090 komercialne številke
- Drache
- Znanec
- Prispevkov: 67
- Pridružen: 5. Jan 2008 ob 15:21
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 - tel - TV
- Kraj: Kranj
Re: 090 komercialne številke
ja, jest zmer zdej vprasam za ime pa delovno mesto, to ti more povedat, ce zacne kaksne buce nabijat al pa kej, pol takoj NN poslte, da ga strafa:)
Re: 090 komercialne številke
Ko sem jaz enkrat klical na hd in prvo vprašal deklino, po imenu in priimku, mi je rekla da mi tega ne bo povedala. Mogoče sem zgrešil in bi moral reči ime in delovno mesto.
Sicer pa če bi bila kredibilna, je (po mojem) ne bi smelo bit sram, če pa yurlabuče(TM) prodaja potem pa res...
LPd
Sicer pa če bi bila kredibilna, je (po mojem) ne bi smelo bit sram, če pa yurlabuče(TM) prodaja potem pa res...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LPd
- Drache
- Znanec
- Prispevkov: 67
- Pridružen: 5. Jan 2008 ob 15:21
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 - tel - TV
- Kraj: Kranj
Re: 090 komercialne številke
ime pa delovno mesto, priimka jim ni treba govort, samo ime
npr. (Janez, delovno mesto 13a)
npr. (Janez, delovno mesto 13a)
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: 090 komercialne številke
madpanter, ki se je že izkazal z napačnimi informacijami in zavajanjem na tem forumu je zdaj udaril ponovno. Imam pa to srečo, da sem bil ob tem klicu osebno prisoten.
Gospa se je najprej pogovarjala z operaterko na splošnih informacijah, ki ji je prijazno in z veliko potrpljenja razlagala zadevo več minut. Operaterka je bila zelo šokirana nad obnašanjem in zelo povišanim glasom gospe. Ko se je nato kolega nato javil na telefon, ji je zelo vljudno ŠE ENKRAT razložil popolnoma VSE o tej zadevi, vendar je gospa nato nenadoma prekinila pogovor z glasnim, nekulturnim žaljenjem. Sam sem pogovor slišal, ker se je gospo slišalo čez slušalke operaterja čez cel klicni center. Sam sem bil osupel nad takšnim obnašanjem - vsaj osnovno kulturo pogovora pa se pričakuje in tudi zahteva ob vsakem klicu.
Odnos obeh operaterjev, ki so se pogovarjali z gospo pa je bil popolnoma profesionalen in niti malo aroganten. Upam, da bo madpanter zdaj manj govoril o izkušnjah s klicnim centrom, kjer delajo fantje in punce, ki so dovolj usposobljeni in zelo profesionalni pri svojem delu (in marsikdaj mirno ignorirajo veliko preveč žaljenja).
Gospa se je najprej pogovarjala z operaterko na splošnih informacijah, ki ji je prijazno in z veliko potrpljenja razlagala zadevo več minut. Operaterka je bila zelo šokirana nad obnašanjem in zelo povišanim glasom gospe. Ko se je nato kolega nato javil na telefon, ji je zelo vljudno ŠE ENKRAT razložil popolnoma VSE o tej zadevi, vendar je gospa nato nenadoma prekinila pogovor z glasnim, nekulturnim žaljenjem. Sam sem pogovor slišal, ker se je gospo slišalo čez slušalke operaterja čez cel klicni center. Sam sem bil osupel nad takšnim obnašanjem - vsaj osnovno kulturo pogovora pa se pričakuje in tudi zahteva ob vsakem klicu.
Odnos obeh operaterjev, ki so se pogovarjali z gospo pa je bil popolnoma profesionalen in niti malo aroganten. Upam, da bo madpanter zdaj manj govoril o izkušnjah s klicnim centrom, kjer delajo fantje in punce, ki so dovolj usposobljeni in zelo profesionalni pri svojem delu (in marsikdaj mirno ignorirajo veliko preveč žaljenja).