Zadeve so se pa začele komplicirati 2 dni nazaj... za 30 minut mi je prekinilo povezavo s siolom, a se je na koncu vse pobralo in delalo.
Napaka je bila klasična: error 678, could not connect to remote computer.
Resno je pa zaškrtalo včeraj:okoli 6 ure mi je zopet prekinilo povezavo in se ni pobralo več do danes. Napaka je bila ista kot včeraj.
Najprej sem resetiral modem (izklop štroma za 30 sec). Ko se je ADSL pobiral, so vse lučke gorele; ADSL, 1mbit, vse. Tudi na switchu je vse gorelo, obe povezavi, za rač. spodaj in rač. zgoraj. Nato sem direktno povezal sebe in adsl, še vedno ista napaka. Nato sem direktno povezal spodni računalnik in adsl, ista napaka. Torej omrežna kartica ni kriva. Tudi ni kriv ADSL, ker vse lučke gorijo. Ni mi preostalo drugega, kot da začnem klicariti okol.
Klical sem na T-2 kjer sem prijaznega študenta povprašal, ako je možno, da so na siolu dobili prošnjo za razvezo in v trenutku ukinili meni povezavo. Ni mi znal odgovoriti. Nato sem klical na SIOL, kjer so mi svetovali vse možno, od resetiranja modema naprej. Nič ni delalo. Povprašal sem tudi, če je z mojim uporabniškim računom vse v redu. Naj bi bilo. Nisem pa seveda omenjal, da sem se naročil na t-2
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zato me zanima, ALI JE MOŽNO, da so na siolu prejeli pogodbo in v trenutku prekinili meni povezavo? AMPAK, zakaj mi potem na ADSL škatli še vedno gorijo vse lučke? zakaj je operater na siolu rekel, da je z uporabniškim imenom vse v redu?