Po 3 tednih še vedno nič. Spet sem klical na helpdesk in vprašal kdaj pride monter in spet dobil odgovor, da me bojo poklical. Problem pa je v tem, da sem dal fotrovo številko mobitela v pogodbo kot kontakt. In ker ma on eno govno od mobitela, ga ma zelo malkrat prižganega. No in seveda se bojim, da so me že poskusil kontakterat vendar neuspešno in bom zdej spet moral čakat nadaljnih par tednov pa še to ne vem, če me bojo sploh lahko dobil.
Zdej pa:
1. Ali je kakšen način, da spremenim to kontaktno številko v domači telefon?
2. Frend iz istega "mesta" je poslal pogodbo še kasneje kot jaz (novembra), od centrale je odaljen še dalj kot jaz in naročil je 20/1 + telefon + televizija. Vse je dobil prejšnji teden.

What's going on?!?!?
Prosim vas, predlagajte kaj naj še naredim?... saj sem že čisto obupan (predvsem zaradi tiste 2. točke, ker očitno delam jaz nekaj narobe).
