
Kar se pa nadgradnje tiče si eden redkih ko mu slabše dela, jih je veliko ko jim dela veliko bolje.

To seveda praviš ti, ker si zaposlen na T-2, zato tvoj glas ne štejeslow_slow napisal/-a: Kar se pa nadgradnje tiče si eden redkih ko mu slabše dela, jih je veliko ko jim dela veliko bolje.

 
 
Nobenih težav z Amino daljincem... tako za upravljanje TV-ja kot Amina... že 5 let (3,5 leta na Siolu in 1,5 leta na T-2ju).Bine napisal/-a:Tvoj(i) mesec(i) ima(jo) pa veliko tednov
No, zdaj pa čakam, da se še javita dva, ki NISTA povezana s T-2 in bosta zatrdila, da Amino 110 in daljinc delujeta brezhibno
Do takrat pa je 2:0 za naju


 Dober mesec je v pogovornem jeziku več kot mesec ... recimo 6, 7 tednov. Ne mi zdaj dlakocepit. A bo Ok, če rečem, da je TV star mesec in pol?
  Dober mesec je v pogovornem jeziku več kot mesec ... recimo 6, 7 tednov. Ne mi zdaj dlakocepit. A bo Ok, če rečem, da je TV star mesec in pol? Kajti to zamenjavo sem naredil (07.01.08).
  Kajti to zamenjavo sem naredil (07.01.08).
In sodnik je odpisal konec tekme.slow_slow napisal/-a:2:1 T-2 pritiska lol




Dokaži!Bine napisal/-a:Pripis: da pa T-2 nikoli (ampak res nikoli) ne naredi nobene napake, je pa seveda tudi aksiom, knede

 
 

Aksiom ni dokazljiv!Navadni Nimda napisal/-a:Dokaži!Bine napisal/-a:Pripis: da pa T-2 nikoli (ampak res nikoli) ne naredi nobene napake, je pa seveda tudi aksiom, knede



Hvala za info. Sicer težit se mi ne da, ni to moja življenjska satisfakcijaslow_slow napisal/-a:skors: to pa je res slabo, mam pa nove podatke če se ti res da it tečnarit za zamenjavo v ponedeljek bodo že na zalogi motorole.
 OK, šalo na stran ... že leta delam v "servisni" službi in prav prekleto vem, da je najboljši tisti servis, ki ga uporabniki (odjemalci) ne zaznajo. Uporabnikom se pripravi takšno okolje in pogoje za delo, da slednje poteka nemoteno. Pustimo sedaj ob strani, da se ravno ta "nezaznavnost" včasih napačno interpretira - češ, uni v X službi se samo sončijo
  OK, šalo na stran ... že leta delam v "servisni" službi in prav prekleto vem, da je najboljši tisti servis, ki ga uporabniki (odjemalci) ne zaznajo. Uporabnikom se pripravi takšno okolje in pogoje za delo, da slednje poteka nemoteno. Pustimo sedaj ob strani, da se ravno ta "nezaznavnost" včasih napačno interpretira - češ, uni v X službi se samo sončijo   
 
 go for it
 go for it 