Oddaja telegrama
Oddaja telegrama
Danes sem po telefonu hotela oddati sožalni telegram na št.: 080/1410. Žal mi ga niso sprejeli, ker T-2 (pa tudi moj drugi operater Simobil) z njimi ni sklenil pogodbe.
Ali lahko to v bližnji bodočnosti pričakujemo?
Ali lahko to v bližnji bodočnosti pričakujemo?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Če T-2 odgovarja, da se bo poštimalo, upajoč kmalu, tega sploh ni potrebno navajati, saj je odgovor na večino vprašanj v zvezi z odsotnostjo nekaterih storitev, vselej enak in ljudje smo se kar navadili apatičnih replik v marsikateri temi.
Ljudje bodo počasi tudi doumeli, da t.i. lowcost storitve niso hkrati tudi enako kakovostne, uporabne in še kaj, kot pri konkurenci. Zakaj niso, ste krivi sami - ponudniki v prvi vrsti in nenazadnje uporabniki, ki se sami odločajo za ponudnika.
V konkretnem primeru si upate povedati, kdo zavlačuje - vaš podpis pogodbe, Poštin ali se čaka le na opremo za tehnično izvedbo? Če ste sprejeli odločitev, da do nadaljnega to ni prioriteta in da naj ne računamo sploh na željeno storitev, tudi to pogumno povejte. Enako vprašanje velja tudi za komercialne številke, ki bi jih med drugim marsikdaj želeli uporabljati tudi poslovni uporabniki.
Uporabnici - avtorici teme bi svetoval uporabo Mobitela, ki omogoča enostavno plačevanje storitev prek mobilnega telefona (Moneta), med drugim tudi ažurno plačilo storitev Pošte prek spletnih strani, ki jih pri plačilu z Moneto izvedejo prav tako ažurno.
Ljudje bodo počasi tudi doumeli, da t.i. lowcost storitve niso hkrati tudi enako kakovostne, uporabne in še kaj, kot pri konkurenci. Zakaj niso, ste krivi sami - ponudniki v prvi vrsti in nenazadnje uporabniki, ki se sami odločajo za ponudnika.
V konkretnem primeru si upate povedati, kdo zavlačuje - vaš podpis pogodbe, Poštin ali se čaka le na opremo za tehnično izvedbo? Če ste sprejeli odločitev, da do nadaljnega to ni prioriteta in da naj ne računamo sploh na željeno storitev, tudi to pogumno povejte. Enako vprašanje velja tudi za komercialne številke, ki bi jih med drugim marsikdaj želeli uporabljati tudi poslovni uporabniki.
Uporabnici - avtorici teme bi svetoval uporabo Mobitela, ki omogoča enostavno plačevanje storitev prek mobilnega telefona (Moneta), med drugim tudi ažurno plačilo storitev Pošte prek spletnih strani, ki jih pri plačilu z Moneto izvedejo prav tako ažurno.
- mirkotra
- Uporabnik
- Prispevkov: 46
- Pridružen: 26. Jun 2006 ob 17:56
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Žiri
Re: Oddaja telegrama
Če si že tole vtipkala na forum, bi pa lahko tudi telegram naročila na internetu. http://telegrami.posta.si/Alha napisal/-a:Danes sem po telefonu hotela oddati sožalni telegram na št.: 080/1410. Žal mi ga niso sprejeli, ker T-2 (pa tudi moj drugi operater Simobil) z njimi ni sklenil pogodbe.
Ali lahko to v bližnji bodočnosti pričakujemo?