Reševanje reklamacij
Reševanje reklamacij
Na kratko:
1. Z delovanjem T2 sem zelo zadovoljen.
2. Težave so pri stikih s strankami:
Kot mnogi smo tudi mi prešli z Siol Adsl na T2 in pri tem so nam agenti zagotavljali(kar piše tudi v prospektih) , da bodo poskrbeli za odjavo telefona in prenos številke. Vendar tega niso naredili in smo začeli dobivati račune s Siola in T2 istočasno.
Po telefonski pritožbi je oseba pri T2 zagotovila, da bodo uredili: mi naj plačamo račun na Siolu in naj vsoto odštejemo od računa na T2. Tako smo naredili, vendar so po par mesecih poslali (s T2) opomin za neplačane storitve. Spet smo se pritožli in spet je po par mesecih sledil opomin.(Pritožli smo se po telefonu, pisno in na email)- nobenega odgovora, popolno ignoriranje!
Ne gre toliko za vsoto(ni nič strašnega) kot za spoštovanje dogovorov in obljub! In tudi, če bi bila pritožba neupravičena pričakujemo vsaj odgovor v razumnem roku v skladu s pravili lepega poslovanja in zakona o potrošnikih!
Tule sem se izpovedal, ker po telefonu ne pridemo dlje od "Jaz o tem nič ne vem, nisem pristojen, ne morem vezati na odgovornega....".
Še enkrat ponavljam, da bi mi bilo žal, če bi moral odpovedati naročnino, ker mi na pritožbe nihče ne odgovarja, vendar moja pravica je, da zahtevam spoštovanje dogovora in obljub!
LP in upam, da vsaj to kdo bere!
1. Z delovanjem T2 sem zelo zadovoljen.
2. Težave so pri stikih s strankami:
Kot mnogi smo tudi mi prešli z Siol Adsl na T2 in pri tem so nam agenti zagotavljali(kar piše tudi v prospektih) , da bodo poskrbeli za odjavo telefona in prenos številke. Vendar tega niso naredili in smo začeli dobivati račune s Siola in T2 istočasno.
Po telefonski pritožbi je oseba pri T2 zagotovila, da bodo uredili: mi naj plačamo račun na Siolu in naj vsoto odštejemo od računa na T2. Tako smo naredili, vendar so po par mesecih poslali (s T2) opomin za neplačane storitve. Spet smo se pritožli in spet je po par mesecih sledil opomin.(Pritožli smo se po telefonu, pisno in na email)- nobenega odgovora, popolno ignoriranje!
Ne gre toliko za vsoto(ni nič strašnega) kot za spoštovanje dogovorov in obljub! In tudi, če bi bila pritožba neupravičena pričakujemo vsaj odgovor v razumnem roku v skladu s pravili lepega poslovanja in zakona o potrošnikih!
Tule sem se izpovedal, ker po telefonu ne pridemo dlje od "Jaz o tem nič ne vem, nisem pristojen, ne morem vezati na odgovornega....".
Še enkrat ponavljam, da bi mi bilo žal, če bi moral odpovedati naročnino, ker mi na pritožbe nihče ne odgovarja, vendar moja pravica je, da zahtevam spoštovanje dogovora in obljub!
LP in upam, da vsaj to kdo bere!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: Reševanje reklamacij
V tolažbo ti povem, da nisi edini.
Tudi jaz imam borbo s T-2 že kar nekaj mesecev, ki do dandanes še ni dokončno razrešena.
Pred kakimi 14 dnevi sem sicer dobil sklep da mi bodo povrnili stroške na moj TRR, a do dandanes € ni nakazanih.
Ker sem od predzadnjega računa odštel znesek, ki mi ga T-2 dolguje, me istočasno terjajo za enak znesek.
Seveda zadeve "ni bilo mogoče" rešiti z dobropisom
Tudi jaz imam borbo s T-2 že kar nekaj mesecev, ki do dandanes še ni dokončno razrešena.
Pred kakimi 14 dnevi sem sicer dobil sklep da mi bodo povrnili stroške na moj TRR, a do dandanes € ni nakazanih.
Ker sem od predzadnjega računa odštel znesek, ki mi ga T-2 dolguje, me istočasno terjajo za enak znesek.
Seveda zadeve "ni bilo mogoče" rešiti z dobropisom
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: Reševanje reklamacij
Na našem forumu imamo pa težave s pismenostjo...
Re: Reševanje reklamacij
Jaz sem reklamacijo oslal že pred ene tričrtrt leta. Nič. Ko se bo konkurenca malo zbudila se bom brez slabe vesti poslovil.
Dejstvo pa je, če tu na forumu ne bi bilo "navadnega nimde", bi T-2 imel pol manj naročnikov!
L.P.
Dejstvo pa je, če tu na forumu ne bi bilo "navadnega nimde", bi T-2 imel pol manj naročnikov!
L.P.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Reševanje reklamacij
Vseeno mi lahko daš svoje podatke na Zasebna in bom dal tole poštimati.
Optika 100/10
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Reševanje reklamacij
Mislim da ni niti enega, ki upravičeno ne kritizira vaše administracije. Tudi sam osebno sem kar nekajkrat poizkušal neuspešno reklamirat določeno stvar, vendar bi brez posredovanja NN stvar še vedno bila tam kot je, saj je namreč od trenutka, ko sem reklamacijo vložil minilo tudi nekaj mesecev, preden sem nanjo (če sem) dobil odgovor. Ne razumem, kako si neko podjetje dovoli tak brezbrižen in aroganten odnos do svojih naročnikov. Tisti ki uporabljamo forum se nekako še znajdemo tukaj gor, ostali pa so verjetno popolnoma nemočni pri reševanju reklamacij.
Mislim, da je HD takšen kot je na številki 059000000 popolnoma nesmiselen in ne služi svojemu namenu. Za primerjavo bom vzel HD od našega preljubega Mobitela, kjer za razliko od vašega HD znajo pomagat skoraj pri vsakem vprašanju, pa naj se bo to nanašalo na tehnična vprašanja, administrativna vprašanja, reklamacije ipd. Če pa slučajno tam ne pomagajo te pa napotijo na ustrezno telefonsko številko kjer tudi odgovor dobiš takoj.
Pred leti sem imel težave s Telekomom, saj zaradi nevestnega podnajemnika računi Telekomu niso bili plačani. Noben problem ni bil poklicat v računovodstvo Telekoma in takoj so mi povedali kaj je in kaj ni plačano.
Kako pa je pri vas? Kličeš na HD in tam pravijo da tega podatka nimajo in da naj kličem na številko 0590 02 214. Mimogrede je ta številka napisana tudi na servisnih straneh. Na tej številki pa še nisem doživel da bi se kdo javil. Kakšenkrat zvoni v neskončnost, drugič pozvoni samo parkrat in potem daje znak zasedeno.
Ponovno kličem na HD in tam mi pravijo naj pošljem pisno? Odvrnem jim, da ne mislim ponovno pisat dopisov, saj taka komunikacija s T-2 se lahko zavleče tudi v več mesecev. Nazadnje mi predlagajo da naj se oglasim poslovalnici Koper. Ok, samo poslovalnica je odprta samo do 16. ure, jaz sem v službi do 18. ure. Povprašam jih po telefonski številki poslovalnice, pa pravijo da telefona nimajo. Sem prav slišal? Danes ima vsak kafič že svoj telefon, in T-2 kot telefonski operater ne premore telefonov v svoji poslovalnici oziroma so tajni telefoni?
Ćez nekaj dni boste verjetno zagnali svoje UMTS omrežje? Kaj ne bi bilo prav da sedaj dokončno naredite podjetje prijazno do uporabnikov? S takšnim odnosom, aroganco in ignoriranjem bom še kar nekaj časa ostal pri svojemu Simobilu.
Mislim, da je HD takšen kot je na številki 059000000 popolnoma nesmiselen in ne služi svojemu namenu. Za primerjavo bom vzel HD od našega preljubega Mobitela, kjer za razliko od vašega HD znajo pomagat skoraj pri vsakem vprašanju, pa naj se bo to nanašalo na tehnična vprašanja, administrativna vprašanja, reklamacije ipd. Če pa slučajno tam ne pomagajo te pa napotijo na ustrezno telefonsko številko kjer tudi odgovor dobiš takoj.
Pred leti sem imel težave s Telekomom, saj zaradi nevestnega podnajemnika računi Telekomu niso bili plačani. Noben problem ni bil poklicat v računovodstvo Telekoma in takoj so mi povedali kaj je in kaj ni plačano.
Kako pa je pri vas? Kličeš na HD in tam pravijo da tega podatka nimajo in da naj kličem na številko 0590 02 214. Mimogrede je ta številka napisana tudi na servisnih straneh. Na tej številki pa še nisem doživel da bi se kdo javil. Kakšenkrat zvoni v neskončnost, drugič pozvoni samo parkrat in potem daje znak zasedeno.
Ponovno kličem na HD in tam mi pravijo naj pošljem pisno? Odvrnem jim, da ne mislim ponovno pisat dopisov, saj taka komunikacija s T-2 se lahko zavleče tudi v več mesecev. Nazadnje mi predlagajo da naj se oglasim poslovalnici Koper. Ok, samo poslovalnica je odprta samo do 16. ure, jaz sem v službi do 18. ure. Povprašam jih po telefonski številki poslovalnice, pa pravijo da telefona nimajo. Sem prav slišal? Danes ima vsak kafič že svoj telefon, in T-2 kot telefonski operater ne premore telefonov v svoji poslovalnici oziroma so tajni telefoni?
Ćez nekaj dni boste verjetno zagnali svoje UMTS omrežje? Kaj ne bi bilo prav da sedaj dokončno naredite podjetje prijazno do uporabnikov? S takšnim odnosom, aroganco in ignoriranjem bom še kar nekaj časa ostal pri svojemu Simobilu.
Re: Reševanje reklamacij
Ne boš zmagal... tudi jaz nisem, ko sem že pred časom tukaj na forumu tupil T-2jevcem kaj delajo narobe. Nič se ni spremenilo!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: Reševanje reklamacij
Mogoče bi zaleglo, če bi svoje pritožbe pisno poslali na T-2... ker tale forum je neuraden in prek njega ne boste dosegli kakšnih bistvenih sprememb
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Reševanje reklamacij
Verjamem da ne bom, vendar bo mogoče drugim, ki še ne uporabljajo T-2 v opozorilo, kaj jih lahko čaka. Tako ali tako pa sem mnenja, da T-2 za poslovno rabo ni primeren prav zaradi odnosa do sovjih naročnikov. Pri meni v službi so že na fasado montirali omarico za optiko, vendar bom proti temu da preidemo na T-2 optiko, saj si ne smem dovoliti, da bi v službi imeli takšne komedije z njihovo administracijo, kot jih imam jaz doma.
-
- Model
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 24. Avg 2006 ob 19:20
- T-2: Že imam
- Paket: 20 Mbit / 20 Mbit - FTTH
- Kraj: Ljubljana - Dravlje
Re: Reševanje reklamacij
No, optika je le druga zgodba, čeprav za pravno osebo je riziko vprašljiv...
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: Reševanje reklamacij
Po možnosti po mailu.KoMar napisal/-a:Mogoče bi zaleglo, če bi svoje pritožbe pisno poslali na T-2... ker tale forum je neuraden in prek njega ne boste dosegli kakšnih bistvenih sprememb
Re: Reševanje reklamacij
Izgleda, da ima T-2 namen izboljšati stanje, saj na spletni strani iščejo študente in ponujajo redno zaposlitev v računovodstvu:
http://www.t-2.net/?ctxID=000269&funcID=1
http://www.t-2.net/?ctxID=000269&funcID=1
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Reševanje reklamacij
Ne kritiziram delovanje storitev. Kritiziram le delovanje njihovega HD ter računovodske službe.ConsumeR napisal/-a:No, optika je le druga zgodba, čeprav za pravno osebo je riziko vprašljiv...
-
- Znanec
- Prispevkov: 75
- Pridružen: 12. Nov 2006 ob 19:37
- T-2: Že imam
- Paket: 20/1
- Kraj: Lj-okolica
Re: Reševanje reklamacij
mahi tako je..HD ti tuki ne more veliko pomagat. Ko sem še jaz tam delal je bla pač direktiva za vse reklamacije da se pošlejo pisno stika z računovodstvom pa prav tako ne dobiš iz HD-ja ker imajo tudi tam isto številko od računovodstva. Tako da problem je višje od HDja