http://forum.t-2.net/ - edina težava je, da se ne znam prijavitiMalkec napisal/-a:Naj te uslišijo internetni bogovimadpanter napisal/-a:aja pa uradni forum bi tui bil fajn
T-2 domača stran (anketa)
-
NOD 32
- Navdušenec
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 1. Avg 2007 ob 09:28
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 + IPTV + IPTEL
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: T-2 domača stran (anketa)
Na T-2 sem spravil že 1250 uporabnikov 
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: T-2 domača stran (anketa)
Uradna stran je sicer zelo dobra, simple % logic
Manjka pa ji:
- uradni forum
- ažurirane informacije v realnem času (ali vsaj približno).
Torej ne samo obveščanje o planiranih izpadih, ampak tudi nenapovedane okvare in izpadi.
- kontaktne osebe (reševanje preko HD je običajno zamudno in dokaj neuspešno brez kakšnega "pospeška" NN).
Če že ne na "javnem "delu T-2, bi pa te informacije morale biti na servisnih straneh.
Zgolj dve telefonski številki in tri e-maili niso dovolj za pokrivanje vseh področij od prijave, preko plačil računov, pa prijav napak, pritožb do predlogov.
- na strani "Televizija" ob navedenem programu tudi informacije o trenutnem stanju: deluje ali ne, ima kodiran program, ki je zatemnjen, okvara, ......, težave na sprejemu, ....
Pri >150 programov je sigurno tudi nekaj nedelujočih iz takih ali drugačnih razlogov. Uporabnik pa ne ve zakaj in potem zasipava HD z vprašanji
Manjka pa ji:
- uradni forum
- ažurirane informacije v realnem času (ali vsaj približno).
Torej ne samo obveščanje o planiranih izpadih, ampak tudi nenapovedane okvare in izpadi.
- kontaktne osebe (reševanje preko HD je običajno zamudno in dokaj neuspešno brez kakšnega "pospeška" NN).
Če že ne na "javnem "delu T-2, bi pa te informacije morale biti na servisnih straneh.
Zgolj dve telefonski številki in tri e-maili niso dovolj za pokrivanje vseh področij od prijave, preko plačil računov, pa prijav napak, pritožb do predlogov.
- na strani "Televizija" ob navedenem programu tudi informacije o trenutnem stanju: deluje ali ne, ima kodiran program, ki je zatemnjen, okvara, ......, težave na sprejemu, ....
Pri >150 programov je sigurno tudi nekaj nedelujočih iz takih ali drugačnih razlogov. Uporabnik pa ne ve zakaj in potem zasipava HD z vprašanji