cca. slaba 2 meseca nazaj crkne internet, utripa lučka link, kličem na tehnično pomoč in prijavim napako. Bil je petek okoli poldneva, uslužbenec na TP mi obljubi, da se bo serviser oglasil v ponedeljek oz. najkasneje v torek. Pride torek, serviserja ni. Pokličem na TP in povprašam kaj je na stvari. Obljubijo mi, da jutri pa zagotovo pride, ker vidi, da je bil nov modem že izdan iz skladišča. Čakam. Mine sreda, mine četrtek, pride petek. Kličem spet TP. Spet isti izgovori. Obljubijo; zagotovo pride v ponedeljek. itd. V torek po 12 dneh LINK lučka sveti. Kul. Dela.
cca. 14 dni nazaj mi spet mežika LINK. Kličem TP. Ponovno mi reče, da serviser pride jutri al najkasnej pojutrišnjem. Ja valda si rečem. Povprašam še za prejšnjo prekinitev, pa mi rečejo, da je napaka bila na liniji in je telekom to odpravil. OK.... Glej ga zlomka po 2 dneh se modem poveže. Kul si rečem, presenetl so me. Dela dobr teden, k spet linija pade. Spet petek. Kličem TP, povem za problem in mi reče nazaj: ja sej to mate že prijavljeno. Vljudno razložim, da je do zjutraj internet delal in tista prijava pred tednom dni je bila urejena. TP: Aha, očitno se je sam od sebe nazaj povezal. OMG. Še dobro, da se zadeve "same" popravljajo. No, seveda mi obljubi, da pride serviser v ponedeljek ali najkasneje v torek... danes je sreda, seveda nikogar ni. Sprašujem se ali ima sploh smisel ponovno klicat. Itak vem kaj bom slišal; Serviser pride jutri al najkasnej pojutrišnjem.....
No ja, v zadnjih 50 dneh sm bil cca. 20 dni offline. Saj se neb sekiral, če neb bil net moja "služba". Tko pa veselo gonim UMTS in še bolj veselo plačujem račune, vmes pa razmišljam kako je firma lahko tako neorganizirana. Pri današnjih možnostih komunikacij in ... ah.
moji problemi...
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10