Vse lepo in prav, dokler se ne zgodi to, da v soboto odpove IP TV (internet in telefon delujeta normalno). Ko pokličeš na T2 sledi standardna procedura odklopi to, priklopi ono... rešitve pa od nikoder. Na koncu pogovora s tehnikom na T2 sledi famozni stavek: "Bom sporočil naprej, tehnik se bo oglasil pri vas." Seveda dobri mož "pozabi" povedati, da se to ne bo zgodilo v soboto ali nedeljo, temveč šele v ponedeljek. Ko ga spomnim na to, da je vikend brez IPTV zame in za mojo družino nesprejemljiva opcija, mi prijazno razloži, da čez vikend pač dežurni tehniki na terenu ne delajo.
Sedaj se sprašujem, kako je možno, da v tako majhni Sloveniji, tako velika družba kot je T2 ne zmore angažirati vsaj 3 dežurne tehnike na terenu (MB, LJ, KP) in moramo upoabniki vikend preživljati brez IPTV? A bi bilo tako težko tehniku npr. iz MB sesti v avto in na dom pripeljati drugo Motorolo, glede na to, da je že ugotovljeno, da jo bo potrebno zamenjati? Res sramotno za T2.


