Telefonija na T-2 dela 100%. Če imajo tuji operaterji težave s tem, da smo (nov) operater v Sloveniji je to pač njihov problem in ga lahko rešijo le oni.borut napisal/-a:Tko k berem, imam občutek, da bi mogli poleg cenika za telefonijo dodat oznako BETA, ker to ne dela še 100%.
Jest si ne predstavljam kaj si ljudje po svetu mislijo o nas, ko nam pa telefon crkava...
Zadeva je zlahka rešljiva. Princip prijave napake je, da napako prijavi klicoči, saj le njegov operater, kamor je priklopljen, ve, kam usmerja promet. Ta klic ne pride do nas, zato ne moremo preveriti, zakaj klic ni uspešen. V Avstraliji, Kanadi in drugje po svetu je nekaj tisoč operaterjev in vsak pošilja promet po svoji izbiri. Najverjetneje usmerjajo promet na nekega operaterja, ki ne dostavlja klicev povsod, pri nas je možno da usmerja na Amis, Perftech ali pa na kakega "črnega" terminatorja. Poleg tega je verjetno vmes vsaj en tranzitni center. Numeracija našega omrežja je veljavna slovenska numeracija in je objavljena v ITU-T : http://www.itu.int/ITU-T/inr/nnp/index.html, kjer se ti podatki nahajajo.
Torej:
Vaši sorodniki naj pokličejo njihov Customer Care Center, po domače njihov "116" in prijavijo, da ne morejo klicati na omenjeno št. Vsak operater skrbi, da se klici realizirajo, zato tako napako preveri in odpravi, najpogosteje z izbiro drugega operaterja. Te vrste napak smo do sedaj uspešno z lahkoto odpravili na zgoraj opisani način.
Pri prenesenih št. pa je tako:
Vse dohodne klice iz tujine, Telekom obravnava po metodi All Call Query. To pomeni, da se vsak klic iz tujine preveri v bazi podatkov o prenesenih številkah in v primeru, da je klicana številka prenesena, jo tudi pravilno usmeri (oz. tranzitira) v omrežje, kamor je številka prenesena. Iz tega sledi, da prenesene številke ne morejo biti nedosegljive, v kolikor je bil klic usmerjen preko Telekomovega omrežja. Torej je treba preveritu v bazi podatkov, če je vse v redu.