Žal nekateri še kar naprej nasedajo na to prozorno foro nacionalparadajzarskega operaterja.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Produc napisal/-a:Za vse ki ne veste, kako Telekom preverja linijo:
Pride serviser,pokliče centralo,dotični preveže t-2 linijo na siolovo ADSL linijo,serviser na domu priklopi modem,če se modem postavi mu dotični operater v centrali ,oziroma operativnem centru pove hitrost s katero lahko linija obratuje.V mojem primeru je linija dosegala takšno hitrost, da bi lahko uporabljal dve televiziji.
Vsem t-2 ljubiteljem pa se opravičujem,če sem koga užalil.Moj namen je bil le opozoriti bodoče uporabnike interneta,da ni vse zlato kar se sveti!
Men adsl dela, VDSL pa ne...Fry napisal/-a:Če namreč nekje ADSL dela, bi tudi VDSL moral delovati (tu sedaj sploh ni govora o tem kako dobro)...
Že tu je težava. Zapisano to ni nikjer! Kaj pa govorijo tehniki TS je ne boš verjel za T-2 večinoma v popolnem nasprotju z resničnim stanjem.Fry napisal/-a:2) naslednji dan tehnik Telekoma ugotovi, da njihov ADSL na isti liniji deluje
Ne grdo, neresnično.a) Telekom je medtem popravil linijo in ugotovil da dela ADSL. Zelo grdo od njih, da tega niso povedali T-2
Če tehnik ugotovi napako na centrali, gre takoj tja pogledat in se niti ne prijavlja na TS. Prijavlja se le, kadar se ugotovi napaka na liniji, ki je med uporabnikom in centralo., ampak kakorkoli linija je naslednji dan delovala. Pri tem je Telekom pozabi priklopiti nazaj T-2 aparature. Zelo grdo od njih!.
Ampak, kako za vraga tehnik T-2 tega ni opazil? Sam si napisal, da imate možnost ugotavljati napako do metra natančno. Le kako potem ni ugotovil, da je napaka na recimo prvih 10 m kabla (torej v centrali). Očitno ni preveril ničesar, temveč le uzvišeno ugotovil "spet ta Telekom ni napravil ničesar" Torej T-2 le ni korektno opravil svojega dela.
b) napake sploh ni bilo na telekomovih linijah, temveč je bila linija v centrali odklopljena med napravami T-2 in Telekomom. Torej recimo tistih prvih 10 m. Velja isto kot prej. Tehnik ni korektno opravil svojega dela, ker bi z vašimi meritvami moral ugotoviti da je napaka na prvih 10 m kabla.
O pa še kako! Iz lastnih izkušenj!c)) telekom se je zlagal ko je rekel da ADSL deluje, potem pa na skrivaj čez 14-17 dni popravil linijo. Verjetno v to varijanto tudi sam ne verjameš
Spet pravljice. Tehniki imajo VSAKIČ s seboj napravo, ki zelo natančno izmeri, kje je napaka. Vse napake mora TS podati pisno in ta dokument gre v roke tehniku. Nesmiselno bi bilo spraševati stranko. Vse ostalo je zlonamerno nabijanje.d) tehnik T-2, ki je preverjal prvi dan in tehnik, ki je ponovno preverjal čez nekaj dni delovanje ni ista oseba. Ker eden za drugega nista vedela kaj je bilo storjeno, je slednji takoj zvali krivdo na Telekom. Le kaj bi bilo drugega kot Telekom. Naprave v centrali delujeo, modem pa ne zazna ničesar.
Pri tem najbrž sploh ni poslušal uporabnika, ki je najbrž rekel: "ampak telekomovci so probali z ADSL, pa so rekli da dela". Najbrž je uzvišeno zamahnil z roko: "telekom pač ...." Če bi jaz bil pri uporabniku in bi mi rekel da ADSL dela, bi mi sigurno alarm v glavi povedal, da pa je le vendar nekaj narobe.
Jaz govorim o stavku, kjer zatrjuješ, da VDSL dela povsod, kjer je ADSL... ne drži!Fry napisal/-a:A govorimo o kokretnem uporabniku, ali o imaginarnih zadevah?
Ali tehnik lahko s tako napravo ugotovi mesto napaka na liniji tudi s strani centrale? Se pravi, ne da bi prišel k stranki ampak lahko linijo preveri v centrali?mitja_i napisal/-a:...Tehniki imajo VSAKIČ s seboj napravo, ki zelo natančno izmeri, kje je napaka. Vse napake mora TS podati pisno in ta dokument gre v roke tehniku. .....