kakšen problem.
Če ima morda kdo kakšno zelo staro serijo sim priporočam menjavo, tam so bile občasno težave, da je vrglo na roaming 2 in si moral prestaviti nazaj na 1, da je spet delovalo. Na novih pa lahko forsiraš roaming 1 tako, da še enkrat potrdiš že označen roaming 1.
Če ima morda kdo kakšno zelo staro serijo sim priporočam menjavo, tam so bile občasno težave, da je vrglo na roaming 2 in si moral prestaviti nazaj na 1, da je spet delovalo. Na novih pa lahko forsiraš roaming 1 tako, da še enkrat potrdiš že označen roaming 1.
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Kaj pomeni zelo stara SIMka? Moja ima 3 leta, pa do sedaj nisem nikoli imel nobenih težav v tujini.
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Zakaj ima T2 sploh to da imaš na izbiro roaming 1 in 2 in pa da moraš vpisovat dostopne točke pri drugih operaterjih pa tega nič ni in vse deluje tako kot je treba? Res bi morali uredit bolj mobilno telefonijo pa 4G vzpostavit tudi.
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Jaz pa vas ne razumem, zakaj ne zamenjate operaterja?
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
4G mi normalno deluje doma kot v tujini (AUT, HR, GR, IT)
Re: Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Oprosti, ampak si nesposoben. Jaz bi mobilno številko v paketu OD porinil staršem, sorodniku, prijatelju, ali komu drugemu, ki ne hodi v tujino. Ta bi ti plačeval, ne vem 7 do 10 eur na mesec, ti pa si vzameš mobilno pri drugem operaterju. Ni problema.