Kje so opomini?
-
- Začetnik
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 8. Avg 2006 ob 12:48
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Kje so opomini?
Zivjo!
Pri nas se nekaj cudnega dogaja, ali pa samo nimajo poslihtane evidence okol placanih in neplacanih racunih?
Vedno placam racun preko klik-a. Veckrat zamudim rok placila (pac studentka z vedno prazno denarnico) in do sedaj NIKOLI nisem prejela opomina?
Pred kratkim sem pospravlala sobo in cudezno nasla neplacano poloznico za mesec september (rok placila 15.oktober)? Preverila arhiv na kliku in res nisem placala tisti mesec poloznice. Nikol nobenga opomina ne dobim in zdej samo se cakam da mi pridejo rubit po stanovanju.
Klicem na t2 helpdesk in punca pojma nima o tem in mi sploh ne zna pomagat. Niti to ne ve na koga naj se obrnem ali kam naj pisem!!! Pojma ni imela.
Ima kdo kaksen predlog?
Pri nas se nekaj cudnega dogaja, ali pa samo nimajo poslihtane evidence okol placanih in neplacanih racunih?
Vedno placam racun preko klik-a. Veckrat zamudim rok placila (pac studentka z vedno prazno denarnico) in do sedaj NIKOLI nisem prejela opomina?
Pred kratkim sem pospravlala sobo in cudezno nasla neplacano poloznico za mesec september (rok placila 15.oktober)? Preverila arhiv na kliku in res nisem placala tisti mesec poloznice. Nikol nobenga opomina ne dobim in zdej samo se cakam da mi pridejo rubit po stanovanju.
Klicem na t2 helpdesk in punca pojma nima o tem in mi sploh ne zna pomagat. Niti to ne ve na koga naj se obrnem ali kam naj pisem!!! Pojma ni imela.
Ima kdo kaksen predlog?
Lana aka BabyLove
http://www.fu-student.com
http://www.fu-student.com
-
- Začetnik
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 8. Avg 2006 ob 12:48
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Zivjo!
Ja sej sm klicala??
In na helpdesku mi je ena zenska dvignila, k ni mela pojma o pojmu. Sploh pa ne o poloznicah in racunih in opominih, pa ni mela vpogelda v to a smo ze placal al ne, in kolk smo se dolzni in nic.....
Ja sej sm klicala??
In na helpdesku mi je ena zenska dvignila, k ni mela pojma o pojmu. Sploh pa ne o poloznicah in racunih in opominih, pa ni mela vpogelda v to a smo ze placal al ne, in kolk smo se dolzni in nic.....
Lana aka BabyLove
http://www.fu-student.com
http://www.fu-student.com
Pa dopis napiši.
Zagotovo bo prišel do pravih "oči"
Sicer pa se strinjam, da bi IT firma morala poslovati bolj v duhu dejavnosti.... lahko bi imeli recimo mail.box.... v stilu "racunovodstvo@t-2.net" ali pa "reklamacije@t-2.net" itd...
Neprimerno bolj učinkovito, kot pa prekladanje papirjev in vztrajanje na pošiljanju faxov.
Elektronski dokumenti so že lep čas pravno veljavni in enakovredni papirnatim, zato je takšno konzervativno vztrajanje na komunikacijskem mediju prejšnjega stoletja milorečeno smešno.
Skratka: sodobna organizacija in sodoben odnos do strank (bojda se temu moderno reče: CRM ) je vsekakor konkurenčna prednost, če imaš več ponudnikov istih storitev.
Dokler pa je T-2 edini, pač lahko deluje kot -hm- deluje, ker zaradi tega ne bo izgubil veliko strank (najbrž celo nobene), vsekakor pa je takšna nedosegljivost vsaj za moje pojme nesprejemljiva.
Tko.
Zdaj pa naj to upoštevajo ali pa ne.
Zagotovo bo prišel do pravih "oči"
Sicer pa se strinjam, da bi IT firma morala poslovati bolj v duhu dejavnosti.... lahko bi imeli recimo mail.box.... v stilu "racunovodstvo@t-2.net" ali pa "reklamacije@t-2.net" itd...
Neprimerno bolj učinkovito, kot pa prekladanje papirjev in vztrajanje na pošiljanju faxov.
Elektronski dokumenti so že lep čas pravno veljavni in enakovredni papirnatim, zato je takšno konzervativno vztrajanje na komunikacijskem mediju prejšnjega stoletja milorečeno smešno.
Skratka: sodobna organizacija in sodoben odnos do strank (bojda se temu moderno reče: CRM ) je vsekakor konkurenčna prednost, če imaš več ponudnikov istih storitev.
Dokler pa je T-2 edini, pač lahko deluje kot -hm- deluje, ker zaradi tega ne bo izgubil veliko strank (najbrž celo nobene), vsekakor pa je takšna nedosegljivost vsaj za moje pojme nesprejemljiva.
Tko.
Zdaj pa naj to upoštevajo ali pa ne.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1505
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Bine:
Eno malenkost si pozabil pri elektronskih dokumentih - preverjanje pristnosti. Ko je tehnično izvedeno tako na strani odjemalca kot pa strani ponudnika je elektronski dokument enakovreden "klasičnem" dokumentu z lastoročnim podpisom.
Osebno sem pristaš e-rešitev in kjer se le da jih s pridom uporabljam. Pustimo sedaj ob strani, da imam N certifikatov namesto le enega
Eno malenkost si pozabil pri elektronskih dokumentih - preverjanje pristnosti. Ko je tehnično izvedeno tako na strani odjemalca kot pa strani ponudnika je elektronski dokument enakovreden "klasičnem" dokumentu z lastoročnim podpisom.
Osebno sem pristaš e-rešitev in kjer se le da jih s pridom uporabljam. Pustimo sedaj ob strani, da imam N certifikatov namesto le enega